Sök:

Tagg: not found

Sidan 2 av 7 1 2 3 4 5

Sök: Sökningen tog 0.00 sekunder; genererades för 51 minut(er) sedan.

  1. Kort la av efter jag testat det i CI+ modul.

    Startad av beachman, 2012-01-27 12:05
    500, bbc, bild, boxen, boxer, boxer hd, boxers, den, det, dilog, dvb-t2, dvblink, eller, fel, frågor, från, funkar, hej, inte, jag, kanaler, kompatibel, kort, länge, med, meny, not found, och, phoenix, problem, teve, till, uppdatering, utbud
    • Svar: 7
    • Visningar: 11 293
    Senaste inlägg: 2012-01-27 21:38
    av rolrn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  2. Föra över tuxbox utan lösen?

    Startad av dacore84, 2012-01-11 23:59
    boxe, boxen, börja, cardsharing, dead, den, det, dreambox, eller, finns, flasha, forum, fungerar, för, föra över, guide, går, hittar, image, ingen, installera, inte, jag, kabel, möjligheter, not found, något, och, sökning, trots, utan, varken, webläsare, över
    • Svar: 21
    • Visningar: 32 513
    Senaste inlägg: 2012-01-20 02:12
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. Mgcamd

    Startad av SnaBel@, 2011-12-15 21:10
    att, byta, det, dm500hd, eller, irdeto, jag, mellan, men, mgcam, mgcamd, mig, min, mycket, not found, någon, och, uppdatera, var
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 755
    Senaste inlägg: 2011-12-17 14:30
    av SnaBel@  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Vilken av de tre ska jag välja?

    Startad av matsmac, 2011-08-04 09:34
    500 hd, 600, addon, apple, bra, börja, dator, datorn, den, det, dvb-s, eller, extern, filmer, finns, forum, funkar inte, går, har, harmony, hur, inte, intern, jag, klienter, kompatibel, kort, kortserver, logitech, med, meny, micro, not found, något, och, openelec, oscam server, samba, search, som, till, tips, uppstart, vilken, välja, webläsare
    • Svar: 56
    • Visningar: 58 028
    Senaste inlägg: 2011-12-16 07:55
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  5. Servern hittar inte min nya klient …

    Startad av Hexantrop, 2011-11-30 16:32
    att, boxe, bra, börja, cam, det, dreamboxen, fel, från, för, har, hjälp, image, inte, keys, klienter, manager, med, mgcamd, mg_cfg, newcamd, not found, och, problem, skall, softcam, som, till, tspanel, vad, varför
    • Svar: 24
    • Visningar: 16 859
    Senaste inlägg: 2011-12-01 12:30
    av Minime  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 13
    • Visningar: 40 784
    Senaste inlägg: 2011-11-29 15:47
    av Hexantrop  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Linux ska vara enkelt ...

    Startad av Hexantrop, 2011-11-16 18:04
    boxe, bra, den, det, dreambox, enbart, filer, forum, från, för, gäller, hårddisk, jag, linux, med, mellan, min, mobil, möjligheter, not found, något, och, olika, problem., program, samma, som, stället, till, xml, över
    • Svar: 13
    • Visningar: 14 481
    Senaste inlägg: 2011-11-17 17:09
    av Hexantrop  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

  7. OPKG Update...?

    Startad av Tattisator, 2011-10-30 11:53
    boxe, det, dm800hd, dm800hd se, enigma, enigma2, error, forum, found, gör, hej, http, hur, jag, klienter, ladda, massa, med, ner, net, not found, och, openpli, pli, plugin, server, skin, skins, som, text, update
    • Svar: 15
    • Visningar: 10 380
    Senaste inlägg: 2011-10-31 15:04
    av cyborgpunte  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 14
    • Visningar: 20 710
    Senaste inlägg: 2011-10-19 21:02
    av rolrn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

    • Svar: 3
    • Visningar: 13 153
    Senaste inlägg: 2011-10-12 14:42
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

    • Svar: 16
    • Visningar: 17 878
    Senaste inlägg: 2011-09-30 15:58
    av Mike T  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. 500HD, lösenord? Flasha om?

    Startad av PelikanKro, 2011-09-17 19:39
    500hd, allt, att, box, boxe, bytt, den, det, flasha, found, gemini, hej, händer, inge, inget, inte, jag, kan, login, lösen, manager, min, not found, när, som, startar, återställa
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 294
    Senaste inlägg: 2011-09-17 20:52
    av PelikanKro  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Canal Digital och OScam

    Startad av radical2005, 2011-09-14 22:13
    100, bild, boxe, boxen, canal, card, cccam, connection, det, digital, dm500hd, felsök, från, fungerar, funkar inte, får, för, hej, inte, jag, kort, local cards, med, newcamd, not found, och, open, oscam, oscam.conf, problem, till
    • Svar: 10
    • Visningar: 16 539
    Senaste inlägg: 2011-09-15 23:45
    av radical2005  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 4
    • Visningar: 9 143
    Senaste inlägg: 2011-09-15 15:42
    av bpl  Gå till det senaste inlägget
  10. dm 800 v72 clone

    Startad av icemaker79, 2011-08-31 19:09
    800, alla, boxe, bra, clone, den, dm800, dm800 hd, error, found, får, gemini, går, har, ifrån, image, inge, ingen, jag, med, men, mydalle, not found, problem, secondstage, sim, skall, som, till, utan, version
    • Svar: 8
    • Visningar: 5 156
    Senaste inlägg: 2011-09-01 03:48
    av razorx  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. HD-kanaler i 800

    Startad av tz_59, 2011-08-28 15:54
    100, 800, agc, alla, canal, canal+, entitlements, fel, fungerar, för, har, hd-kanaler, helt, inga, jag, kanaler, kanalerna, med, men, not found, och, problem, sig, signalen, som, svt2, vad
    • Svar: 8
    • Visningar: 6 738
    Senaste inlägg: 2011-08-29 16:53
    av Stefan60  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. Dreambox Addon error 404 HJÄLP!

    Startad av Legende, 2011-08-22 10:18
    7020, addon, addons, blue, blå, dreambox, dreambox 7020, dreambox addon 7020, error, ett, found, får, gemini, har, händer, installera, jag, ladda, ner, not found, när, och, panel, plugin, server, som, xml
    • Svar: 4
    • Visningar: 7 318
    Senaste inlägg: 2011-08-22 21:33
    av Deas  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 7
    • Visningar: 12 648
    Senaste inlägg: 2011-07-05 21:58
    av Jönke  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

    • Svar: 71
    • Visningar: 54 867
    Senaste inlägg: 2011-05-09 15:11
    av Hexantrop  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. funderingar över en dreambox:s kapacitet

    Startad av MrStek, 2011-04-26 18:53
    2016, boxe, bra, bränna, det, dreambox, dreamboxen, dts, dålig bild, eller, funderingar, funkar, för, förklara, har, hur, installera, installerat, inte, iso, jag, kan, kapacitet, lite, med, mediafiler, men, mkv, not found, och, receiver, samtidigt, skins, som, teve, tv:n, tvn, över
    • Svar: 26
    • Visningar: 27 291
    Senaste inlägg: 2011-05-03 10:03
    av Prelatur  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Uppdatering av nya kanaler

    Startad av Letalis, 2010-08-28 23:42
    boxe, börja, fotboll, kortserver, mg_cfg, not found, uppdaterat
    • Svar: 14
    • Visningar: 11 696
    Senaste inlägg: 2011-04-16 20:11
    av atomized  Gå till det senaste inlägget
  15. Via 093e slutat funkar idag? nån fler?

    Startad av DeoD, 2011-03-08 16:19
    /dev/ttyusb0, 093e, alla kanaler, andra, boxe, dead, entitlements, funkar, första, idag, idx, local cards, mg_cfg, not found, oscam server, problem., restore, signalstyrka, slutat, uppdaterat
    • Svar: 56
    • Visningar: 54 749
    Senaste inlägg: 2011-03-31 23:16
    av pixy  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  16. Hårdisk 800

    Startad av gimmen, 2010-12-13 19:26
    800, boxe, formatera, fstab, hårdisk, meny, not found
    • Svar: 8
    • Visningar: 14 424
    Senaste inlägg: 2011-03-13 20:38
    av capslockboy  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. HTPC med TBS 6920 s kort

    Startad av RedRay, 2011-01-13 19:01
    • Svar: 25
    • Visningar: 25 552
    Senaste inlägg: 2011-02-26 19:45
    av RedRay  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  18. Via + dreambox

    Startad av zyx_11, 2011-01-18 15:18
    /dev/ttyusb0, andra, boxe, börja, cd kort, compilera, conax, dreambox, entitlements, forum, fungerar inte, första, ingen bild, key =, klienter, kompatibel, kompilera, local cards, meny, newcs 1.67, not found, oscam server, oscam.conf, problem., search, smartmouse, spara, ubuntuserver
    • Svar: 102
    • Visningar: 97 376
    Senaste inlägg: 2011-01-24 23:40
    av agne  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 26 till 50 av 154
Sidan 2 av 7 1 2 3 4 5
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss