Sök:

Tagg: openpli 4

Sidan 10 av 12 FörstaFörsta 7 8 9 10 11 12

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 36 minut(er) sedan.

    • Svar: 0
    • Visningar: 4 918
    Senaste inlägg: 2014-01-09 09:48
    av alpalpha  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  1. Ny image med stöd för inbyggt wifi?

    Startad av RDB, 2014-01-07 18:56
    anslutning, det, dm800hd, dreamboxen, finns, forum, för, har, hej, idag, image, info, inte, kan, med, mot, nybörjare, nätverk, och, openpli 4, pan, peter, slut, som, till, trådlöst, wifi
    • Svar: 8
    • Visningar: 13 209
    Senaste inlägg: 2014-01-08 20:43
    av spec  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Dreambox 800SE mgcamd +Openpli 4

    Startad av skiffervag, 2014-01-07 19:05
    800se, dm800se, dreambox, efter, error, file, får, har, igång, install, installera, installerat, inte, jag, med, mgcamd, mgcamd1.35, när, open, openpli, openpli 4, openpli4, pli, root, som, vad
    • Svar: 9
    • Visningar: 10 369
    Senaste inlägg: 2014-01-08 14:55
    av MrPotatoHead  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. Dreambox 800 hd se, R01: No CA found. Hjälp

    Startad av Glenni, 2014-01-02 14:40
    800, bild, boxen, clone, den, det, dreambox, dreambox 800, dreamup, flasha, flashat, fungerar, får, för, har, hej, hjälp, ingen, inte, jag, med, och, openpli 4, skall, till, v1.0
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 882
    Senaste inlägg: 2014-01-06 11:58
    av Lirid  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Openpli 4.0 Subtitles

    Startad av Hassaninho, 2014-01-03 14:05
    4.0, att, automatiskt, det, dm500hd, fungera, för, hd kanaler, hej, inställning, inte, kanaler, kanalerna, med, och, openpli, openpli 4, original, pli, sig, språk, subtitle, subtitles, vad, vill ha
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 964
    Senaste inlägg: 2014-01-03 14:30
    av Hassaninho  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. OpenPLI 4.0 MGcamd 1.38 problem..

    Startad av ponttusj, 2013-11-18 16:33
    100, 4.0, ansluta, boxar, client, connection, den, det, forum, hej, jag, kan, med, mgcamd, mg_cfg, min, och, openpli, openpli 4, oscam, pli, port, problem, problem., server, som, till, två, vad
    • Svar: 12
    • Visningar: 14 423
    Senaste inlägg: 2013-12-30 22:12
    av hedztrem  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. [LÖST] DM800SE A8P - Hur ta backup ?

    Startad av alpalpha, 2013-12-30 08:44
    4.0, a8p, alla, backup, den, det, dm800hdse, dm800se, enigma2, ett, för, gott nytt år, har, hej, hur, image, jag, kan, klon, med, net, något, openpli, openpli 4, pli, som, tips
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 242
    Senaste inlägg: 2013-12-30 13:24
    av alpalpha  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. epg till xbmc - problem

    Startad av oosmoxieocde, 2013-12-29 22:48
    box, boxen, det, epg, funkar, får, har, hej, htpc, http, hur, inte, interface, jag, kanal, med, och, openpli, openpli 4, pli, problem, pvr, solo, som, till, vu+ duo, web
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 297
    Senaste inlägg: 2013-12-30 12:35
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  8. realtek rtl8187 usb wifi adapter

    Startad av lakens, 2013-12-22 15:24
    • Svar: 8
    • Visningar: 11 748
    Senaste inlägg: 2013-12-24 12:34
    av _com_bort_  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  9. Vilken meny i pluggin mappen

    Startad av Gocke1, 2013-12-18 21:11
    camd, cams, det, finns, för, hit, hittar, image, jag, kör, ladda, mappen, meny, menyn, mgcamd, ner, och, open, openpli, openpli 4, pli, solo, solo2, som, tar, vilken
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 731
    Senaste inlägg: 2013-12-19 18:18
    av Gocke1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  10. Telnetkommando

    Startad av golfbotte, 2013-12-18 20:23
    alla, box, det, duo, efter, enigma2, ett, för, gäller, har, hur, installera, jag, med, mediaportal, nätverket, och, olika, openpli, openpli 4, pli, plugin, rutan, skall, som, vad
    • Svar: 11
    • Visningar: 9 368
    Senaste inlägg: 2013-12-19 11:59
    av golfbotte  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  11. Timerkonflikt

    Startad av hammer1975, 2013-12-15 14:00
    • Svar: 5
    • Visningar: 5 740
    Senaste inlägg: 2013-12-16 20:16
    av tommie81  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  12. Usb minne försvinner efter omstart

    Startad av fashion, 2013-12-10 10:54
    borta, bra, det, efter, ett, fel, filezilla, försvinner, går, gör, har, hårddisk, inte, jag, min, minne, minnet, net, och, openpli 4, solo, som, till, tänkte, usb, varken, vu+ solo, vu+ solo2
    • Svar: 7
    • Visningar: 8 184
    Senaste inlägg: 2013-12-10 15:28
    av fashion  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  13. VU+ Player android

    Startad av aigbg, 2013-12-02 17:12
    adress, android, att, behöva, det, fungerar, fungerar inte, för, hej, hjälp, inte, ip adress, med, men, min, nybörjare, och, openpli 4, root, solo, som, starta, tack, testar, till, vu+
    • Svar: 10
    • Visningar: 19 490
    Senaste inlägg: 2013-12-04 16:50
    av aigbg  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  14. Extern 2,5" USB-disk i OpenPLI 4 / ET4000?

    Startad av jaytee, 2013-12-02 22:39
    cache, capacity, den, direct, extern, från, generic, inge, ingen, inte, med, min, net, nån, och, olika, openpli, openpli 4, pli, problem, som, till, två, usb, utan, vid
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 431
    Senaste inlägg: 2013-12-02 22:39
    av jaytee  Gå till det senaste inlägget
  15. [LÖST] Välja Linuxbox mellan dessa 3...?

    Startad av jaytee, 2013-11-27 19:11
    800, behöver, cccam, dvb, eller, full, för, gigablue, har, hdtv, inge, ingen, jag, köpa, med, mellan, mgcamd, mot, och, octagon, openpli 4, som, till, tips, usb, välja, wifi
    • Svar: 4
    • Visningar: 6 499
    Senaste inlägg: 2013-11-30 11:40
    av jaytee  Gå till det senaste inlägget
  16. VU+ Solo2

    Startad av maur, 2013-11-29 21:31
    abonnemang, att, fungera, får, inte, jag, med, någon, och, openpli, openpli 4, pli, solo, solo2, som, vu+, vu+ solo, vu+ solo2
    • Svar: 0
    • Visningar: 7 592
    Senaste inlägg: 2013-11-29 21:31
    av maur  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  17. OpenPli 4.0 support till DM 800HD SE

    Startad av eagle.hotak, 2013-11-02 15:52
    4.0, 800hd, 800hd se, boxar, det, eller, finns, fortfarande, för, har, hej, helt, images, installera, kör, köra, länge, med, nyheter, och, openpli, openpli 4, pli, sen, som, support, till, uppgradera, uppstart
    • Svar: 11
    • Visningar: 12 800
    Senaste inlägg: 2013-11-29 01:56
    av r2677see  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Vu plus solo funkar ej efter flashning

    Startad av pojken, 2013-11-26 19:29
    4.0, annan, bild, blinkande, box, den, det, efter, flash, funkar, hej, idag, inge, inget, inte, jag, med, min, openpli, openpli 4, pli, solo, som, svart, usb, utan
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 096
    Senaste inlägg: 2013-11-27 09:56
    av pojken  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  19. Använda USB WiFi adapter på Vu+Solo2

    Startad av tobbe54, 2013-11-25 14:12
    800, adapter, boxen, den, det, duo, flasha, flashat, får, går, har, http, info, inte, jag, kabel, med, och, openpli, openpli 4, router, solo, säkerhet, usb, vid, välja, wifi
    • Svar: 3
    • Visningar: 10 964
    Senaste inlägg: 2013-11-25 15:06
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  20. kan man flasha fel image?

    Startad av aliala, 2013-11-22 20:31
    det, dreamboxen, eller, fel, flasha, från, fungerar, får, för, gammalt, har, hjälp, image, inte, jag, med, och, openpli, openpli 4, pli, rensar, rätt, samt, till, tuner, tuning misslyckades, utan
    • Svar: 8
    • Visningar: 6 286
    Senaste inlägg: 2013-11-23 20:26
    av aliala  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. dm7020hd boxer ca-modul

    Startad av Tihmoc10, 2013-11-07 16:30
    7020hd, att, behövs, boxer, ca-modul, det, dm7020hd, dreambox, dvb, fungera, fungerar, för, har, hänger sig, ihop, inte, kanaler, lite, med, meny, modul, någon, och, openpli 4, som, uppstart, usb
    • Svar: 10
    • Visningar: 11 710
    Senaste inlägg: 2013-11-20 18:54
    av Stefan60  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 6
    • Visningar: 8 117
    Senaste inlägg: 2013-11-20 13:36
    av aliala  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  22. OpenPLI 3.0 eller 4.0 till A8P Sim .?

    Startad av Freddev, 2013-11-14 17:40
    4.0, annan, bara, boxar, bra, cool tv guide, det, eller, entitlements, från, för, guider, har, hit, inge, ingen, kan, kortdelning, kortet, kör, man, med, meny, openpli, openpli 4, pli, sig, till, tips, vu+ duo
    • Svar: 43
    • Visningar: 53 753
    Senaste inlägg: 2013-11-17 18:43
    av Freddev  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  23. Mgcamd till Vu+ Solo2

    Startad av mickeez, 2013-11-09 10:53
    800hd se, boxen, den, det, dreambox, eller, finns, fungerar, får, för, har, hej, inte, jag, kanaler, med, meny, mgcamd, nya, och, openpli, openpli 4, satellites, satellites.xml, solo, till, tips, vilken, vu+ solo, vu+ solo2, xml
    • Svar: 9
    • Visningar: 19 804
    Senaste inlägg: 2013-11-16 10:02
    av tobbe54  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

Resultat 226 till 250 av 287
Sidan 10 av 12 FörstaFörsta 7 8 9 10 11 12
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss