Sök:

Tagg: fungera

Sidan 19 av 20 FörstaFörsta 16 17 18 19 20

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 16 minut(er) sedan.

  1. något stabilt enigma 2 till MB 9

    Startad av gobble, 2012-01-09 14:27
    bara, bra, den, det, enigma, enigma 2, frys, frysningar, fungera, fungerande, fungerar, har, lite, mb9, med, men, min, något, problem, tar, till, var, xcam
    • Svar: 2
    • Visningar: 7 506
    Senaste inlägg: 2012-01-10 01:50
    av gobble  Gå till det senaste inlägget
  2. Installera hårddisk till 500hd

    Startad av sejohjan, 2012-01-08 13:06
    500, 500hd, den, det, filmer, finns, från, fungera, gemini, hjälp, hårddisk, installera, jag, lite, mediaspelare, måste, nätverket, och, sen, skall, spela in, söka, till, vad, över
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 534
    Senaste inlägg: 2012-01-08 13:06
    av sejohjan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. [LÖST] Någon som fått D-Link DWL-G122 Rev. E1 att fungera ?

    Startad av hoggan, 2012-01-04 23:31
    100, 800se, att, boxe, börja, den, det, dlink, fungera, får, har, hej, http, hur, list, lite, med, net, någon, och, problem, problem., rev, sim, som, usb, ver, wifi
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 711
    Senaste inlägg: 2012-01-05 15:31
    av hoggan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. BRA Image till 9000hd efterlyses

    Startad av crutonic, 2011-11-19 20:14
    2 Sidor
    1 2
    annan, att, behöver, bra, cifs, den, enigma, enigma 2, ett, forum, fungera, gui, har, image, inte, kanaler, kör, man, med, mgcamd, mgcamd1.35, någon, rätt, samba, sifteam, som, tag, till, version
    • Svar: 19
    • Visningar: 65 804
    Senaste inlägg: 2012-01-05 01:00
    av crutonic  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    DGStation

  5. [LÖST] Satt i en Dvb-t tuner i en DM8000

    Startad av lus, 2011-12-30 21:10
    2015, att, den, det, dm800, dm8000, dvb, dvb-t, efter, ett, fungera, för, har, hit, hitta, images, inte, jag, med, men, någon, något, och, open pli, sim, som, tuner, vad
    • Svar: 3
    • Visningar: 3 939
    Senaste inlägg: 2012-01-03 22:51
    av lus  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. problem

    Startad av Saikare, 2011-12-31 09:35
    att, den, det, dm800hd, flera, fungera, får, har, hur, inge, inget, inte, kanaler, kanalerna, men, min, newnigma, newnigma2, nån, olika, problem, pvr, sen, som, till
    • Svar: 1
    • Visningar: 2 662
    Senaste inlägg: 2011-12-31 10:29
    av razorx  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Image till originalkort

    Startad av fogden, 2011-12-30 11:49
    600s, använda, behöver, cam, den, från, fungera, för, hej, hur, image, inte, jag, kort, kortet, köpa, lite, med, min, mot, mottagare, och, till, viasat, välja
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 377
    Senaste inlägg: 2011-12-30 15:26
    av ab12cd34  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Ny Cuberevo 250HD

    Startad av jonas36, 2011-12-01 18:56
    2 Sidor
    1 2
    • Svar: 19
    • Visningar: 58 261
    Senaste inlägg: 2011-12-19 21:25
    av jonas36  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    DGStation

  9. AzBox + MGcamd

    Startad av know, 2010-02-27 12:57
    3 Sidor
    1 2 3
    • Svar: 27
    • Visningar: 32 124
    Senaste inlägg: 2011-12-15 02:58
    av jasper2012  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  10. Optiskt ljud, DM500C!

    Startad av Timtastic, 2011-12-13 17:44
    500c, att, det, dm500c, dreambox, fungera, får, förstärkare, har, inge, inget, inställningar, inte, kabel, kolla, ljud, man, men, meny, menyn, min, mot, måste, optisk, rätt, som
    • Svar: 4
    • Visningar: 3 907
    Senaste inlägg: 2011-12-14 10:12
    av Timtastic  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. 3d kompatibel

    Startad av krone_swe, 2011-12-10 10:47
    alla, ansluta, behöver, column, det, fungera, för, gör, hdmi, http, hur, inge, inget, inte, kan, kommer, kompatibel, köra, med, nya, nyheter, något, och, som, till, utan, vid
    • Svar: 3
    • Visningar: 18 363
    Senaste inlägg: 2011-12-13 12:28
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Playstation

  12. Hårddisk till 500HD

    Startad av lidan, 2010-12-01 13:42
    500 hd, 500hd, att, boxe, bra, det, fel, fungera, fungerande, går, har, hårddisk, inte, kanaler, kommer, längre, med, men, något, och, program, spela, spela in, strömförsörjning, till, upp
    • Svar: 3
    • Visningar: 29 579
    Senaste inlägg: 2011-12-10 10:26
    av lus  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Problem med E2 och AZUp 2.07

    Startad av NUDE666, 2011-11-23 23:56
    • Svar: 9
    • Visningar: 8 957
    Senaste inlägg: 2011-12-06 07:33
    av andersg  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  14. DVB-C box med CI+?

    Startad av mogh, 2011-12-05 20:37
    100, box, ca-modul, ci+, comhem, dvb, dvb-c, ett, fungera, fungerar, hdd, hdtv, http, linux, med, modul, octagon, pvr, som, till, usb
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 401
    Senaste inlägg: 2011-12-05 21:07
    av OA  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  15. Tänkte uppgradera till 7020HD SS

    Startad av s_a, 2011-11-30 21:05
    7020hd, box, bra, den, det, dm500hd, dm800hdse, eller, ett, fungera, har, image, inte, jag, med, min, och, rätt, samma, stället, till, tips, tuner, tänkte, uppgradera, vad
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 283
    Senaste inlägg: 2011-12-01 22:00
    av s_a  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Dela ut hdd från dm800se till annan dm800se

    Startad av crash, 2011-11-24 21:17
    alla, annan, behöva, cifs, den, det, eller, finns, från, fungera, fungerar, får, för, har, hdd, hej, inte, jag, manuell, med, min, och, plugin, samba, skulle, som, till
    • Svar: 2
    • Visningar: 9 601
    Senaste inlägg: 2011-11-24 22:19
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. tv/radio/sat uttag

    Startad av Hangman, 2011-11-23 22:24
    800se, antenn, att, det, diseqc, ett, fungera, har, hur, jag, kommer, med, men, måste, nät, och, radio, switch, tag
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 407
    Senaste inlägg: 2011-11-23 22:24
    av Hangman  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  18. streaming från dreambox

    Startad av swedane, 2011-11-21 13:45
    det, dreambox, dreamboxen, finns, från, fungera, funkar, hej, hur, inte, iphone, jag, mellan, min, något, nätverk, och, skulle, som, streama, till, två, utan, wifi, över
    • Svar: 2
    • Visningar: 8 372
    Senaste inlägg: 2011-11-22 10:08
    av swedane  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Köpa Dreambox 8000 i från USA

    Startad av Nofear87, 2011-11-16 08:39
    3 Sidor
    1 2 3
    • Svar: 21
    • Visningar: 25 027
    Senaste inlägg: 2011-11-19 08:12
    av swedane  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Invalid image (or old version)

    Startad av Tattisator, 2011-11-12 13:48
    boxe, det, dm500hd, dm800, dm800hd, eller, flasha, fungera, fungerande, får, image, ingen, jag, konstig, konstigt, min, någon, när, open, open pli, openpli, pli, problem, senaste, till, valid, version
    • Svar: 7
    • Visningar: 9 688
    Senaste inlägg: 2011-11-13 10:22
    av Tattisator  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. Bra med mycket minne på grafikkortet?

    Startad av atomized, 2011-10-24 12:21
    800, att, bra, byta, dator, det, ett, fråga, full, fungera, för, går, har, http, java, köra, med, min, minne, någon, något, philips, skulle, som, till, varför
    • Svar: 7
    • Visningar: 9 262
    Senaste inlägg: 2011-11-05 18:54
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

Resultat 451 till 471 av 478
Sidan 19 av 20 FörstaFörsta 16 17 18 19 20
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss