Sök:

Tagg: olika

Sidan 17 av 19 FörstaFörsta 14 15 16 17 18 19

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 1 minut(er) sedan.

    • Svar: 2
    • Visningar: 8 169
    Senaste inlägg: 2012-05-23 18:19
    av Hampus920  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  1. Switch

    Startad av lucafer, 2012-05-19 20:08
    800hd se, bra, det, eller, fel, fråga, får, för, har, hjälp, igen, inte, jag, lnb, med, och, olika, problem, samma, sig, signalen, signalstyrka, spaun, switch, thor, till, tuner, utan
    • Svar: 7
    • Visningar: 5 385
    Senaste inlägg: 2012-05-19 22:24
    av Myrmidon  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Dm 800 se 2.10 ssl84a clone till 84b ?

    Startad av cry_wolf, 2012-05-16 16:08
    2016, 800, 84b, att, bara, boxe, boxen, clone, den, det, dm800se, eller, flasha, från, hur, image, jag, lägga, med, och, olika, openpli, pli, sim, som, till, uppdaterar, uppdatering
    • Svar: 8
    • Visningar: 9 558
    Senaste inlägg: 2012-05-16 20:41
    av cry_wolf  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. Hur är torroidal?

    Startad av kisumisu, 2012-05-12 00:30
    börja, den, det, eller, ett, fungerar, för, går, har, hur, hög, högt, installera, jag, lite, lnb, med, måste, och, olika, parabol, problem, till, transponder, utan, vissa
    • Svar: 6
    • Visningar: 6 124
    Senaste inlägg: 2012-05-13 22:44
    av kisumisu  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  4. 1 Dreambox, 2 tv apparater

    Startad av ChristerF, 2012-05-10 10:25
    2 Sidor
    1 2
    användarnamn, att, boxe, datorn, den, det, dm600, dreambox, dreamboxen, eller, finns, fungerar, för, har, hur, inte, ipad, jag, kanaler, kanalerna, köpa, med, nätverksfel, och, olika, streama, till, tvn, välja
    • Svar: 16
    • Visningar: 13 832
    Senaste inlägg: 2012-05-10 15:16
    av Kokkivoxx  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. Viasat, hur bra funkar det?

    Startad av fisher, 2012-01-04 13:35
    behöver, box, boxe, boxer, bra, canal, datorer, det, digital, ett, fotboll, funkar, för, går, har, http, hur, jag, kort, köpa, med, mellan, och, olika, till, två tv, viasat, välja
    • Svar: 6
    • Visningar: 9 614
    Senaste inlägg: 2012-05-10 13:06
    av agni  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  6. Debian 5.0.3 krånglar vid uppgradering.

    Startad av ctm555, 2012-05-07 06:25
    behöver, bort, den, det, eller, för, har, hej, http, installera, inte, jag, linux, länge, med, min, not found, och, olika, oscam, problem, server, utan, vid, vilka, vissa
    • Svar: 5
    • Visningar: 14 805
    Senaste inlägg: 2012-05-07 22:51
    av PSGandalf  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

  7. PVR Server Hjälp

    Startad av Benz, 2012-05-05 17:10
    bort, bra, canal, den, det, digitals, efter, funkar, hej, hjälp, ingen, inte, kortläsare, med, nas, något, och, olika, pvr, server, skall, som, till, usb, utbud
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 582
    Senaste inlägg: 2012-05-06 07:54
    av Benz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

  8. Zapstream för enigma?

    Startad av Legende, 2012-04-30 17:13
    att, bara, den, det, dm500, enigma, enigma2, fast, fungerar, för, images, inte, kanal, man, massa, med, och, olika, openpli, pli, port, service, som
    • Svar: 6
    • Visningar: 9 084
    Senaste inlägg: 2012-05-05 15:35
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Vilken image för DM500HD?

    Startad av cornholio, 2012-05-04 08:48
    100, 500hd, boxe, boxen, den, det, dm500hd, för, gemini, gång, har, hit, hänger, hänger sig, image, inge, ingen, jag, med, mgcamd, min, något, och, olika, sig, sim, som, vilken
    • Svar: 4
    • Visningar: 7 853
    Senaste inlägg: 2012-05-05 08:41
    av CharlieX77  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Byta lösen på DB600C. var och hur?

    Startad av pmz1977, 2012-05-03 11:23
    600c, använda, att, boxe, byta, den, det, eller, ftp, för, har, hej, hur, jag, login, lösen, man, mobil, och, olika, openpli, pli, pvr, som, telnet, var, web
    • Svar: 1
    • Visningar: 10 841
    Senaste inlägg: 2012-05-03 11:34
    av BigDaddyT  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. HDMI Trasig?

    Startad av CharlieX77, 2012-04-29 09:59
    500hd, alla, att, bild, boxe, boxen, det, efter, fungerar, får, hdmi, inge, ingen, inget, inte, jag, ljud, med, men, något, och, olika, problem., riktig, till, trasig, trots
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 940
    Senaste inlägg: 2012-04-29 18:54
    av CharlieX77  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. [LÖST] Får inte igång NewCS1.67 på Dreambox

    Startad av Mohseno, 2012-04-22 00:51
    100, 35a, 500, atr, boxe, connection, cws, det, dm800, dreambox, efter, emm, får, installera, inte, med, mgcamd, newcamd, newcs, newcs 1.67, nya, och, olika, phoenix, seca, server, user, utan
    • Svar: 5
    • Visningar: 8 453
    Senaste inlägg: 2012-04-26 19:53
    av sleddog  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. [LÖST] DM500c Nätverkskortet paj/strular?

    Startad av Dankosmix, 2012-04-26 17:13
    4.0, boxe, boxen, comhem, den, det, dreamup, ett, från, funkar, gemini, har, image, ingen, inget, inte, jag, med, och, olika, problem, router, som, starta, till, utan
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 524
    Senaste inlägg: 2012-04-26 17:34
    av Dankosmix  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 5
    • Visningar: 12 676
    Senaste inlägg: 2012-04-26 13:21
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Tuner bugg på ET9000

    Startad av beson, 2011-08-05 12:08
    2015, 300, 9000, alla, anslutna, bild, boxe, det, eurosport, finns, forum, från, får, för, gäller, gör, har, hd kanaler, inte, kanaler, ljud, med, mg_cfg, mottagning, och, olika, problem, signalstyrka, som, tuner, tuners, tv6, utan, vissa
    • Svar: 9
    • Visningar: 12 780
    Senaste inlägg: 2012-04-26 10:27
    av nicolito  Gå till det senaste inlägget
  15. Trasig tuner 500hd?

    Startad av rippeman, 2012-04-04 13:28
    2 Sidor
    1 2
    1.5, 500hd, annan, boxe, boxen, byta, den, det, felsök, fungerande, fungerar, funkar, får, gratis, går, har, inte, jag, koder, lnb, och, olika, psu, requests, server, sig, som, ström, sökning, till, tuner, utan
    • Svar: 14
    • Visningar: 11 358
    Senaste inlägg: 2012-04-12 14:15
    av rippeman  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Dagens EPG 7 Dagar frammåt OpenPli DM600

    Startad av nomis94, 2012-04-11 15:55
    7 dagar, det, dm600, epg, finns, fråga, har, hur, info, inställningar, inte, lite, med, min, och, olika, openpli, program, sig, skulle, som, till, upp, viasat
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 151
    Senaste inlägg: 2012-04-12 05:02
    av fjanten  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Tuner problem DM600

    Startad av garga, 2012-04-05 12:01
    • Svar: 7
    • Visningar: 5 664
    Senaste inlägg: 2012-04-11 15:49
    av nomis94  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Lära sig om servrar, klienter och hur de kommunicerar

    Startad av vitaudi, 2012-03-30 07:14
    2 Sidor
    1 2
    acamd, alla, behöver, börja, den, det, ett, frågor, för, har, hjälp, hur, jag, klienter, lite, med, mellan, mgcamd, möjligheter, newcamd, newcs, nyheter, och, olika, oscam, samba, server, sig, softcam, som
    • Svar: 10
    • Visningar: 12 783
    Senaste inlägg: 2012-04-02 12:27
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Visat på 2 olika adresser

    Startad av mikeng, 2012-04-01 19:05
    att, bara, beställa, boxe, boxer, den, ett, hej, idag, installera, jag, kortet, lan, med, mellan, mot, mottagare, nya, och, olika, stället, tar, till, viasat, vill, visa
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 656
    Senaste inlägg: 2012-04-01 22:25
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  20. [LÖST] ORTON HD X403P vs Openbox S10

    Startad av Kokkivoxx, 2012-03-15 17:07
    att, bara, box, boxar, bra, det, för, går, gör, http, kan, kloner, köra, länk, mellan, mig, newcamd, någon, och, olika, openbox, original, skillnaden, som, vad
    • Svar: 1
    • Visningar: 2 927
    Senaste inlägg: 2012-03-31 17:50
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget
  21. [LÖST] DM800SE kanalomläggning COMHEM

    Startad av adnpas, 2012-03-07 11:28
    3 Sidor
    1 2 3
    alla, bara, boxar, boxe, cable, cables, comhem, det, dm800hd se, dm800se, har, hit, hittar, image, inge, ingen, inte, jag, kanaler, kanalomläggning, lägga, nya, olika, open, open pli, pli, program, samma, sim, tar, till, xml
    • Svar: 22
    • Visningar: 23 187
    Senaste inlägg: 2012-03-26 11:38
    av adnpas  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  22. opålitlig inspelning

    Startad av tatsujin, 2012-03-13 23:27
    alla, boxe, den, det, eller, för, gp2, har, hur, händer, inspelning, inte, jag, kanaler, lite, med, olika, openpli, problem, problem., sen, slutar, som, spela in, till, tips, vad, vilken
    • Svar: 5
    • Visningar: 7 068
    Senaste inlägg: 2012-03-22 18:06
    av tatsujin  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  23. [LÖST] Sunray4

    Startad av deep007, 2012-03-14 07:17
    84b, adapter, alla, boxe, boxen, cable, den, det, dvb, dvb-c, dvb-t, flasha, har, hjälp, hur, inget, inte, kanalsökning, klarar, med, min, möjligheter, något, olika, som, till, utan, vad, wifi
    • Svar: 3
    • Visningar: 10 374
    Senaste inlägg: 2012-03-18 14:59
    av deep007  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 401 till 425 av 469
Sidan 17 av 19 FörstaFörsta 14 15 16 17 18 19
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss