Sök:

Tagg: openpli 4

Sidan 12 av 12 FörstaFörsta 9 10 11 12

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder.

  1. [LÖST] DVB-T usb

    Startad av kh_79, 2013-10-10 16:35
    4.0, abonnemang, annat, att, bra, dm7020hd, dubbla, dvb, dvb-t, fungerar, för, har, kör, med, mot, mottagare, någon, något, och, openpli, openpli 4, pli, som, till, tv6, usb
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 969
    Senaste inlägg: 2013-10-10 17:05
    av Nightride  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. [LÖST] Installera extern hdd på duo box

    Startad av dropdead, 2013-08-08 04:14
    • Svar: 68
    • Visningar: 143 651
    Senaste inlägg: 2013-10-10 15:11
    av dropdead  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  3. Hjälp en comebackande nybörjare!

    Startad av Gary, 2013-10-08 18:03
    annat, boot, den, det, direkt, efter, finns, forum, gör, har, hej, hjälp, igen, inte, jag, lite, lnb, med, meny, nybörjare, någon, och, openpli 4, sen, solo, till, vad, viasat, vu+ solo
    • Svar: 21
    • Visningar: 17 450
    Senaste inlägg: 2013-10-10 12:26
    av nicolito  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  4. Open Pli 4.0

    Startad av jonas36, 2013-10-01 17:45
    • Svar: 16
    • Visningar: 16 434
    Senaste inlägg: 2013-10-08 16:28
    av rodak  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  5. Byta Sim 210 till A8p

    Startad av Tattisator, 2013-09-22 14:41
    boxen, byta, det, efter, eller, ett, flasha, för, har, hej, hur, hänger sig, inom, inte, jag, kortet, marksänd, med, mot, måste, nya, något, och, openpli, openpli 4, rätt, som, till, uppstart
    • Svar: 33
    • Visningar: 25 623
    Senaste inlägg: 2013-10-07 18:04
    av Freelock  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. [LÖST] Hur får man in TV4 lokalt i DM800HDse

    Startad av Nightride, 2013-09-03 20:58
    boxen, boxer, den, det, digital, dvb, forum, från, får, för, har, hej, hjälp, home, http, hur, hänger sig, jag, min, mottagare, och, openpli 4, sig, signalen, signalstyrka, som, ström, till, usb, utan
    • Svar: 40
    • Visningar: 31 149
    Senaste inlägg: 2013-10-07 18:02
    av Freelock  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 9
    • Visningar: 6 563
    Senaste inlägg: 2013-10-06 17:52
    av vivapogo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 3
    • Visningar: 6 587
    Senaste inlägg: 2013-10-02 11:35
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Funderar över några saker parabol/dreambox

    Startad av peron, 2013-09-29 17:33
    2st, 800hd, 800hd se, alla, behöver, bäst, dm800hd se, dreambox, eller, för, har, http, image, jag, kanaler, lite, något, och, olika, openpli 4, parabol, parabolhuvud, skulle, som, spaun, splitter, till, vilken, över
    • Svar: 8
    • Visningar: 34 102
    Senaste inlägg: 2013-09-29 18:13
    av Nightride  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Köpa ny mottagare

    Startad av yxoman, 2013-09-26 06:32
    4.0, att, den, dvb, erfarenhet, flash, fråga, har, http, image, images, jag, köpa, med, men, mot, mottagare, någon, och, openpli, openpli 4, pli, problem, receiver, som, vill
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 733
    Senaste inlägg: 2013-09-26 14:17
    av tobbe54  Gå till det senaste inlägget
  9. [LÖST] Köpa Vu+ solo

    Startad av joakim95, 2013-08-22 09:03
    alternativ, annan, att, box, bra, cardsharing, den, det, eller, ett, hej, jag, kan, köpa, köra, man, ner, någon, och, openpli 4, skulle, solo, som, tips, vill, vu+, vu+ solo
    • Svar: 15
    • Visningar: 12 924
    Senaste inlägg: 2013-09-26 10:37
    av joakim95  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  10. Ny sattelites.xml problem

    Startad av lakens, 2013-06-03 10:00
    astra, bild, blackhole, boxe, från, får, har, hej, http, image, inge, ingen, jag, kanaler, kanalerna, med, men, någon, och, openpli 4, problem, satellites, satellites.xml, som, sport, sökning, till, tv6, viasat, xml
    • Svar: 23
    • Visningar: 19 201
    Senaste inlägg: 2013-09-09 17:46
    av Noddan60  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  11. Dreambox eller Miraclebox

    Startad av nixxz, 2013-08-22 12:52
    500hd, 800hd, box, bäst, clone, det, dreambox, dreambox 800, eller, formatera, forum, fråga, fungerar, för, har, hej, inte, jag, köpa, laggar, med, och, openpli 4, openpli4, problem., pvr, satellites.xml, spela in, starta, till, vilken, vill ha, vti, vu+ solo, vu+ solo2
    • Svar: 41
    • Visningar: 30 907
    Senaste inlägg: 2013-09-04 18:29
    av Noddan60  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. 2 frågor om solo2.

    Startad av kurdsson, 2013-08-10 12:58
    allt, att, börja, den, det, frågor, från, har, hej, ibland, installera, installerat, jag, kommer, med, men, min, måste, nån, när, och, openpli 4, sen, solo, solo2, uppdaterar
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 458
    Senaste inlägg: 2013-08-10 15:22
    av cyborgpunte  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  13. [LÖST] 800HDse hittar inte high band frekvenser

    Startad av manken, 2012-09-29 20:12
    800hd, 800hd se, alla, annan, byta, den, frekvens, får, för, hit, hittar, inte, jag, kabel, kanaler, lnb, mail, med, mot, mottagare, något, och, olika, openpli, openpli 4, satellites.xml, som, thor, över
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 790
    Senaste inlägg: 2012-10-10 17:58
    av manken  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 276 till 290 av 292
Sidan 12 av 12 FörstaFörsta 9 10 11 12
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss