Sök:

Tagg: sim

Sidan 14 av 17 FörstaFörsta 11 12 13 14 15 16 17

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 17 minut(er) sedan.

  1. hej till alla

    Startad av Arsim, 2010-08-09 12:47
    botloader, boxe, nrk, sim
    • Svar: 5
    • Visningar: 4 390
    Senaste inlägg: 2010-08-09 14:46
    av Muggesand  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. DB 800HD sat HD-kanalerna saknar text

    Startad av imported_Harry_, 2010-07-21 22:00
    2 Sidor
    1 2
    andra, boxe, hd kanaler, meny, secondstage, sim, subs
    • Svar: 13
    • Visningar: 9 102
    Senaste inlägg: 2010-07-26 16:20
    av gimmen  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. "Recording path" i DreamElite img. Var?

    Startad av JockeGbg, 2010-07-17 12:55
    andra, meny, sim
    • Svar: 3
    • Visningar: 2 387
    Senaste inlägg: 2010-07-26 11:01
    av bpl  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. SIM1 OE1.5 Patcher

    Startad av forhike, 2010-07-21 22:25
    1.5, sim, subs
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 060
    Senaste inlägg: 2010-07-21 22:25
    av forhike  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. Tappar HDMI hela tiden

    Startad av loopen, 2010-06-06 21:43
    3 Sidor
    1 2 3
    1.5, boxe, cccam.cfg, forum, lt7, problem., secondstage, sim, ssd, tv:n, tvn, usb minne
    • Svar: 29
    • Visningar: 20 631
    Senaste inlägg: 2010-07-13 08:01
    av moonroy  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Hjälp med val av gemini image

    Startad av Dinkan, 2010-06-29 09:10
    andra, sim
    • Svar: 7
    • Visningar: 6 227
    Senaste inlägg: 2010-06-30 09:37
    av Muggesand  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Hauppauge Win-TV Ministick

    Startad av penta77, 2010-06-15 16:33
    sim
    • Svar: 1
    • Visningar: 2 372
    Senaste inlägg: 2010-06-15 23:56
    av driven  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Dm800 Clon, nybörjare

    Startad av amar, 2010-06-08 12:23
    2 Sidor
    1 2
    1.5, andra, boxe, sim
    • Svar: 14
    • Visningar: 13 625
    Senaste inlägg: 2010-06-09 16:12
    av razorx  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Hittar ej hårddisk vid inspelning DM800

    Startad av salomosalar, 2010-06-07 23:58
    boxe, sim, sökväg
    • Svar: 2
    • Visningar: 11 727
    Senaste inlägg: 2010-06-08 21:54
    av salomosalar  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. SIM 2.01 seconstage 76 backup script..

    Startad av forhike, 2010-05-31 19:44
    • Svar: 0
    • Visningar: 2 728
    Senaste inlägg: 2010-05-31 19:44
    av forhike  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Var hitta patchad Gemini 5.00 till 800-klon?

    Startad av JockeGbg, 2010-05-26 22:01
    2 Sidor
    1 2
    1.5, funkar inte, sim, uppdaterat
    • Svar: 13
    • Visningar: 8 356
    Senaste inlägg: 2010-05-29 22:23
    av forhike  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. Tankar från en nybörjare!

    Startad av KristianS, 2010-05-05 10:49
    4 Sidor
    1 2 3 ... 4
    800 hd, alla kanaler, andra, boxe, börja, cable, forum, första, ip adress, kortserver, mottagning, pli jade 3, satelit, sim
    • Svar: 34
    • Visningar: 46 919
    Senaste inlägg: 2010-05-29 07:58
    av zap18  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 0
    • Visningar: 4 207
    Senaste inlägg: 2010-05-23 12:40
    av Mike T  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Barry Allen rookie fråga

    Startad av qsecofr, 2009-10-08 13:41
    2 Sidor
    1 2
    andra, börja, meny, problem., sim, uppdaterat, usb minne
    • Svar: 11
    • Visningar: 9 518
    Senaste inlägg: 2010-05-23 11:31
    av pege63  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Bootloader #76

    Startad av moonroy, 2010-05-19 13:51
    • Svar: 3
    • Visningar: 9 377
    Senaste inlägg: 2010-05-19 20:20
    av pege63  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. DM800HD gemeni v.500

    Startad av Evex, 2010-05-14 18:29
    2 Sidor
    1 2
    7000, boxe, newcs 1.67, problem., secondstage, sim
    • Svar: 18
    • Visningar: 8 886
    Senaste inlägg: 2010-05-18 18:51
    av Evex  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Backup script för SIM 2.01 boxar

    Startad av forhike, 2010-02-07 19:14
    • Svar: 8
    • Visningar: 8 567
    Senaste inlägg: 2010-05-11 14:54
    av murre87  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Gemini 4.70 DM800 sim1 image

    Startad av forhike, 2010-04-24 18:15
    2 Sidor
    1 2
    1.5, boxe, problem., secondstage, sim, spara, subs
    • Svar: 16
    • Visningar: 10 648
    Senaste inlägg: 2010-04-26 16:12
    av Deas  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. SIM Uppgradering för DM800 - inkl program

    Startad av forhike, 2010-01-14 21:19
    • Svar: 7
    • Visningar: 27 950
    Senaste inlägg: 2010-04-23 18:43
    av pege63  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 3
    • Visningar: 7 141
    Senaste inlägg: 2010-04-18 14:36
    av razorx  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. DM-800HD Clone ifrån Kina. Stendöd...

    Startad av ctm555, 2009-11-24 15:16
    7 Sidor
    1 2 3 ... 7
    • Svar: 64
    • Visningar: 63 469
    Senaste inlägg: 2010-04-11 14:50
    av pege63  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. 800HD sat. ingen text på Canal D HD-kanalerna

    Startad av imported_Harry_, 2010-03-21 11:01
    2 Sidor
    1 2
    800 hd, boxe, funkar inte, köper, meny, sim, subs
    • Svar: 11
    • Visningar: 14 710
    Senaste inlägg: 2010-04-08 21:56
    av Renny  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 2
    • Visningar: 6 461
    Senaste inlägg: 2010-04-08 21:23
    av forhike  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. Huawei Unlock Code Calc

    Startad av forhike, 2010-03-04 20:18
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 12
    • Visningar: 9 955
    Senaste inlägg: 2010-04-08 01:11
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  22. Original vs "patchad" image, bootloader och SIM. Förklaring?

    Startad av JockeGbg, 2010-03-23 20:30
    2 Sidor
    1 2
    andra, boxe, hänger sig, not found, secondstage, sim, uppdaterat, usb minne, wan
    • Svar: 18
    • Visningar: 20 435
    Senaste inlägg: 2010-04-05 14:17
    av aminders  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 326 till 350 av 425
Sidan 14 av 17 FörstaFörsta 11 12 13 14 15 16 17
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss