Sök:

Tagg: original

Sidan 4 av 11 1 2 3 4 5 6 7

Sök: Sökningen tog 0.00 sekunder.

  1. dm 800hd flashproblem

    Startad av segemyhr, 2014-09-06 19:50
    4.0, 800hd, boxe, boxen, dm800hd, error, flashar, fråga, image, inte, openpli, openpli 4, original, pli, samma, varför
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 910
    Senaste inlägg: 2014-09-07 18:47
    av Nille_DM  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. App som strömmar till Ipad

    Startad av kalle2345, 2014-08-26 22:54
    4.0, bild, blackbox, boxen, bra, det, forum, från, för, har, hit, hittar, inte, ipad, jag, kompilera, köra, ljud, lägga, nas, och, openpli, openpli 4, original, pli, skall, skulle, solo, som, till
    • Svar: 23
    • Visningar: 22 275
    Senaste inlägg: 2014-08-29 18:32
    av Stickan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  3. DHCP problem

    Startad av cleijt, 2014-08-13 16:56
    800hd, adress, bort, det, dreamboxen, eller, flash, flasha, flashat, för, händer, image, inge, inget, jag, med, och, original, problem, pvr, samt, startar, till, utan, vid
    • Svar: 6
    • Visningar: 6 378
    Senaste inlägg: 2014-08-26 18:15
    av freddan83  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. mg_cfg fråga

    Startad av kalle2345, 2014-08-19 23:37
    4.0, 500, alla, annan, den, det, dream, editera, efter, fråga, för, image, images, inte, jag, kan, kanaler, med, mg_cfg, min, openpli, openpli 4, original, pli, skulle, varje, över
    • Svar: 1
    • Visningar: 6 143
    Senaste inlägg: 2014-08-20 05:01
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. hjälpa polare köpa dreambox

    Startad av Kammaflaje, 2014-08-05 17:32
    boxar, boxen, den, det, dm800se, dreambox, eller, fråga, http, hur, ifrån, image, installera, inte, jag, köpa, med, min, måste, och, original, solo, version, vilken, wifi
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 453
    Senaste inlägg: 2014-08-06 09:36
    av Kammaflaje  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Sunray Solo2 från Mydalle?

    Startad av Raskus, 2014-05-24 11:06
    100, bara, box, den, det, eller, flash, från, gäller, har, http, jag, kan, klon, köra, mot, openpli, openpli 4, original, pli, problem, skillnaden, solo, som, tuner, twin, vu+ solo
    • Svar: 8
    • Visningar: 8 198
    Senaste inlägg: 2014-07-07 11:49
    av levitan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

    • Svar: 1
    • Visningar: 22 934
    Senaste inlägg: 2014-06-24 11:21
    av graal1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  7. HDMI ingen signal VU+ Solo2

    Startad av ham, 2014-04-01 20:48
    800, android, den, det, dog, dreambox, dreambox 800, eller, frekvens, har, hdmi, inge, ingen, kan, komponent, med, min, original, samsung, samt, scart, sig, signal, solo, vu+, vu+ solo
    • Svar: 9
    • Visningar: 8 088
    Senaste inlägg: 2014-06-11 04:12
    av Chelsea64  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  8. Dream800hd se - klone

    Startad av avskedsfest, 2014-05-22 21:04
    800, annan, bild, cmore, det, dream, ett, flasha, fråga, för, går, har, image, inte, jag, klon, kör, med, mgcamd, min, minne, och, original, rutan, till, usb
    • Svar: 3
    • Visningar: 5 892
    Senaste inlägg: 2014-05-22 21:42
    av wildone  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. DM800 och DM800 SE

    Startad av pacmyc, 2014-05-15 19:51
    800, att, bara, bra, byta, det, dm800, dm800 se, eller, från, funkar, har, hur, inte, jag, klarar, köpa, med, mot, mydalle, och, original, skillnaden, typ, uppgradera
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 348
    Senaste inlägg: 2014-05-20 19:02
    av ArneW  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 3
    • Visningar: 5 062
    Senaste inlägg: 2014-05-15 19:47
    av pacmyc  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 0
    • Visningar: 5 596
    Senaste inlägg: 2014-05-12 22:48
    av clafa  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. Köpt Sunray4 3 in 1 sim A8P

    Startad av shamrock, 2014-05-12 13:29
    800hd, boxen, card, comhem, den, det, dm800hd, eller, flash, hej, inge, ingen, jag, kort, köra, lite, med, något, och, original, som, till, tuner, vad, wifi
    • Svar: 1
    • Visningar: 6 363
    Senaste inlägg: 2014-05-12 18:26
    av freddan83  Gå till det senaste inlägget
  11. Känslig fjärrkontroll

    Startad av matkoh, 2014-05-09 14:46
    comhit, den, det, finns, fjärrkontroll, för, går, http, image, inte, kanaler, kanallistan, med, mina, måste, net, något, openpli, original, pli, pvr, sig, som, välja, över
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 260
    Senaste inlägg: 2014-05-10 05:06
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. DM800HD äkta eller clone?

    Startad av lillen83, 2014-05-09 14:24
    boot, boxen, byta, clone, det, dm800hd, eller, fläkt, från, för, har, inge, ingen, inte, jag, kina, och, original, original dm800 clone, radera, samt, sen, skulle, tuner, vid
    • Svar: 4
    • Visningar: 7 712
    Senaste inlägg: 2014-05-09 19:07
    av wildone  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. DM800SE v2

    Startad av nicos, 2014-05-02 16:36
    att, bra, det, dm800se, dreambox, flasha, från, fungerar, får, har, hur, image, jag, och, original, samma, som, vid, windows
    • Svar: 0
    • Visningar: 11 917
    Senaste inlägg: 2014-05-02 16:36
    av nicos  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. openpli

    Startad av tjena, 2014-04-23 09:47
    4.0, 800hd, bra, den, det, dm800, finns, funkar, får, för, http, inte, kan, köra, man, ner, och, openpl, openpli, openpli 4, original, pli, som, tar, till, var
    • Svar: 13
    • Visningar: 15 177
    Senaste inlägg: 2014-04-25 18:50
    av Freelock  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. azbox elite hd kanalredigering

    Startad av Jlar67, 2014-04-20 19:40
    azbox, bra, den, det, elite, ett, har, hur, image, inte, jag, kanale, kanalen, kanaler, kanalerna, man, men, min, och, original, sen, skulle, tag, tar, till
    • Svar: 2
    • Visningar: 20 783
    Senaste inlägg: 2014-04-23 18:41
    av wba  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    AzBox

  16. Bootloader

    Startad av wikings1, 2014-04-04 15:40
    800hd, bootloader, bra, clone, det, eller, flasha, från, för, gammal, går, gäller, har, hej, inte, jag, kan, man, med, min, och, openpli 4, original, problem., till, typ, uppdatera
    • Svar: 31
    • Visningar: 27 101
    Senaste inlägg: 2014-04-18 11:35
    av wikings1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 21
    • Visningar: 25 206
    Senaste inlägg: 2014-04-11 19:41
    av tossom  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Fjärrkontrollen seg vid zappning

    Startad av tomper, 2010-12-11 16:45
    500hd, box, boxe, clone, den, dm500hd, eller, har, inga, inte, jag, kanallista, kör, med, min, och, openpli, original, pli, problem, problem., som
    • Svar: 5
    • Visningar: 9 240
    Senaste inlägg: 2014-04-01 22:20
    av LumberJack  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Dm500T hittar inga kanaler

    Startad av Zoorg, 2014-03-17 21:45
    100, den, det, dm500, dvb, hittar, http, image, inga, ingen, inget, jag, kanaler, lock, manuell, med, min, och, openpli, original, sig, signalen, som, söka, till
    • Svar: 8
    • Visningar: 5 345
    Senaste inlägg: 2014-04-01 19:03
    av Freelock  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Behöver snabb svar vem har dm800se V2

    Startad av Ibrahim, 2014-03-19 08:58
    att, behöver, bild, den, det, dm800, dm800se, eller, flash, från, för, har, hårddisk, ingen, inte, kan, konstigt, köp, med, något, och, original, som, utan, välja
    • Svar: 13
    • Visningar: 9 996
    Senaste inlägg: 2014-03-20 16:08
    av nyburgare  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Viasat hd

    Startad av chrille82, 2014-03-08 08:38
    100, bort, den, dreambox, eller, fråga, från, funkar, funkar inte, har, hd kanaler, info, inte, iphone, jag, kan, kanaler, kanalerna, med, men, min, original, viasat
    • Svar: 5
    • Visningar: 7 117
    Senaste inlägg: 2014-03-10 18:16
    av Vistasol  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. Äkta Vu+Solo2?

    Startad av Tjalle001, 2014-02-20 20:53
    100, box, boxe, boxen, den, det, dreambox, finns, funkar, för, har, inget, inte, kan, klon, kolla, man, med, men, openpli, original, problem, solo, solo2, uppgradera
    • Svar: 11
    • Visningar: 10 440
    Senaste inlägg: 2014-02-27 18:13
    av edo34  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

Resultat 76 till 100 av 269
Sidan 4 av 11 1 2 3 4 5 6 7
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss