Sök:

Tagg: vill ha

Sidan 4 av 8 1 2 3 4 5 6 7

Sök: Sökningen tog 0.00 sekunder; genererades för 3 minut(er) sedan.

  1. [LÖST] Behöver filer från openpli 3.0 eller 4.0

    Startad av Ibrahim, 2013-09-26 20:05
    4.0, alla, att, behöver, bort, det, dreambox, eller, filer, från, för, har, inte, jag, kan, mig, någon, openpli, openpli 3.0, packa, pli, rar, skulle, vill, vill ha
    • Svar: 36
    • Visningar: 32 168
    Senaste inlägg: 2013-10-01 19:21
    av rodak  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Länk ... någon..?

    Startad av Tattisator, 2013-09-26 18:01
    a8p, boxer, bra, clone, dm800hd, dm800hd se, dreambox, från, funkar, för, har, hej, inte, länk, måste, någon, skulle, som, tag, testar, till, tuner, vilken, vill ha, wifi
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 936
    Senaste inlägg: 2013-09-27 05:39
    av Bogdan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 5
    • Visningar: 15 342
    Senaste inlägg: 2013-09-20 17:10
    av DennisOlof  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  3. Bästa och snabbaste Browser Slimbrowser

    Startad av Ibrahim, 2013-09-20 10:32
    alla, använda, blockera, den, det, från, har, http, hur, inge, ingen, internet, jag, kan, kopiera, man, med, ner, och, olika, stop, super, upp, uppdatera, vill ha
    • Svar: 0
    • Visningar: 11 139
    Senaste inlägg: 2013-09-20 10:32
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

    • Svar: 26
    • Visningar: 24 742
    Senaste inlägg: 2013-09-15 14:13
    av Callle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. Dreambox eller Miraclebox

    Startad av nixxz, 2013-08-22 12:52
    500hd, 800hd, box, bäst, clone, det, dreambox, dreambox 800, eller, formatera, forum, fråga, fungerar, för, har, hej, inte, jag, köpa, laggar, med, och, openpli 4, openpli4, problem., pvr, satellites.xml, spela in, starta, till, vilken, vill ha, vti, vu+ solo, vu+ solo2
    • Svar: 41
    • Visningar: 30 792
    Senaste inlägg: 2013-09-04 18:29
    av Noddan60  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  5. [LÖST] Hej vill ha hjälp min DM 800

    Startad av Karlo, 2013-08-24 16:13
    800, att, för, hej, hjälp, händer, inge, ingen, inget, inställning, jag, kanaler, kommer, lnb, men, min, när, och, problem, som, ström, tar, tuner, upp, vill, vill ha
    • Svar: 14
    • Visningar: 9 797
    Senaste inlägg: 2013-08-26 10:48
    av Karlo  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. Merlin 3 2.0 Signalstyrka i %

    Startad av Stickan, 2013-08-15 16:18
    den, det, dm800se, från, går, hit, hittar, info, inte, jag, kan, kör, man, någon, något, och, sig, signalstyrka, skulle, som, tar, till, vill, vill ha, välja, ändra
    • Svar: 1
    • Visningar: 16 071
    Senaste inlägg: 2013-08-15 16:44
    av Stickan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Val av Dreambox

    Startad av Glidarn39, 2013-08-10 06:50
    att, det, dreambox, dålig, fast, från, fungerar, får, går, har, inte, jag, kina, kommer, lite, man, med, men, mig, mycket, något, och, vad, vill, vill ha, vu+ solo, vu+ solo2
    • Svar: 12
    • Visningar: 10 451
    Senaste inlägg: 2013-08-10 21:30
    av Glidarn39  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Hur flasha in Enigma2

    Startad av Husse67, 2013-08-09 15:48
    bäst, dator, datorn, den, det, dm600s, dreambox, dreamboxen, enigma2, finns, flasha, fråga, får, gäller, har, helt, hur, inte, ladda, ner, pvr, som, starta, till, vill ha
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 263
    Senaste inlägg: 2013-08-10 08:01
    av Husse67  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  9. Jag vill ha snabb svar

    Startad av Ibrahim, 2013-07-25 17:46
    alla, alternativ, byta, finns, för, har, image, inte, jag, kan, klon, konfigurera, kör, lnb, måste, och, openpli, parabol, pli, ställa, super, till, vilken, vill, vill ha
    • Svar: 17
    • Visningar: 11 911
    Senaste inlägg: 2013-07-25 22:08
    av Schwede30  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. vilken box är bäst

    Startad av bigsky, 2013-07-18 12:39
    att, box, boxar, bra, bäst, dm800, dm800 hd, dm800 hd se, duo, film, har, inte, jag, kan, kanaler, man, med, mycket, olika, satellit, som, sport, utan, vilken, vill, vill ha, vu+, vu+ duo
    • Svar: 1
    • Visningar: 17 594
    Senaste inlägg: 2013-07-18 12:55
    av nicolito  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Vill ha svensk meny på DM7000

    Startad av lokiz, 2013-07-11 23:45
    att, det, dm7000, går, har, image, images, ladda, meny, ner, någon, openpli, org, pli, som, språk, svensk, svenskt, till, vill, vill ha
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 264
    Senaste inlägg: 2013-07-12 14:11
    av Deas  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. En Förundran

    Startad av Glenfiddich, 2013-07-03 07:52
    annan, behöver, boxe, byta, det, dreambox, dreamboxar, dreamboxen, dubbla, fråga, har, idag, jag, klarar, med, min, måste, nån, och, parabol, samsung, samsung tv, som, till, tuners, uppgradera, vill ha
    • Svar: 2
    • Visningar: 18 667
    Senaste inlägg: 2013-07-03 09:16
    av Glenfiddich  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Guider

  13. Euronews

    Startad av joakim95, 2013-06-10 10:13
    att, behöva, bird, boxe, det, dreambox, finns, får, har, hej, hotbird, inte, jag, ljud, mail, manuell, manuellt, med, min, måste, och, problem, problem., söka, sökning, utan, vad, vill, vill ha
    • Svar: 12
    • Visningar: 13 347
    Senaste inlägg: 2013-06-17 18:52
    av DennisOlof  Gå till det senaste inlägget
  14. TV4 sport extra pairad till huvudkortet

    Startad av MyB5, 2013-06-15 19:42
    alla, alla kanaler, att, det, eller, extra, har, helt, igång, inte, kanale, kanalen, kanaler, kör, man, med, måste, nas, samma, sen, sig, sport, till, tv4, vill ha
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 501
    Senaste inlägg: 2013-06-16 09:16
    av DennisOlof  Gå till det senaste inlägget
    • Svar: 2
    • Visningar: 4 477
    Senaste inlägg: 2013-04-08 15:01
    av kaksi  Gå till det senaste inlägget
  15. [LÖST] Hjälp, var finns PSU ??

    Startad av cyborgpunte, 2013-03-26 06:07
    100, behöver, bygga, den, det, eller, fast, finns, från, försvinner, hjälp, http, inte, med, mini, och, platt, psu, som, tar, till, typ, vad, var, vill, vill ha
    • Svar: 9
    • Visningar: 7 524
    Senaste inlägg: 2013-04-02 14:31
    av cyborgpunte  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  16. Textning på DM800 HD SE OpenPLi 3.0

    Startad av skaanlj, 2013-03-10 16:25
    alla, box, bra, den, det, dm600, dm800, dm800 hd, dm800 hd se, eller, finns, gsub, gul, hur, image, kanaler, meny, menyn, måste, något, och, openpli, pvr, som, text, textning, vill ha, välja
    • Svar: 3
    • Visningar: 8 199
    Senaste inlägg: 2013-03-10 16:48
    av Muggesand  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Unicable lnb till vanlig tuner?

    Startad av juppe, 2013-01-05 22:32
    den, det, efter, finns, från, fundering, för, går, gäller, hej, hjälp, ingen, inomhus, inte, jag, kabel, lnb, med, och, som, splitter, till, tuner, tuners, vad, vill ha
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 850
    Senaste inlägg: 2013-02-25 16:24
    av DennisOlof  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  18. Newcamd +lincardemu till boxer

    Startad av SciFi, 2005-01-13 19:23
    att, boxe, boxer, comhem, conax, den, det, eller, för, går, har, hit, http, inte, kör, linux, lite, med, någon, och, som, version, vill, vill ha
    • Svar: 6
    • Visningar: 5 212
    Senaste inlägg: 2013-02-20 21:26
    av _com_bort_  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

    • Svar: 4
    • Visningar: 8 511
    Senaste inlägg: 2013-01-27 15:50
    av annika  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Vu+ Solo2 och Open PLi Scan

    Startad av Johanw1, 2013-01-24 17:01
    blackhole, canal, den, det, digitals, hur, hög, image, inställningar, kanaler, med, någon, och, open, pli, sig, signalen, solo, solo2, som, thor, till, tuner, vill, vill ha, vu+, vu+ solo, vu+ solo2
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 826
    Senaste inlägg: 2013-01-24 17:17
    av Johanw1  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  20. [LÖST] Strul efter uppdatering...

    Startad av Buuzzz, 2013-01-07 16:30
    100, 500hd, 600, alla, det, efter, fråga, frågor, från, fungerande, får, för, går, har, inte, jag, kanaler, med, och, openpli, satellites, satellites.xml, uppdatering, uppgradera, vill ha, xml
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 475
    Senaste inlägg: 2013-01-07 20:51
    av LumberJack  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. Delvis norska i kanalinfo

    Startad av fashion, 2012-10-26 10:37
    blir, boxe, boxen, dm500hd, dm800hd se, fel, går, har, image, inte, jag, kanaler, kör, med, meny, min, något, och, openpli, pli, problem, problem., samma, skall, till, utbud, vill, vill ha, vissa
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 889
    Senaste inlägg: 2013-01-05 23:23
    av geocedis  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 76 till 100 av 184
Sidan 4 av 8 1 2 3 4 5 6 7
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss