Sök:

Tagg: komma

Sidan 4 av 5 1 2 3 4 5

Sök: Sökningen tog 0.00 sekunder; genererades för 25 minut(er) sedan.

  1. har en Humax

    Startad av jo, 2011-11-05 12:18
    alla, blå, box, bytt, den, det, eller, fixa, får, grön, gul, har, humax, inte, kan, komma, man, men, meny, mig, någon, reset, sen, status, till
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 845
    Senaste inlägg: 2012-02-03 01:40
    av _com_bort_  Gå till det senaste inlägget
  2. avinstallera 2sub

    Startad av Thumas, 2009-06-18 20:42
    2sub, bara, behöver, börja, det, ett, får, hela, installera, installerat, inte, jag, kan, komma, lägga, man, med, något, när, sig, till, typ, vad, var, vilken
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 944
    Senaste inlägg: 2012-01-29 20:00
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. Fel användarnamn och fel password ????

    Startad av camane007, 2012-01-11 20:54
    användarnamn, boxe, boxen, det, dm800, dreambox, enigma, enigma2, fel, flasha, får, hej, hur, inte, jag, kan, komma, med, men, nån, och, password, root, som, tiden, webläsare
    • Svar: 2
    • Visningar: 12 025
    Senaste inlägg: 2012-01-11 21:30
    av camane007  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. video input selection

    Startad av samuraij, 2012-01-07 20:21
    att, bara, den, det, dream, dvi, fjärren, för, går, har, hej, inte, kan, kolla, komma, med, men, när, problem, samma, scart, video
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 830
    Senaste inlägg: 2012-01-07 22:47
    av samuraij  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. brickad original 500hd

    Startad av pite_anders, 2011-12-04 11:30
    500hd, att, boxe, den, det, dreamup, gemini, går, inte, jag, komma, lite, med, men, något, och, original, problem, problem., sen, start, typ, usb, version, vid, återställa
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 913
    Senaste inlägg: 2011-12-05 20:58
    av yxoman  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. useraddon.xml?

    Startad av kalle950, 2011-11-24 22:23
    500hd, att, box, den, det, finns, för, gemini, har, inbyggd, kan, komma, lägga, man, någon, och, openpli, pli, tips, var, välja, xml, ändra
    • Svar: 1
    • Visningar: 3 299
    Senaste inlägg: 2011-11-24 23:18
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. strema film till dreambox 600

    Startad av nickera, 2008-07-28 20:16
    2 Sidor
    1 2
    att, boxe, boxen, det, dreambox, fel, från, för, guide, helt, hänger sig, igång, inte, jag, komma, lite, liten, med, skulle, streaming, till, vilka
    • Svar: 11
    • Visningar: 23 377
    Senaste inlägg: 2011-11-08 10:25
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Cron jobb ?

    Startad av Qujo, 2011-09-19 14:23
    att, automatiskt, dator, den, det, felkod, fixa, får, hur, inte, jag, kan, komma, kortserver, linux, lägga, med, men, mig, min, någon, och, problem, starta, ubuntu, uppstart, varje, vill
    • Svar: 7
    • Visningar: 9 248
    Senaste inlägg: 2011-09-19 20:27
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Linux

  9. Hjälp omedelbart! FASTNAT I FILLÄGE!

    Startad av Legende, 2011-09-06 14:38
    att, bara, det, fast, från, hjälp, hur, komma, man, ner, sig, tar
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 123
    Senaste inlägg: 2011-09-06 14:42
    av Legende  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. EPG visar kommande program(HJÄLP)

    Startad av Legende, 2011-09-03 21:53
    600, allt, att, det, dreambox, dreambox epg, epg, fel, för, har, hej, inställning, inte, kanale, kanalen, kolla, komma, mellan, meny, menyn, min, mycket, någon, och, program, som
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 264
    Senaste inlägg: 2011-09-04 11:33
    av Legende  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Dreambox och VLC

    Startad av mikimaus, 2011-09-02 12:17
    att, dreambox, finns, från, har, ingen, inte, jag, komma, lösen, med, min, och, problem, root, samma, som, strema, till, user, utan, vlc
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 692
    Senaste inlägg: 2011-09-02 15:53
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. Cirkus dreambox 500 +

    Startad av mikimaus, 2011-08-12 20:29
    500, att, diseq, diseq switch, diseqc, dreambox, dreambox 500, dreamboxen, eller, flashad, gemini, gång, http, idag, inge, inte, komma, lnb, länk, med, meny, något, och, switch, switchen, till, utan
    • Svar: 5
    • Visningar: 4 716
    Senaste inlägg: 2011-08-14 20:49
    av mikimaus  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Kopiera från hårddisk till usbminne ?

    Startad av drygen, 2011-07-23 10:28
    att, det, duo, eller, ett, fat32, formatera, från, går, har, hdd, hej, hårddisk, inte, intern, kan, komma, kopiera, med, montera, och, problem, till, typ, vti, vu+, vu+ duo
    • Svar: 2
    • Visningar: 9 270
    Senaste inlägg: 2011-07-28 15:49
    av Seth  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  14. Vu+duo

    Startad av sol, 2011-07-14 10:01
    att, boxe, det, duo, eller, går, hela, hjälp, händer, info, inge, inget, inte, kan, komma, lite, låst, med, meny, någon, och, sig, som, tiden, till, vad, varför, vu+duo
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 854
    Senaste inlägg: 2011-07-15 08:16
    av svinet  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  15. Access point

    Startad av MrStek, 2011-06-25 14:23
    adress, andra, att, behöver, den, det, dina, dlink, får, går, hjälp, kan, komma, konfigurera, med, någon, nät, och, router, samma, som
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 122
    Senaste inlägg: 2011-06-26 09:26
    av Grippen  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Välkommen Tillbaka!

    Startad av admin, 2003-01-26 00:07
    2 Sidor
    1 2
    att, bra, comhit, den, det, för, har, hjälp, inge, ingen, inte, komma, lite, logg, lång, mail, man, med, men, ner, och, sant, tid, upp, vill, vill ha
    • Svar: 12
    • Visningar: 13 121
    Senaste inlägg: 2003-04-04 23:56
    av Weedie  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  17. Nokia 9802s hängningar?

    Startad av kalle2345, 2002-12-19 21:33
    att, bytt, den, det, efter, fast, fel, finns, har, ibland, inget, inte, kanal, komma, längre, man, med, nokia, någon, något, och, sig, som, till, vad
    • Svar: 4
    • Visningar: 7 047
    Senaste inlägg: 2003-03-22 11:19
    av elgava  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  18. remote sagem (väntetid)

    Startad av anders501, 2003-02-04 17:27
    behöver, bilden, borde, det, direkt, eller, för, fördröjning, hur, koder, koderna, komma, kommer, kort, länge, man, med, mej, min, nya, när, och, remote, sagem, utbud
    • Svar: 4
    • Visningar: 7 371
    Senaste inlägg: 2003-02-08 12:14
    av Erj  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  19. [LÖST] Man undrar varför!!

    Startad av Roggas, 2003-02-01 10:57
    alla, allt, att, bort, eller, fel, flera, funkar, får, för, har, idag, inte, jag, komma, konstig, man, men, mig, när, och, problem, rätt, som, tredje, varför
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 467
    Senaste inlägg: 2003-02-01 14:08
    av admin  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  20. [LÖST] season interface fråga...

    Startad av provider, 2003-01-31 15:47
    att, bra, bäst, det, eller, fråga, http, igång, interface, kan, komma, kort, med, och, program, provider, season, sig, skulle, till, utan, vill
    • Svar: 1
    • Visningar: 7 758
    Senaste inlägg: 2003-01-31 15:54
    av Jabbata  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  21. conaxkort?

    Startad av frjo78, 2003-01-28 19:43
    andra, att, blir, card, conax, den, det, eller, ett, fast, funcard, får, guldkort, går, http, inte, kan, komma, kommer, kort, man, med, min, net, när, och, till
    • Svar: 3
    • Visningar: 8 086
    Senaste inlägg: 2003-01-28 20:00
    av Jabbata  Gå till det senaste inlägget
  22. [LÖST] Störningar

    Startad av Lennox, 2002-12-21 00:56
    andra, att, bilden, comhem, det, flera, har, inga, inte, jag, kan, kanaler, koder, koderna, komma, med, nya, något, och, samt, sig, signalen, tappar, trots
    • Svar: 1
    • Visningar: 15 555
    Senaste inlägg: 2002-12-21 08:23
    av Hoqqe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  23. [LÖST] Vilken mottagare

    Startad av tg, 2002-12-19 08:57
    100, 500, bara, boxer, den, eller, ett, för, har, inte, jag, kanal, komma, köpa, med, men, modul, mot, mottagare, nokia, och, sagem, skulle, vilken, vill
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 017
    Senaste inlägg: 2002-12-19 12:10
    av LillTroll  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  24. informations cod till boxer sagem

    Startad av larsan, 2002-12-14 17:49
    att, box, boxer, den, eller, för, går, inte, kan, komma, man, med, min, någon, när, sagem, sen, till, vad, var
    • Svar: 1
    • Visningar: 2 830
    Senaste inlägg: 2002-12-14 20:51
    av Trance  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  25. Digitalt grundutbud?

    Startad av Johan, 2002-12-11 16:11
    300, alla, börja, com hem, comhem, det, digital, digital-tv, ett, för, går, har, inte, jag, kan, kanale, kanaler, komma, kommer, lite, mail, nya, när, och, pengar, som, text, till
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 837
    Senaste inlägg: 2002-12-14 14:05
    av Johan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

Resultat 76 till 100 av 103
Sidan 4 av 5 1 2 3 4 5
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss