Sök:

Tagg: inga

Sidan 10 av 19 FörstaFörsta 7 8 9 10 11 12 13

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 18 minut(er) sedan.

  1. Inga HD-kanaler med Pli.

    Startad av Stenzolid, 2013-03-23 18:29
    allt, att, det, eller, fungerar, gemini, har, hd-kanaler, hit, igång, inga, inställning, inte, kanaler, kanalerna, med, men, misslyckades, när, och, openpli, pli, satellites.xml, ström, sökning, tuner, utom, vid
    • Svar: 7
    • Visningar: 8 109
    Senaste inlägg: 2013-04-03 09:34
    av jo1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Vu+ Solo: Hittar inte satteliter

    Startad av zubbe90, 2013-03-29 16:02
    boxe, boxen, cmore, den, det, dreambox, elite, från, fungerar, funkar, får, går, hej, hittar, inga, installera, inte, jag, kanaler, och, problem, problem., sirius, skall, solo, söka, till, viasat, vu+ solo
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 938
    Senaste inlägg: 2013-03-29 16:33
    av jo1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  3. Openpli 3.0

    Startad av wikings1, 2013-03-24 16:50
    3 Sidor
    1 2 3
    800, alla, boxe, clone, den, det, finns, funkar, för, har, hej, img, inga, inte, iso, jag, med, meny, när, och, openpli, openpli 3.0, pli, psu, set, spaun, tal, till, vad
    • Svar: 21
    • Visningar: 25 383
    Senaste inlägg: 2013-03-27 20:06
    av lonn2se  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Finska kanaler på 10.872

    Startad av matkoh, 2013-03-24 09:48
    500, boxar, bytt, det, dm600, finns, får, har, hit, hittar, inga, inge, inget, inte, kanaler, manuell, med, min, satellites, satellites.xml, sen, sig, signal, som, sökning, thor, xml
    • Svar: 3
    • Visningar: 10 490
    Senaste inlägg: 2013-03-24 15:57
    av atomized  Gå till det senaste inlägget
  5. [LÖST] R01: No ca found

    Startad av Jochen55, 2013-03-18 00:33
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 16
    • Visningar: 14 047
    Senaste inlägg: 2013-03-24 00:49
    av Jochen55  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Dreambox 7020HD

    Startad av malmsten, 2013-03-10 18:23
    7020hd, att, bekymmer, bild, boxe, canaldigital, den, det, dreambox, fel, forum, hit, hitta, inga, inte, jag, kanaler, kommer, kort, köp, med, mej, men, meny, och, problem, skulle, utan
    • Svar: 5
    • Visningar: 5 484
    Senaste inlägg: 2013-03-18 17:40
    av malmsten  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 0
    • Visningar: 11 029
    Senaste inlägg: 2013-03-17 11:25
    av Grippen  Gå till det senaste inlägget
  7. cccam install gude enigma 2 dm 800hd se

    Startad av Karlo, 2013-03-11 12:32
    800, 800 hd, 800hd, 800hd se, att, boxe, cccam, den, det, enigma, enigma 2, från, för, har, hej, image, inga, install, kan, kortet, med, mig, någon, som, vad, var, vilken
    • Svar: 7
    • Visningar: 4 732
    Senaste inlägg: 2013-03-11 20:14
    av jajko  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. dm600s höga frekvenser

    Startad av harre10, 2013-03-10 10:03
    2 Sidor
    1 2
    box, boxe, boxen, det, dm600s, funkar, för, har, hinder, image, inga, inte, jag, kan, kanaler, ladda, med, mgcamd, mig, mot, ner, nån, och, softcam, som, vad
    • Svar: 12
    • Visningar: 9 556
    Senaste inlägg: 2013-03-10 11:01
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Vilket TBS kort till min HTPC eller PC ?

    Startad av DennisOlof, 2013-02-28 14:36
    2 Sidor
    1 2
    3st, behöver, boxe, bra, cccam, cd kort, chip, datorn, det, dreambox, eller, finns, forum, fungerar, för, hjälp, inga, inte, kompatibel, kort, kortläsare, linux, med, nya, och, pairing, problem., till, tv kort, usb, viasat, vid
    • Svar: 10
    • Visningar: 12 951
    Senaste inlägg: 2013-03-01 14:56
    av DennisOlof  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  10. int Hd i 800hd se

    Startad av Rayden, 2013-02-24 18:54
    800hd, 800hd se, alla, allt, att, bara, den, fortfarande, har, hdd, hjälp, inga, inspelningar, installera, installerat, newnigma, och, rätt, sen, startar, telnet, till, utan, utom
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 069
    Senaste inlägg: 2013-02-25 03:38
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. big brather på dansk tv 5

    Startad av Evex, 2013-02-17 19:13
    att, bara, big, boxer, bra, cam, dansk, danska, dreambox, eller, ett, frivisning, för, har, inga, jag, kan, kanal, man, med, mig, någon, något, problem, programkort
    • Svar: 5
    • Visningar: 13 509
    Senaste inlägg: 2013-02-18 11:09
    av jajko  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  12. Skybox M3 HD

    Startad av crash, 2012-10-06 11:14
    5 Sidor
    1 2 3 ... 5
    alla, bootloop, boxe, bra, conax, dead, den, det, eller, finns, från, fullt, fungerar, får, för, hej, inga, inge, ingen, inte, ipadress, jag, kanaler, lite, meny, något, och, olika, plug in, problem., skybox f3, som, vad, ändra
    • Svar: 49
    • Visningar: 36 683
    Senaste inlägg: 2013-02-17 18:11
    av crash  Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 503
    Senaste inlägg: 2013-02-17 14:17
    av kaaswe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  13. Problem med comhem auto kanalsökning

    Startad av Ibrahim, 2013-02-15 09:39
    alla, auto, comhem, den, det, dm800, fel, finns, frekvens, för, gör, har, inga, inte, jag, kanaler, kanalsökning, manuell, med, min, och, problem, samma, som, xml
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 229
    Senaste inlägg: 2013-02-16 09:07
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Problem med kortläsare, HJÄLP!

    Startad av Kianian, 2013-02-12 15:28
    2 Sidor
    1 2
    600, ad-teknik, boxe, börja, cd kort, conax, den, det, dreambox, eller, forum, funkar, får, hej, inga, inte, jag, koder, kortläsare, kör, laggar, med, newcs, och, phoenix, problem, problem., till, trådlöst, varför, vid, överklocka
    • Svar: 14
    • Visningar: 15 891
    Senaste inlägg: 2013-02-13 18:01
    av Kianian  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  15. Problem med kortläsare, HJÄLP!

    Startad av Kianian, 2013-02-12 13:07
    600, ad teknik, den, det, dreambox, eller, funkar, får, hej, inga, inte, jag, koder, kortläsare, kör, laggar, med, newcs, phoenix, problem, till, trådlöst, varför, vid, överklocka
    • Svar: 0
    • Visningar: 5 502
    Senaste inlägg: 2013-02-12 13:07
    av Kianian  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 2
    • Visningar: 6 587
    Senaste inlägg: 2013-02-10 14:00
    av shupez  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. SVT1HD & Reginala Nyheter

    Startad av Cre8or1, 2013-02-06 17:31
    100, bara, comhem, det, dm800hdse, dreamboxedit, har, http, hur, inga, inte, jag, lista, listan, marksänd, med, men, min, nyheter, och, program, regionala, som, svt, till, var, vill
    • Svar: 7
    • Visningar: 7 015
    Senaste inlägg: 2013-02-06 21:33
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Ny parabol, HD-kanalerna slutat fungera

    Startad av pahlby, 2012-12-30 15:15
    2 Sidor
    1 2
    100, bild, box, boxe, börja, diseqc, dreambox, eller, fel, fungerar, får, försvinner, går, hej, hjälp, huvuden, inga, inget, inte, kabel, kanaler, med, och, parabol, signalstyrka, sky, svart, till, tips, viasat
    • Svar: 12
    • Visningar: 24 555
    Senaste inlägg: 2013-02-04 15:41
    av wiggen-cx  Gå till det senaste inlägget
  18. DM7020HD tuning misslyckas

    Startad av Calzone, 2013-01-28 18:13
    600, 800, boxe, boxen, bra, den, dm800, flasha, från, funkar, för, hittar, inga, ingen, inte, jag, kanaler, med, min, och, openpli, satellites, satellites.xml, signalstyrka, som, tips, tuner, uppdaterat, xml
    • Svar: 4
    • Visningar: 6 414
    Senaste inlägg: 2013-01-29 19:36
    av Calzone  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Jag = nollad vad gäller dreambox

    Startad av Asken, 2013-01-28 06:58
    100, bra, börja, cam, det, dreambox, efter, eller, för, går, har, hej, hur, inga, inte, jag, klarar, och, olika, server, sig, som, till, trött, vad, viasat
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 158
    Senaste inlägg: 2013-01-29 05:16
    av Asken  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Hur koppla DM500c och Andersson LED2641DC ?

    Startad av gusgez, 2013-01-18 12:34
    2 Sidor
    1 2
    500c, andra, bild, blir, boxe, bäst, det, dm500c, eller, för, har, http, hur, inga, inte, jag, köra, lcd, med, min, netonnet, någon, och, scart, till, upp
    • Svar: 12
    • Visningar: 10 625
    Senaste inlägg: 2013-01-21 12:52
    av cyborgpunte  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 5
    • Visningar: 8 786
    Senaste inlägg: 2013-01-19 10:43
    av bisterfinnen  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. överföring mellan dator och dreambox

    Startad av annika, 2013-01-08 20:46
    2 Sidor
    1 2
    dator, datorn, den, det, dreambox, dreamboxen, fel, filer, fråga, från, funkar, gång, har, hit, inga, inte, mellan, meny, min, och, samma, skulle, till, vad, varför, över
    • Svar: 15
    • Visningar: 19 159
    Senaste inlägg: 2013-01-15 23:41
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 226 till 250 av 474
Sidan 10 av 19 FörstaFörsta 7 8 9 10 11 12 13
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss