Sök:

Tagg: openpli 4

Sidan 2 av 12 1 2 3 4 5

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 9 minut(er) sedan.

  1. pluggin error

    Startad av deep007, 2016-01-12 18:53
    det, dm800se, enigma, enigma2, error, fel, får, igen, installera, installerad, jag, köra, manuell, manuellt, när, och, openpli, openpli 4, pli, plugin, plugins, sen, sim, update
    • Svar: 1
    • Visningar: 9 584
    Senaste inlägg: 2016-01-12 20:03
    av deas  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. OpenPLi 4.0 och 800HD PVR

    Startad av Jossan, 2016-01-07 08:40
    4.0, 800hd, att, bootloader, boxe, boxen, den, det, drivrutin, flasha, funkar, för, går, inte, jag, köra, måste, och, open, open pli, openpli, openpli 4, pli, pvr, tar, vad
    • Svar: 2
    • Visningar: 9 111
    Senaste inlägg: 2016-01-07 13:08
    av Jossan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. viasat play

    Startad av patoalexis38, 2016-01-02 23:10
    bra, clone, det, dm800se, eller, finns, fungerar, får, för, går, har, hej, hur, idag, inga, inte, jag, kan, med, min, och, openpli, openpli 4, pli, som, viasat
    • Svar: 8
    • Visningar: 11 719
    Senaste inlägg: 2016-01-04 08:14
    av kaptenmorgan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. CryptoCAM CA-modul fryser vid kanalbyte

    Startad av ironjack, 2015-12-27 10:16
    alla, boxen, det, dilog, duo, eller, fel, finns, fryser, för, har, hänger, hänger sig, inspelning, inte, jag, kanaler, med, modul, något, och, olika, openpli 4, problem, sig, som, svart, vid, vu+ duo, vu+ duo2
    • Svar: 5
    • Visningar: 10 541
    Senaste inlägg: 2015-12-31 11:09
    av ironjack  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  5. 500 oops

    Startad av kick, 2015-12-26 12:24
    500, boxar, clone, comhem, den, det, flasha, flashat, från, funkar, får, går, har, igen, inge, ingen, jag, kanaler, med, något, och, openpli, openpli 4, problem, server, som
    • Svar: 6
    • Visningar: 8 424
    Senaste inlägg: 2015-12-29 21:57
    av macuser  Gå till det senaste inlägget
  6. OpenVPN

    Startad av golfbotte, 2015-12-19 16:31
    att, det, dreambox, editera, filer, fungerar, hur, inte, klient, man, med, min, och, openpli, openpli 4, openvpn, pli, sen, solo, solo2, som, starta, startar, tar, vpn, vti
    • Svar: 4
    • Visningar: 8 636
    Senaste inlägg: 2015-12-20 11:37
    av blast4  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  7. OpenPLi Inga nya plugins hittade

    Startad av joakim95, 2015-07-23 18:01
    • Svar: 7
    • Visningar: 7 825
    Senaste inlägg: 2015-12-17 23:17
    av lasaq  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  8. pli-images ger 404 vid uppdatering av DM800

    Startad av johey, 2015-12-16 20:18
    alternativ, det, dm800, eller, error, finns, får, för, http, images, installera, jag, kör, lite, nere, något, och, openpli, openpli 4, pli, plugins, server, typ, uppdatera, uppdatering, vid
    • Svar: 5
    • Visningar: 8 350
    Senaste inlägg: 2015-12-16 22:22
    av johey  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. vu+solo2 som lagt av

    Startad av golfbotte, 2015-11-30 21:41
    alla, annan, boxen, det, efter, ett, fel, frågor, fungerar, försvinner, har, image, ingen, inte, jag, kanaler, med, mgcamd, och, openpli 4, skall, solo, som, starta, till, tips
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 551
    Senaste inlägg: 2015-12-13 18:56
    av golfbotte  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  10. Vu solo 2 använda en tuner

    Startad av edde1, 2015-12-10 21:05
    använda, den, det, diseqc, dm800hd, eller, från, har, idag, kabel, kring, kör, lite, lnb, med, min, nas, och, olika, openpli, openpli 4, solo, tar, till, tuner, vilken
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 948
    Senaste inlägg: 2015-12-11 04:52
    av edde1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  11. Hjälp med flash DM 800hd pvr

    Startad av Saikare, 2015-11-29 08:01
    2 Sidor
    1 2
    800hd, bootloader, boxen, det, dreamup, flash, flasha, får, hjälp, image, inte, internet, jag, kan, kör, man, med, men, open, openpli 4, pli, pvr, rätt, sig, sim, till
    • Svar: 11
    • Visningar: 17 531
    Senaste inlägg: 2015-11-30 20:34
    av Saikare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. DM800HD PVR - Webbgränssnitt?

    Startad av Jokerwild, 2015-11-13 17:02
    2 Sidor
    1 2
    bort, bra, den, det, dm500, dm800hd, eller, finns, från, fungerar, får, har, hur, inget, inte, jag, med, menyn, och, openpli 4, problem, pvr, starta, till, utan, över
    • Svar: 10
    • Visningar: 15 655
    Senaste inlägg: 2015-11-16 14:17
    av deas  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Kan ej spela upp inspelat program.

    Startad av maur, 2015-11-10 05:55
    bara, blir, boxen, det, efter, funkar, för, gör, inge, ingen, installera, inte, jag, kan, man, nån, och, openpli 4, pli, problem, program, samma, som, spela, svart, vad
    • Svar: 8
    • Visningar: 6 448
    Senaste inlägg: 2015-11-11 08:07
    av Piraya  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  14. Kodi & Dreamfilm

    Startad av Laron, 2015-11-08 17:41
    2 Sidor
    1 2
    att, bra, den, det, dm800se, dreambox, dreamboxen, filmer, funkar, för, har, hej, helt, inte, kan, kodi, kör, med, men, och, openpli, openpli 4, original, pli, problem, upp, utan
    • Svar: 10
    • Visningar: 63 450
    Senaste inlägg: 2015-11-09 17:00
    av Laron  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Xbox

  15. [LÖST] Problem att spela upp och spela in via NAS

    Startad av segerx, 2015-11-02 20:07
    2 Sidor
    1 2
    annan, bra, den, det, dm800, eller, fel, fråga, har, hårddisk, ingen, inspelning, inte, jag, med, mounta, nas, och, openpli, openpli 4, problem, skall, solo, spela in, till, tuners
    • Svar: 14
    • Visningar: 18 686
    Senaste inlägg: 2015-11-09 15:30
    av segerx  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  16. Clone Image förslag ?

    Startad av beck777, 2015-11-07 15:22
    2 Sidor
    1 2
    800hd, boot, box, clone, digital, digital-tv, dvb, dvb-c, fel, flash, flashning, fungera, fungerande, hej, http, image, klon, mot, och, openpli 4, set, sim, som, support, vid, wifi
    • Svar: 14
    • Visningar: 23 639
    Senaste inlägg: 2015-11-09 08:58
    av ricki  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Image for E-star Sim3

    Startad av jahadu68, 2015-11-07 15:58
    att, boot, det, dm800hd, efter, finns, fungerar, för, har, hej, image, inte, kan, kör, ladda, med, mig, min, ner, någon, och, openpli, openpli 4, pli, sim, som
    • Svar: 4
    • Visningar: 7 216
    Senaste inlägg: 2015-11-08 15:24
    av jahadu68  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. vu+ solo pro v2

    Startad av Vistasol, 2015-09-20 16:19
    4 Sidor
    1 2 3 ... 4
    använda, boxar, bra, bytt, cmore, den, fungerar, funkar, får, god, hej, hur, inge, ingen, kan, lnb, mellan, något, openpli 4, satellites, sig, solo, som, switch, tips, utan, xml
    • Svar: 39
    • Visningar: 45 977
    Senaste inlägg: 2015-10-28 13:04
    av 20V  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  19. Se om boxen är original eller clone?? (DM 500 HD)

    Startad av skaanlj, 2015-10-16 21:39
    2 Sidor
    1 2
    500, boxen, clone, det, dm600, dreamup, eller, flasha, flashat, funkar, för, går, har, http, hur, inget, inte, kanaler, lite, och, openpli 4, original, som, tips, utan, vad
    • Svar: 11
    • Visningar: 43 594
    Senaste inlägg: 2015-10-20 11:42
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. [LÖST] VU+ zero timeshift

    Startad av micke999, 2015-09-08 20:18
    2 Sidor
    1 2
    att, det, får, har, hit, hittar, inspelning, inte, ladda, man, manuell, manuellt, med, men, min, ner, någon, openpli, openpli 4, plugin, problem, tar, timeshift, vilken, vu+, vu+ zero
    • Svar: 13
    • Visningar: 15 337
    Senaste inlägg: 2015-10-13 14:59
    av ricki  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  21. Ingen epg på Intelsat 0,8W

    Startad av ronaldo, 2015-10-01 11:42
    att, bara, det, epg, flera, får, har, inge, ingen, jag, manuell, manuellt, med, men, mgcam, mgcamd, och, openpli, openpli 4, pli, refresh, search, ställa, thor, tips, uppdatera, uppdaterat
    • Svar: 9
    • Visningar: 13 183
    Senaste inlägg: 2015-10-11 18:13
    av jo1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

    • Svar: 2
    • Visningar: 7 387
    Senaste inlägg: 2015-10-08 11:09
    av Gocke1  Gå till det senaste inlägget
  22. [LÖST] Scam fungerar ej i OpenPli 4.0 fix!

    Startad av Freelock, 2013-11-20 21:19
    2015, 4.0, black, bort, det, efter, error, fel, file, från, fungerar, inte, kan, med, min, någon, och, open, openpli, openpli 4, pli, radera, scam, skulle, som
    • Svar: 2
    • Visningar: 8 604
    Senaste inlägg: 2015-10-03 10:43
    av Freelock  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  23. OpenPLi 4.0-beta OE2 DM800HD pack patches

    Startad av segemyhr, 2014-09-04 16:04
    4.0, att, box, den, det, displayen, dm800hd, eller, error, går, gör, har, hur, installera, inte, jag, klon, med, men, någon, när, och, openpli, openpli 4, pli, update
    • Svar: 8
    • Visningar: 9 682
    Senaste inlägg: 2015-09-30 20:46
    av Leatherface  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 8
    • Visningar: 13 959
    Senaste inlägg: 2015-09-25 12:18
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

Resultat 26 till 50 av 285
Sidan 2 av 12 1 2 3 4 5
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss