Sök:

Tagg: komma

Sidan 3 av 5 1 2 3 4 5

Sök: Sökningen tog 0.00 sekunder; genererades för 25 minut(er) sedan.

  1. Kanalbyte via telnet / ssh

    Startad av andben, 2013-02-18 08:32
    box, boxe, boxen, bra, byta, den, det, eller, finns, fråga, fungerar, funkar, går, inte, kan, kanal, komma, kommer, man, med, min, och, ssh, telnet, till
    • Svar: 1
    • Visningar: 7 003
    Senaste inlägg: 2013-02-18 10:21
    av von_skunck  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Intrång i Dreambox 500

    Startad av mikimaus, 2013-02-08 14:52
    500, alla, boxe, boxen, den, det, dreambox, dreambox 500, ett, får, har, hur, internet, kan, komma, man, min, nya, någon, och, portar, root, router, till, ändra, öppna
    • Svar: 5
    • Visningar: 7 075
    Senaste inlägg: 2013-02-09 22:33
    av Hermle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. VU+ Solo Bootloader

    Startad av Bryt, 2013-01-25 18:29
    att, bara, bootloader, boxe, boxen, den, det, från, har, hur, inge, ingen, inte, komma, lampa, man, något, och, sen, solo, stänger, telnet, tänkte, version, vilken, vu+, vu+ solo
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 990
    Senaste inlägg: 2013-02-02 07:17
    av bello77  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  4. Flasha en DB600PVR med korsad ethernetkabel?

    Startad av Buuzzz, 2013-01-28 16:28
    600, att, comhit, db600, dm-600, dreamup, flasha, fråga, får, har, http, hur, inte, jag, kabel, kan, komma, man, med, min, någon, och, olika, pvr, som
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 867
    Senaste inlägg: 2013-01-28 17:12
    av jo1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. Senaste filerna fel meddelande

    Startad av bbra2000, 2013-01-04 11:58
    andra, att, den, det, eller, fel, filer, flera, får, för, har, igen, inte, kan, komma, list, man, någon, redigera, rätt, senaste, som, start, stäng, till
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 426
    Senaste inlägg: 2013-01-04 12:36
    av bbra2000  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

    • Svar: 2
    • Visningar: 6 344
    Senaste inlägg: 2012-12-24 09:42
    av alpalpha  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. [LÖST] DM800HD - hur ser man vad för processor man har?

    Startad av alpalpha, 2012-12-09 16:10
    800, 800 hd, boxe, boxen, clone, dm800hd, dreambox, får, för, har, hej, hur, inte, jag, komma, linux, man, med, mhz, och, som, upp, vad, version, vu+ duo, webinterface
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 355
    Senaste inlägg: 2012-12-10 10:07
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. WebTV fungerar bara på vissa kanaler

    Startad av Timtastic, 2011-11-01 15:07
    3 Sidor
    1 2 3
    bara, behövs, bild, boxe, börja, det, dreambox, dreamstream, eller, extern, fungerar, inte, kanale, kanaler, komma, med, min, någon, och, portar, problem, problem., som, varför, viasat, vissa, web, webtv, öppna
    • Svar: 20
    • Visningar: 59 938
    Senaste inlägg: 2012-11-25 16:34
    av dannisman  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. [LÖST] Debian 6.0.6

    Startad av yxoman, 2012-11-12 20:42
    debian, fråga, grafisk, har, hit, hur, installera, installerat, jag, komma, kommer, kör, och, till, vid
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 627
    Senaste inlägg: 2012-11-12 20:46
    av yxoman  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  9. Artikel: USB AD-Teknikläsare alltid med samma device id

    Startad av eviln, 2011-01-14 12:22
    2 Sidor
    1 2
    /dev/ttyusb0, ad teknik, att, bara, blir, bra, debian, den, ett, fel, forum, fungerar, för, guide, hjälp, info, komma, linux, lite, med, mycket, nas, och, problem., serial, serienummer, sig, tips, ubuntu, udev
    • Svar: 19
    • Visningar: 32 721
    Senaste inlägg: 2012-09-26 22:17
    av jockelw  Gå till det senaste inlägget
  10. Nätdel för dreambox 500

    Startad av Pz007, 2012-09-15 22:31
    300, 500, adapter, andra, boxe, boxen, bra, den, det, dreambox, dreambox 500, eller, fast, får, för, http, komma, man, med, nätdel, skall, tack
    • Svar: 2
    • Visningar: 13 462
    Senaste inlägg: 2012-09-16 18:11
    av Bogdan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Viasat utbud uppdateras igen

    Startad av Kammaflaje, 2012-08-31 20:22
    att, blir, boxe, det, för, gång, hd-kanaler, http, igen, info, inte, jag, kanaler, komma, kommer, med, och, pressmeddelande, satellit, skall, som, till, uppdateras, utbud, viasat, viasat golf
    • Svar: 9
    • Visningar: 6 844
    Senaste inlägg: 2012-09-03 17:26
    av Kammaflaje  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  12. Vad är tone amplitud ?

    Startad av Ibrahim, 2012-08-31 13:54
    använda, att, den, diseqc, ett, fråga, har, inte, jag, kan, komma, kör, man, med, min, motor, mycket, olika, pro, sig, som, tack, vad
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 813
    Senaste inlägg: 2012-08-31 15:37
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Få in Viasat och Canal Digital

    Startad av hockeylimpan, 2012-08-29 19:49
    alla, att, behöva, canal, canal digital, det, digital, ett, för, har, igång, jag, kan, komma, med, och, parabol, som, till, tips, upp, utan, vad, viasat, vill
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 655
    Senaste inlägg: 2012-08-30 06:12
    av joxen  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Multi EPG på Gemini??

    Startad av RealElwood, 2012-08-24 11:48
    500, att, den, det, dm500hd, epg, ett, flera, gemini, hit, hitta, hur, inte, kanaler, komma, meny, multi, och, program, som, var, ändra
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 682
    Senaste inlägg: 2012-08-27 10:15
    av RealElwood  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. [LÖST] EPG listan visar kommande program och inte pågående.

    Startad av ppalm, 2012-07-23 10:45
    att, det, eller, epg, hur, ibland, inte, komma, lista, listan, man, med, mellan, någon, när, och, pil, problem, program, som, upp
    • Svar: 1
    • Visningar: 11 858
    Senaste inlägg: 2012-07-23 10:47
    av ppalm  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. pairing

    Startad av Castro, 2012-07-21 16:24
    att, blir, comhem, det, erfarenheter, finns, forum, fungerande, för, går, helt, hur, inte, jag, kan, kanaler, komma, kommer, man, med, någon, och, pairing, problem, sig, viasat
    • Svar: 4
    • Visningar: 6 824
    Senaste inlägg: 2012-07-21 23:04
    av Kammaflaje  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Skins till Dm600 Pli jade 3

    Startad av lillen83, 2012-05-22 09:53
    att, den, dm600, dm600c, eller, info, jade3, kan, komma, med, någon, och, openpli, pli, pli jade 3, program, skins, som, till, visa
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 056
    Senaste inlägg: 2012-05-22 09:53
    av lillen83  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Dm7020hd

    Startad av J-zon, 2012-03-24 07:09
    7020hd, att, den, dm7020hd, efter, flasha, har, hela, hur, jag, komma, mappen, med, min, och, radera, rutan, senaste, skall, snälla, som, startar, tiden, usb, återställa
    • Svar: 3
    • Visningar: 8 715
    Senaste inlägg: 2012-04-05 16:41
    av mikiri  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. No more CubeRevo Digital

    Startad av atomized, 2012-03-03 03:19
    att, boxar, bra, cuberevo, digital, ett, finns, forum, fungerar, har, http, inga, inge, ingen, komma, kommer, längre, ner, och, sista, som, tiden, till
    • Svar: 0
    • Visningar: 14 179
    Senaste inlägg: 2012-03-03 03:19
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    DGStation

  20. Problem med Alex v2

    Startad av tobbelobbe69, 2012-02-19 13:49
    .114, alex, alex 2, att, den, efter, har, hit, hitta, http, inga, inge, ingen, inställningar, inte, jag, kan, komma, med, någon, nätverk, och, problem, sig, som
    • Svar: 3
    • Visningar: 8 067
    Senaste inlägg: 2012-02-22 18:13
    av tobbelobbe69  Gå till det senaste inlägget
  21. Ännu en tråd om Comhems HD-kanaler

    Startad av magnum_k, 2012-01-18 12:07
    2 Sidor
    1 2
    andra, att, blir, boxar, boxe, cable, comhem, comhems, conax, det, dsb-h670n, forum, funkar, har, hd kanaler, hd-kanaler, inte, jag, kanale, kanaler, kanalerna, kolla, komma, korten, med, men, mount, och, skulle, till, viasat
    • Svar: 12
    • Visningar: 16 384
    Senaste inlägg: 2012-02-09 11:07
    av magnum_k  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  22. Neutrino

    Startad av Schwede30, 2011-11-28 21:43
    2 Sidor
    1 2
    azbox, box, boxe, bra, conax, det, dvb, elite, enigma, enigma 2, forum, för, http, inte, jag, jul, komma, kör, med, mgcamd, någon, och, premium, samma, skall, som, till, vad
    • Svar: 11
    • Visningar: 12 891
    Senaste inlägg: 2012-02-08 20:53
    av Compoze  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  23. flasha dm500

    Startad av sweepdude, 2012-02-08 09:06
    att, box, boxe, boxen, den, det, direkt, dm500, efter, eller, flash, flasha, hej, hur, igen, jag, komma, kommer, med, min, och, sen, skall, som, web
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 615
    Senaste inlägg: 2012-02-08 10:15
    av Kokkivoxx  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  24. kostnad?

    Startad av kennye, 2012-02-04 07:23
    att, behövs, det, eller, forum, frågor, får, för, har, hej, igång, inte, kabel, kabel-tv, komma, lite, med, någon, något, och, parabol, samma, som, till, vad, vill
    • Svar: 6
    • Visningar: 5 668
    Senaste inlägg: 2012-02-04 10:34
    av nicolito  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 51 till 75 av 103
Sidan 3 av 5 1 2 3 4 5
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss