Sök:

Tagg: dator

Sidan 14 av 18 FörstaFörsta 11 12 13 14 15 16 17

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder.

    • Svar: 1
    • Visningar: 6 403
    Senaste inlägg: 2012-05-10 17:17
    av ginoware  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Windows

  1. Smargo Smartreader+ problem

    Startad av lidén, 2012-05-09 06:52
    börja, dator, datorn, den, det, diod, eller, har, inte, jag, kortläsare, man, med, men, newcs, när, och, oscam server, problem, reader, server, smargo, smartreader, till, vad, verkligen
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 698
    Senaste inlägg: 2012-05-09 11:46
    av lidén  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  2. Kolla på film från datorn

    Startad av alexn72, 2012-04-24 20:21
    500, dator, datorn, det, dreamboxen, ett, film, från, fungera, får, för, guider, har, installera, inte, lite, måste, något, nån, och, pli, som, subs, till, tips, vlc
    • Svar: 20
    • Visningar: 19 422
    Senaste inlägg: 2012-05-04 11:30
    av alexn72  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. Extern hd

    Startad av SnaBel@, 2012-05-02 05:11
    dator, datorn, den, det, ett, extern, fungera, fungerande, funkar, inte, kan, kör, linux, man, när, och, sen, som, spela, spela in, till
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 880
    Senaste inlägg: 2012-05-02 08:09
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Webinterface

    Startad av sigge84, 2012-04-26 08:45
    100, 800, boxe, boxen, dator, den, efter, ett, från, fungerar, har, igen, jag, jobbet, kan, kör, med, nya, och, openpli, pli, sen, stannar, starta, till, vlc
    • Svar: 4
    • Visningar: 4 084
    Senaste inlägg: 2012-04-27 06:42
    av murre87  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. [LÖST] Kopiera en backup till min dator

    Startad av Hermle, 2012-04-21 21:17
    att, backup, boxe, dator, den, det, eller, file, filer, flytta, från, funkar, har, hdd, image, inte, jag, kopiera, låst, men, min, network, och, stream, till, över
    • Svar: 5
    • Visningar: 5 105
    Senaste inlägg: 2012-04-22 12:26
    av Hermle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Sagem RT90-160HD T2-klar

    Startad av folke, 2012-03-02 10:22
    ansluta, anslutning, behöver, boxe, boxer, bredband, dator, fiber, finns, flytta, för, föra över, har, hej, hårddisk, hårddiskinspelningar, inspelning, inte, jag, med, och, sagem, sig, som, telia, till, usb
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 083
    Senaste inlägg: 2012-04-19 09:37
    av folke  Gå till det senaste inlägget
  7. Kabinett till dreambox

    Startad av Debo, 2012-04-03 15:06
    500 hd, dator, dreambox, eller, esata, extern, finns, funkar, för, har, hdd, hej, home, hårddisk, hårddiskinspelningar, inte, linux, med, och, sata, till, tips, usb
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 191
    Senaste inlägg: 2012-04-11 09:17
    av Debo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Väntläge på HP nw9440?

    Startad av pettan_69, 2012-04-07 09:50
    alla, dator, datorn, det, efter, flytta, från, fungerar, har, hej, http, inge, ingen, installation, logg, med, min, nw9440, och, som, till, ubuntu, vad, väntläge
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 324
    Senaste inlägg: 2012-04-07 09:50
    av pettan_69  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

  9. Streama över internet eller köpa Slingbox

    Startad av HUGGE113, 2012-03-22 23:24
    800, alla, boxe, dator, det, dreambox, dreamboxar, dreamboxen, eller, fel, från, för, har, hej, interface, internet, jag, köpa, med, muuta server, och, problem., slingbox, som, spanien, streama, web, öppna, över
    • Svar: 6
    • Visningar: 24 067
    Senaste inlägg: 2012-03-28 21:51
    av 695mb  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Slingbox

  10. No-ip.com setup Vu+duo

    Startad av dragonevo, 2012-03-26 08:52
    annan, att, box, boxe, boxen, bra, dator, duo, från, för, går, har, hur, inställningar, interface, kan, man, med, men, någon, nätverk, och, som, utanför, vu+duo
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 006
    Senaste inlägg: 2012-03-26 08:52
    av dragonevo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  11. Mobilen som accesspunkt

    Startad av brandt, 2012-03-20 21:52
    behöver, boxe, boxen, dator, det, dhcp, eller, fungera, får, för, har, inge, ingen, inte, ios, jag, kan, klarar, lite, med, mellan, och, router, skulle, som, till, wifi, över
    • Svar: 11
    • Visningar: 11 095
    Senaste inlägg: 2012-03-23 17:40
    av music4keep  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. lokalt nätverk och Windows 7

    Startad av ricki, 2012-03-15 13:14
    box, dator, datorn, det, duo, fel, har, hit, hittar, ingen, inte, jag, längre, min, någon, nätverk, nätverket, och, sig, som, tar, vad, vu+duo, windows, öppnar
    • Svar: 1
    • Visningar: 7 423
    Senaste inlägg: 2012-03-15 17:31
    av ricki  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Windows

  13. ComHem/Dreambox setup fråga

    Startad av Catoman, 2012-03-12 12:57
    annan, behöver, boxe, comhem, dator, datorn, dreambox, dreamboxar, dubbla, eller, ett, forum, fråga, frågor, för, hej, jag, kan, kanal, kort, kortet, modul, något, och, tuners, viasat, vlc
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 574
    Senaste inlägg: 2012-03-12 19:36
    av Bogdan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  14. Streama,ljud,internet,Dreambox

    Startad av AlexanderI, 2012-03-06 12:17
    alexander, dator, dreambox, dreamboxen, eller, fråga, från, guide, gör, hit, hur, inte, internet, kan, ljud, mac, min, missar, mobil, något, och, som, streama, till, tänkte, vlc, över
    • Svar: 6
    • Visningar: 5 178
    Senaste inlägg: 2012-03-07 16:38
    av AlexanderI  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Windows XP

    Startad av zam1000, 2006-03-17 10:15
    alla, dator, den, det, efter, eller, extern, finns, från, funkar, för, hej, installera, jag, kan, klient, kopiera, med, min, sig, skall, skulle, som, utan, windows xp
    • Svar: 8
    • Visningar: 10 794
    Senaste inlägg: 2012-02-28 18:17
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Windows

  16. Dreambox Webcontrol

    Startad av peffeponken, 2012-02-25 17:02
    att, bouquets, dator, datorn, det, dreambox, ett, finns, fjärren, för, hit, hittar, hur, info, kan, man, med, mycket, någon, program, sig, som, web
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 350
    Senaste inlägg: 2012-02-25 20:33
    av peffeponken  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. DM600C flash

    Startad av TENFIRE, 2012-02-14 17:03
    box, boxe, boxen, dator, datorn, det, dreamup, eller, finns, flash, flasha, fungerar, får, gemini, har, hej, image, ingen, inte, kanaler, och, starta, sökning, till, uppstart, utan, vissa, web
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 051
    Senaste inlägg: 2012-02-14 21:10
    av Bogdan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Hiitar inte alla kanaler Comhem

    Startad av Steele77, 2011-05-27 15:54
    alla, alla kanaler, bbc, comhem, dator, digitalbox, dvb, efter, epg, ett, finns, forum, får, har, hittar, http, installera, inte, jag, kanaler, lite, min, något, och, search, som, stockholm, tips, utan, vad, xml
    • Svar: 6
    • Visningar: 8 835
    Senaste inlägg: 2012-02-12 15:54
    av fjiik  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  19. Starta NewCS utan att logga in?

    Startad av jaka, 2012-02-08 20:24
    behöver, dator, datorn, den, det, eller, har, login, man, måste, newcs, någon, när, och, rutan, samma, server, skulle, som, starta, startar, till, typ, utan, windows
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 199
    Senaste inlägg: 2012-02-09 20:47
    av Bogdan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

    • Svar: 0
    • Visningar: 8 196
    Senaste inlägg: 2012-02-08 13:51
    av sengalis  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Htpc/tv-streamer köpråd och Frågor

    Startad av Stark.Jr, 2012-02-01 17:51
    alla, boxer, cardsharing, dator, datorn, den, det, ett, filmer, fjärrkontroll, frågor, fungerar, funkar, för, gratis, har, inte, internet, jag, köpråd, ljud, med, och, psu, skall, till, utan, välja
    • Svar: 7
    • Visningar: 21 551
    Senaste inlägg: 2012-02-08 12:54
    av Stark.Jr  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

    • Svar: 4
    • Visningar: 4 739
    Senaste inlägg: 2012-02-06 16:22
    av Hexantrop  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. [LÖST] Nätverk

    Startad av djust, 2012-02-02 16:56
    alla, andra, att, dator, datorn, filer, finns, får, hit, hitta, hur, inte, kan, man, men, nätverk, nätverket, openpli, pli, som, spela, upp, ver, vlc, vu+
    • Svar: 4
    • Visningar: 6 337
    Senaste inlägg: 2012-02-06 12:46
    av djust  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  22. Dreamset

    Startad av melon, 2012-02-02 11:11
    att, boxe, boxen, dator, datorn, den, det, dreambox, funkar, förklara, har, hej, hjälp, hur, igång, jag, ladda, lite, men, mig, någon, något, och, skulle, till, windows
    • Svar: 1
    • Visningar: 2 511
    Senaste inlägg: 2012-02-02 15:52
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 326 till 350 av 444
Sidan 14 av 18 FörstaFörsta 11 12 13 14 15 16 17
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss