Sök:

Tagg: olika

Sidan 18 av 20 FörstaFörsta 15 16 17 18 19 20

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder.

  1. HDMI Trasig?

    Startad av CharlieX77, 2012-04-29 09:59
    500hd, alla, att, bild, boxe, boxen, det, efter, fungerar, får, hdmi, inge, ingen, inget, inte, jag, ljud, med, men, något, och, olika, problem., riktig, till, trasig, trots
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 940
    Senaste inlägg: 2012-04-29 18:54
    av CharlieX77  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. [LÖST] Får inte igång NewCS1.67 på Dreambox

    Startad av Mohseno, 2012-04-22 00:51
    100, 35a, 500, atr, boxe, connection, cws, det, dm800, dreambox, efter, emm, får, installera, inte, med, mgcamd, newcamd, newcs, newcs 1.67, nya, och, olika, phoenix, seca, server, user, utan
    • Svar: 5
    • Visningar: 8 453
    Senaste inlägg: 2012-04-26 19:53
    av sleddog  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. [LÖST] DM500c Nätverkskortet paj/strular?

    Startad av Dankosmix, 2012-04-26 17:13
    4.0, boxe, boxen, comhem, den, det, dreamup, ett, från, funkar, gemini, har, image, ingen, inget, inte, jag, med, och, olika, problem, router, som, starta, till, utan
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 524
    Senaste inlägg: 2012-04-26 17:34
    av Dankosmix  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 5
    • Visningar: 12 676
    Senaste inlägg: 2012-04-26 13:21
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Tuner bugg på ET9000

    Startad av beson, 2011-08-05 12:08
    2015, 300, 9000, alla, anslutna, bild, boxe, det, eurosport, finns, forum, från, får, för, gäller, gör, har, hd kanaler, inte, kanaler, ljud, med, mg_cfg, mottagning, och, olika, problem, signalstyrka, som, tuner, tuners, tv6, utan, vissa
    • Svar: 9
    • Visningar: 12 780
    Senaste inlägg: 2012-04-26 10:27
    av nicolito  Gå till det senaste inlägget
  5. Trasig tuner 500hd?

    Startad av rippeman, 2012-04-04 13:28
    2 Sidor
    1 2
    1.5, 500hd, annan, boxe, boxen, byta, den, det, felsök, fungerande, fungerar, funkar, får, gratis, går, har, inte, jag, koder, lnb, och, olika, psu, requests, server, sig, som, ström, sökning, till, tuner, utan
    • Svar: 14
    • Visningar: 11 358
    Senaste inlägg: 2012-04-12 14:15
    av rippeman  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Dagens EPG 7 Dagar frammåt OpenPli DM600

    Startad av nomis94, 2012-04-11 15:55
    7 dagar, det, dm600, epg, finns, fråga, har, hur, info, inställningar, inte, lite, med, min, och, olika, openpli, program, sig, skulle, som, till, upp, viasat
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 151
    Senaste inlägg: 2012-04-12 05:02
    av fjanten  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Tuner problem DM600

    Startad av garga, 2012-04-05 12:01
    • Svar: 7
    • Visningar: 5 663
    Senaste inlägg: 2012-04-11 15:49
    av nomis94  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Lära sig om servrar, klienter och hur de kommunicerar

    Startad av vitaudi, 2012-03-30 07:14
    2 Sidor
    1 2
    acamd, alla, behöver, börja, den, det, ett, frågor, för, har, hjälp, hur, jag, klienter, lite, med, mellan, mgcamd, möjligheter, newcamd, newcs, nyheter, och, olika, oscam, samba, server, sig, softcam, som
    • Svar: 10
    • Visningar: 12 783
    Senaste inlägg: 2012-04-02 12:27
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Visat på 2 olika adresser

    Startad av mikeng, 2012-04-01 19:05
    att, bara, beställa, boxe, boxer, den, ett, hej, idag, installera, jag, kortet, lan, med, mellan, mot, mottagare, nya, och, olika, stället, tar, till, viasat, vill, visa
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 656
    Senaste inlägg: 2012-04-01 22:25
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  10. [LÖST] ORTON HD X403P vs Openbox S10

    Startad av Kokkivoxx, 2012-03-15 17:07
    att, bara, box, boxar, bra, det, för, går, gör, http, kan, kloner, köra, länk, mellan, mig, newcamd, någon, och, olika, openbox, original, skillnaden, som, vad
    • Svar: 1
    • Visningar: 2 927
    Senaste inlägg: 2012-03-31 17:50
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget
  11. [LÖST] DM800SE kanalomläggning COMHEM

    Startad av adnpas, 2012-03-07 11:28
    3 Sidor
    1 2 3
    alla, bara, boxar, boxe, cable, cables, comhem, det, dm800hd se, dm800se, har, hit, hittar, image, inge, ingen, inte, jag, kanaler, kanalomläggning, lägga, nya, olika, open, open pli, pli, program, samma, sim, tar, till, xml
    • Svar: 22
    • Visningar: 23 187
    Senaste inlägg: 2012-03-26 11:38
    av adnpas  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  12. opålitlig inspelning

    Startad av tatsujin, 2012-03-13 23:27
    alla, boxe, den, det, eller, för, gp2, har, hur, händer, inspelning, inte, jag, kanaler, lite, med, olika, openpli, problem, problem., sen, slutar, som, spela in, till, tips, vad, vilken
    • Svar: 5
    • Visningar: 7 068
    Senaste inlägg: 2012-03-22 18:06
    av tatsujin  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. [LÖST] Sunray4

    Startad av deep007, 2012-03-14 07:17
    84b, adapter, alla, boxe, boxen, cable, den, det, dvb, dvb-c, dvb-t, flasha, har, hjälp, hur, inget, inte, kanalsökning, klarar, med, min, möjligheter, något, olika, som, till, utan, vad, wifi
    • Svar: 3
    • Visningar: 10 374
    Senaste inlägg: 2012-03-18 14:59
    av deep007  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Användarvänligt? EPG utbytbar?

    Startad av Dondon, 2012-03-17 20:53
    500hd, 800hdse, att, bara, eller, epg, fråga, för, har, ihop, images, inspelning, lite, lt7, man, med, och, olika, samt, skulle, två, vad, var, vill
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 786
    Senaste inlägg: 2012-03-18 08:20
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 4
    • Visningar: 6 685
    Senaste inlägg: 2012-03-17 21:38
    av morph2k2  Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 4
    • Visningar: 10 784
    Senaste inlägg: 2012-03-12 08:20
    av svartenbrandt  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Dreambox DB800

    Startad av tugggadgurka, 2012-03-06 20:05
    800, black, bort, canal, det, dreambox, fel, får, förklara, har, hej, ifrån, inte, kanaler, med, min, mot, och, olika, skall, status, support, till, viasat, vill ha
    • Svar: 0
    • Visningar: 2 860
    Senaste inlägg: 2012-03-06 20:05
    av tugggadgurka  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. OPENPLI på DM800SEHD och DM500HD SIM210

    Startad av Grippen, 2012-03-05 22:38
    500hd, 84b, bild, det, dm500hd, dm800se, dvb, efter, från, får, har, icvs, image, inge, ingen, inte, med, och, olika, open pli, openpli, pli, problem, problem., sim, skulle, som, trots, utan
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 817
    Senaste inlägg: 2012-03-06 03:44
    av exstazi  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 1
    • Visningar: 4 787
    Senaste inlägg: 2012-03-01 14:44
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  17. Två Dreamboxar

    Startad av tordjig, 2012-02-28 16:02
    600, bra, det, dm 600, dreamboxar, efter, fungerar, får, för, gör, har, hej, hänger, hänger sig, kanaler, lnb, låsning, man, med, och, olika, parabol, pvr, sig, till, två
    • Svar: 3
    • Visningar: 7 439
    Senaste inlägg: 2012-02-28 16:29
    av GlaZz  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Ingen power till lnb från boxen...

    Startad av draksurf, 2012-02-25 16:00
    bort, boxe, boxen, clone, det, dm500, dm500hd, dm800hd se, efter, från, får, för, har, ingen, inte, jag, lnb, med, mellan, meny, menyn, nya, och, olika, omflashning, openpli, sig, till
    • Svar: 1
    • Visningar: 6 071
    Senaste inlägg: 2012-02-26 07:54
    av Gocke1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 7
    • Visningar: 13 341
    Senaste inlägg: 2012-02-22 19:54
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  19. [LÖST] Bouquets och sattelit.xml från DM500HD till DM500S

    Startad av Grippen, 2012-02-20 10:58
    att, bouquets, dm500hd, dm500s, dreamboxedit, ett, finns, från, för, hej, inte, kanaler, lite, med, men, meny, ner, någon, och, olika, samt, tag, till, version, vilken, xml
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 258
    Senaste inlägg: 2012-02-20 11:39
    av Grippen  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. [LÖST] Kanaler saknas efter sökning

    Startad av gnagis_99, 2012-02-03 19:28
    2 Sidor
    1 2
    alla, annan, boxe, bytt, efter, från, får, gemini, har, http, image, jag, kanaler, med, och, olika, openpli, original, problem, problem., psu, pvr, satellites, satellites.xml, som, säkerhet, sökning, till, tuner, ver, xml
    • Svar: 10
    • Visningar: 14 113
    Senaste inlägg: 2012-02-15 20:51
    av gnagis_99  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 426 till 450 av 489
Sidan 18 av 20 FörstaFörsta 15 16 17 18 19 20
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss