Sök:

Tagg: openpli 4

Sidan 12 av 12 FörstaFörsta 9 10 11 12

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 36 minut(er) sedan.

    • Svar: 3
    • Visningar: 6 587
    Senaste inlägg: 2013-10-02 11:35
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  1. Funderar över några saker parabol/dreambox

    Startad av peron, 2013-09-29 17:33
    2st, 800hd, 800hd se, alla, behöver, bäst, dm800hd se, dreambox, eller, för, har, http, image, jag, kanaler, lite, något, och, olika, openpli 4, parabol, parabolhuvud, skulle, som, spaun, splitter, till, vilken, över
    • Svar: 8
    • Visningar: 34 102
    Senaste inlägg: 2013-09-29 18:13
    av Nightride  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Köpa ny mottagare

    Startad av yxoman, 2013-09-26 06:32
    4.0, att, den, dvb, erfarenhet, flash, fråga, har, http, image, images, jag, köpa, med, men, mot, mottagare, någon, och, openpli, openpli 4, pli, problem, receiver, som, vill
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 734
    Senaste inlägg: 2013-09-26 14:17
    av tobbe54  Gå till det senaste inlägget
  3. [LÖST] Köpa Vu+ solo

    Startad av joakim95, 2013-08-22 09:03
    alternativ, annan, att, box, bra, cardsharing, den, det, eller, ett, hej, jag, kan, köpa, köra, man, ner, någon, och, openpli 4, skulle, solo, som, tips, vill, vu+, vu+ solo
    • Svar: 15
    • Visningar: 12 924
    Senaste inlägg: 2013-09-26 10:37
    av joakim95  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  4. Ny sattelites.xml problem

    Startad av lakens, 2013-06-03 10:00
    astra, bild, blackhole, boxe, från, får, har, hej, http, image, inge, ingen, jag, kanaler, kanalerna, med, men, någon, och, openpli 4, problem, satellites, satellites.xml, som, sport, sökning, till, tv6, viasat, xml
    • Svar: 23
    • Visningar: 19 201
    Senaste inlägg: 2013-09-09 17:46
    av Noddan60  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  5. Dreambox eller Miraclebox

    Startad av nixxz, 2013-08-22 12:52
    500hd, 800hd, box, bäst, clone, det, dreambox, dreambox 800, eller, formatera, forum, fråga, fungerar, för, har, hej, inte, jag, köpa, laggar, med, och, openpli 4, openpli4, problem., pvr, satellites.xml, spela in, starta, till, vilken, vill ha, vti, vu+ solo, vu+ solo2
    • Svar: 41
    • Visningar: 30 909
    Senaste inlägg: 2013-09-04 18:29
    av Noddan60  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. 2 frågor om solo2.

    Startad av kurdsson, 2013-08-10 12:58
    allt, att, börja, den, det, frågor, från, har, hej, ibland, installera, installerat, jag, kommer, med, men, min, måste, nån, när, och, openpli 4, sen, solo, solo2, uppdaterar
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 458
    Senaste inlägg: 2013-08-10 15:22
    av cyborgpunte  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  7. [LÖST] 800HDse hittar inte high band frekvenser

    Startad av manken, 2012-09-29 20:12
    800hd, 800hd se, alla, annan, byta, den, frekvens, får, för, hit, hittar, inte, jag, kabel, kanaler, lnb, mail, med, mot, mottagare, något, och, olika, openpli, openpli 4, satellites.xml, som, thor, över
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 790
    Senaste inlägg: 2012-10-10 17:58
    av manken  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 276 till 283 av 283
Sidan 12 av 12 FörstaFörsta 9 10 11 12
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss