Sök:

Tagg: not found

Sidan 3 av 5 1 2 3 4 5

Sök: Sökningen tog 0.02 sekunder; genererades för 20 minut(er) sedan.

  1. Via + dreambox

    Startad av zyx_11, 2011-01-18 15:18
    /dev/ttyusb0, andra, boxe, börja, cd kort, compilera, conax, dreambox, entitlements, forum, fungerar inte, första, ingen bild, key =, klienter, kompatibel, kompilera, local cards, meny, newcs 1.67, not found, oscam server, oscam.conf, problem., search, smartmouse, spara, ubuntuserver
    • Svar: 102
    • Visningar: 97 344
    Senaste inlägg: 2011-01-24 23:40
    av agne  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Text tv via Dm 800 Hd se

    Startad av SNAKE99, 2011-01-23 14:20
    800 hd, not found
    • Svar: 1
    • Visningar: 2 701
    Senaste inlägg: 2011-01-23 15:58
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. Hilfe - Acamd, boxer, mediaportal och newcs

    Startad av SGM, 2011-01-16 07:38
    1.5, acamd, boxer, bytes, funkar inte, hilfe, mediaportal, newcs, node, not found, reset, search, seca
    • Svar: 1
    • Visningar: 8 681
    Senaste inlägg: 2011-01-16 07:40
    av SGM  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  4. Boxer-Hauppauge-Win7/Mediaportal

    Startad av paddy, 2010-04-12 09:49
    andra, börja, conax, dvb-t2, funkar inte, första, irdeto, kortserver, mottagning, mux, not found, samtidigt, search, seca, smartmouse, ström, tredje
    • Svar: 26
    • Visningar: 24 999
    Senaste inlägg: 2011-01-04 09:19
    av Darklord  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  5. Uppdaterar inte kortet i originalbox.

    Startad av card, 2010-12-22 21:06
    andra, boxe, dead, idx, inte, kortet, not found, originalbox, restore, uppdaterar
    • Svar: 8
    • Visningar: 8 059
    Senaste inlägg: 2010-12-23 08:15
    av bpl  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  6. Firedtv och softcam

    Startad av wba, 2010-11-12 15:26
    1.5, andra, börja, com hem, conax, dvb-s, dvblink, firedtv, forum, första, gratis, hänger sig, ipad, irdeto, kompatibel, köper, not found, och, search, seca, softcam, ubuntuserver
    • Svar: 22
    • Visningar: 25 393
    Senaste inlägg: 2010-12-16 15:06
    av hmlrs  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

    • Svar: 8
    • Visningar: 37 804
    Senaste inlägg: 2010-12-04 11:05
    av niner  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. DM 8000 DreamEliteBH_133B CCcam.

    Startad av Hero81, 2010-08-20 00:01
    boxe, cccam.cfg, mobil, not found
    • Svar: 6
    • Visningar: 3 708
    Senaste inlägg: 2010-08-20 18:26
    av Hero81  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. fel på detta telnet kommando?

    Startad av mr_richard, 2010-07-13 10:05
    not found
    • Svar: 5
    • Visningar: 14 533
    Senaste inlägg: 2010-07-13 15:37
    av mr_richard  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  9. dvb-s svt

    Startad av hedmo, 2010-07-08 15:38
    andra, bbc, dvb-s, kortserver, not found, search
    • Svar: 5
    • Visningar: 5 205
    Senaste inlägg: 2010-07-13 12:04
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

  10. Hur får jag in newcamd.list i en DM800C ?

    Startad av micheliniz, 2010-07-01 13:11
    andra, boxe, ipadress, not found, spara
    • Svar: 15
    • Visningar: 14 124
    Senaste inlägg: 2010-07-07 12:07
    av Storsnusaren  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. CSP Howto Debian/Linux

    Startad av razorx, 2009-10-09 18:07
    3st, dvb-s, första, iso, java, lamedb, not found, search, ssh, tar.gz, webläsare
    • Svar: 8
    • Visningar: 30 291
    Senaste inlägg: 2010-05-16 15:30
    av sleddog  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Guider

  12. Mountproblem

    Startad av card, 2010-03-05 05:35
    • Svar: 58
    • Visningar: 38 577
    Senaste inlägg: 2010-04-28 19:31
    av wba  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

    • Svar: 18
    • Visningar: 20 436
    Senaste inlägg: 2010-04-05 14:17
    av aminders  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Box version/ bootloader

    Startad av Tonny11, 2010-01-04 18:13
    • Svar: 34
    • Visningar: 26 606
    Senaste inlägg: 2010-02-07 12:42
    av forhike  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. ComSkip-EyeTV-OSx (MarkCommercials)

    Startad av Cul8, 2010-01-27 22:03
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 799
    Senaste inlägg: 2010-01-30 11:59
    av Cul8  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mac OS X

  15. Kan inte hitta HDD i DM800HD

    Startad av sm0kie, 2009-12-22 01:08
    boxe, formatera, meny, not found
    • Svar: 7
    • Visningar: 4 426
    Senaste inlägg: 2009-12-22 15:21
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. dm800 hdpvr dvb-c no ca found

    Startad av enzoman69, 2009-12-06 17:01
    attack, boxe, not found, sim
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 165
    Senaste inlägg: 2009-12-07 17:54
    av enzoman69  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Sky UK problem på HTPC med Acamd

    Startad av chrilleman, 2009-11-12 11:35
    not found, search, sky
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 212
    Senaste inlägg: 2009-11-12 11:35
    av chrilleman  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  18. Infinity USB Phoenix i DM800

    Startad av LKC, 2008-12-09 19:47
    /dev/ttyusb0, andra, boxe, drivrutin, forum, första, newcs 1.67, node, not found, reset, seca, smartmouse, ström, svårt att hitta
    • Svar: 14
    • Visningar: 11 127
    Senaste inlägg: 2009-11-04 17:48
    av hingstin  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 5
    • Visningar: 6 219
    Senaste inlägg: 2009-09-11 12:58
    av spannande  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  19. Problem med Dreamup (500C)

    Startad av Domi, 2005-12-26 18:58
    andra, boxe, chassi, första, not found, reset
    • Svar: 14
    • Visningar: 10 523
    Senaste inlägg: 2009-08-22 23:55
    av gump  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. tv3 fryser i ca 500ms

    Startad av mr.o, 2009-07-15 11:36
    börja, irdeto, not found, reset, search, seca, uppdaterat, windows xp
    • Svar: 8
    • Visningar: 6 199
    Senaste inlägg: 2009-08-17 15:58
    av mr.o  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  21. Problem med Newcs & cccam

    Startad av slarsson, 2009-02-22 14:38
    andra, boxe, första, ingen bild, not found, problem.
    • Svar: 12
    • Visningar: 8 821
    Senaste inlägg: 2009-04-08 16:04
    av bpl  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  22. Flashning och backup DM500?

    Startad av BenDover, 2008-11-18 08:02
    • Svar: 23
    • Visningar: 13 779
    Senaste inlägg: 2008-11-20 22:19
    av BenDover  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 51 till 75 av 101
Sidan 3 av 5 1 2 3 4 5
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss