Sök:

Tagg: windows

Sidan 4 av 6 1 2 3 4 5 6

Sök: Sökningen tog 0.02 sekunder.

  1. Dreamboxens Hårdisk

    Startad av HUGGE113, 2012-11-05 18:24
    att, det, dm800, dm8000hd, får, har, hur, hårdisk, icvs, jag, man, med, samba, server, windows
    • Svar: 1
    • Visningar: 8 119
    Senaste inlägg: 2012-11-05 20:18
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. Windows 8 Pro 64

    Startad av ginoware, 2012-10-31 17:57
    alla, att, bra, dator, den, det, för, gäller, köp, man, måste, pro, var, windows, windows 8
    • Svar: 3
    • Visningar: 12 214
    Senaste inlägg: 2012-11-01 06:27
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Windows

  3. Windows 8 pro x86 Svensk

    Startad av Ibrahim, 2012-10-05 08:46
    bara, bra, den, det, fel, finns, funkar, har, hit, http, inte, kan, ladda, man, med, ner, och, pro, svensk, tar, tänkte, var, windows, windows 8, x86
    • Svar: 5
    • Visningar: 5 416
    Senaste inlägg: 2012-10-06 02:20
    av Kammaflaje  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

  4. spärra facebook

    Startad av rottweiler, 2012-09-24 12:12
    • Svar: 4
    • Visningar: 6 481
    Senaste inlägg: 2012-09-25 07:59
    av cyborgpunte  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  5. MediaPortal och Softcam?

    Startad av NickeLenkan, 2012-08-31 12:45
    ansluta, använda, att, cam, dreamboxen, ett, forum, fråga, för, gäller, gör, hej, hela, hur, jag, man, mediaportal, mgcamd, mot, och, plugin, samma, softcam, som, till, windows
    • Svar: 2
    • Visningar: 6 804
    Senaste inlägg: 2012-08-31 14:50
    av NickeLenkan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

  6. tvheadend / win xbmc timshift = ok

    Startad av joxen, 2012-08-28 21:19
    det, för, har, jag, klienter, linux, man, min, mina, någon, när, och, server, som, till, time, tvheadend, ubuntu, upp, windows, xbmc
    • Svar: 0
    • Visningar: 6 708
    Senaste inlägg: 2012-08-28 21:19
    av joxen  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  7. se film från pc på dreamboxen

    Startad av jonas36, 2012-08-12 11:54
    att, cifs, det, dm800, dm800hd se, dreamboxen, film, från, fungera, får, för, guider, hdd, inte, jag, kanaler, kör, med, men, meny, min, och, openpli, pli, riktig, spela, spela in, windows
    • Svar: 6
    • Visningar: 7 083
    Senaste inlägg: 2012-08-12 21:25
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Om man ska köpa en SSD-hårddisk

    Startad av pixy, 2012-07-22 09:59
    bara, blå, dator, datorn, eller, för, gratis, går, hårddisk, installera, inte, jag, kan, köpa, köper, man, med, min, och, som, ssd, utan, vad, viktigt, vilken, windows
    • Svar: 11
    • Visningar: 12 833
    Senaste inlägg: 2012-07-23 22:23
    av pmz1977  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  9. [LÖST] Moutning av nätverks delning

    Startad av Kammaflaje, 2012-05-09 09:59
    • Svar: 16
    • Visningar: 22 393
    Senaste inlägg: 2012-05-22 22:51
    av zac  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. MgCamd Manager

    Startad av Minime, 2011-09-03 13:34
    alla, comhit, det, dreambox, ett, file, finns, fortfarande, för, hej, http, ladda, linux, manager, med, mgcamd, net, newcamd, och, program, upp, vad, version, windows, ändra
    • Svar: 5
    • Visningar: 9 399
    Senaste inlägg: 2012-05-06 09:20
    av Minime  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

    • Svar: 3
    • Visningar: 4 634
    Senaste inlägg: 2012-03-31 19:51
    av Turbodrive  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  11. lokalt nätverk och Windows 7

    Startad av ricki, 2012-03-15 13:14
    box, dator, datorn, det, duo, fel, har, hit, hittar, ingen, inte, jag, längre, min, någon, nätverk, nätverket, och, sig, som, tar, vad, vu+duo, windows, öppnar
    • Svar: 1
    • Visningar: 7 455
    Senaste inlägg: 2012-03-15 17:31
    av ricki  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Windows

    • Svar: 2
    • Visningar: 6 947
    Senaste inlägg: 2012-03-12 18:17
    av rolrn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  12. Starta NewCS utan att logga in?

    Startad av jaka, 2012-02-08 20:24
    behöver, dator, datorn, den, det, eller, har, login, man, måste, newcs, någon, när, och, rutan, samma, server, skulle, som, starta, startar, till, typ, utan, windows
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 226
    Senaste inlägg: 2012-02-09 20:47
    av Bogdan  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

  13. Dreamset

    Startad av melon, 2012-02-02 11:11
    att, boxe, boxen, dator, datorn, den, det, dreambox, funkar, förklara, har, hej, hjälp, hur, igång, jag, ladda, lite, men, mig, någon, något, och, skulle, till, windows
    • Svar: 1
    • Visningar: 2 522
    Senaste inlägg: 2012-02-02 15:52
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Fjärrkontroll till HTPC

    Startad av Tonny11, 2011-12-11 09:03
    bra, bygga, bytt, det, elite, ett, fjärren, fjärrkontroll, fungerar, får, för, har, htpc, inte, jag, kör, med, min, nån, problem, program, reciever, till, utan, windows
    • Svar: 1
    • Visningar: 7 600
    Senaste inlägg: 2012-01-27 07:28
    av Turbodrive  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  15. USB TV-Kort med stöd för HD kanaler/S2

    Startad av card, 2011-12-12 22:59
    att, bra, csp, det, dvb, dvb-s, dvb-s2, för, har, hd kanaler, home, http, jag, kanaler, kort, kortserver, köra, med, mot, någon, och, server, som, tv-kort, usb, windows
    • Svar: 7
    • Visningar: 19 502
    Senaste inlägg: 2012-01-19 20:24
    av Turbodrive  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Hårdvara

  16. Rikta parabolen med programvara för linux?

    Startad av Ahrimanes, 2012-01-12 15:56
    det, dvb, ett, för, har, hit, htpc, http, idag, installera, jag, kommer, kort, kör, linux, med, något, och, program, programvara, satfinder, signalstyrka, som, ubuntu, windows, xbmc
    • Svar: 3
    • Visningar: 20 391
    Senaste inlägg: 2012-01-12 19:40
    av Ahrimanes  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  17. Mediaportal Annoyances

    Startad av richard_roe, 2011-11-28 18:40
    annat, bra, det, direkt, från, går, http, hur, inte, jag, kommer, kompilera, lista, man, med, mediaportal, mini, motor, något, och, plugin, problem, som, starta, säger, trots, windows
    • Svar: 4
    • Visningar: 5 312
    Senaste inlägg: 2011-11-30 22:08
    av richard_roe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  18. spela in på datorns disk med openpli

    Startad av Sonyluxor, 2011-11-04 12:38
    boxe, boxen, börja, cifs, dator, det, dm600, dm800 hd, dreambox, eller, finns, fstab, har, hela, inge, inget, kan, med, min, mount, någon, och, openpli, pli, samba, som, spela, spela in, tar, tiden, tips, windows
    • Svar: 19
    • Visningar: 17 181
    Senaste inlägg: 2011-11-11 17:34
    av Sonyluxor  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Windows 7

    Startad av jocke4u, 2011-10-29 13:12
    2011, bäst, den, det, eller, finns, fungerar, funkar, hej, hur, inte, jag, ladda, med, men, ner, någon, något, org, sig, skall, som, vilken, windows, windows update
    • Svar: 3
    • Visningar: 9 568
    Senaste inlägg: 2011-10-29 16:45
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Windows

  20. Hur kan man spara alla xp uppdateringar?

    Startad av Ibrahim, 2011-10-20 08:10
    alla, använda, bra, det, för, gäller, hej, hur, kan, man, med, mig, mycket, när, samma, service, som, spara, var, vill, windows, windows xp
    • Svar: 2
    • Visningar: 13 904
    Senaste inlägg: 2011-10-21 07:30
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

    • Svar: 2
    • Visningar: 7 833
    Senaste inlägg: 2011-10-06 22:39
    av crille44  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. Flytta 200 GB data?

    Startad av Pz007, 2011-10-02 18:20
    användarnamn, att, bara, data, datorer, det, eller, flytta, från, får, går, hjälp, hur, inte, jag, kan, man, med, nätverk, och, router, skall, till, två, typ, windows
    • Svar: 10
    • Visningar: 12 461
    Senaste inlägg: 2011-10-02 21:30
    av Pz007  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Windows

  22. Jag letar efter Windows Xp 64Bit? på Svenska

    Startad av Ibrahim, 2011-09-22 12:12
    den, direkt, efter, eller, finns, för, har, hit, hittar, inte, jag, kan, ladda, man, med, men, mig, någon, som, svensk, svenska, tar, visa, windows, windows xp
    • Svar: 6
    • Visningar: 10 478
    Senaste inlägg: 2011-09-22 15:02
    av Ibrahim  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

Resultat 76 till 100 av 143
Sidan 4 av 6 1 2 3 4 5 6
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss