Sök:

Tagg: fungera

Sidan 8 av 19 FörstaFörsta 5 6 7 8 9 10 11

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 40 minut(er) sedan.

  1. Lättast att reparera ? Tuner eller Nätverk ?

    Startad av Zoorg, 2014-03-18 07:32
    andra, att, bäst, dm500, dm500hd, eller, flytta, fungera, har, hur, inte, jag, kan, komma, lägga, med, nätverk, nätverket, och, serial, trasig, trasigt, tuner, två, xml
    • Svar: 5
    • Visningar: 7 551
    Senaste inlägg: 2014-03-22 16:30
    av Zoorg  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. DM500 med defekt tuner

    Startad av Luchtii, 2011-09-23 10:07
    • Svar: 14
    • Visningar: 19 394
    Senaste inlägg: 2014-03-19 21:34
    av _com_bort_  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  3. Db800Hd

    Startad av shalle, 2014-03-16 12:11
    astra, att, blir, det, fungera, fungerande, får, för, har, hämtar, inga, inte, jag, kanaler, kanallista, kanallistan, med, någon, när, och, satellit, satellites.xml, sirius, som, thor, xml
    • Svar: 9
    • Visningar: 8 359
    Senaste inlägg: 2014-03-16 20:48
    av shalle  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  4. När kommer nya EMM?

    Startad av juppe, 2014-03-10 20:23
    bara, det, eller, emm, entitlements, finns, fungera, för, har, hit, inge, ingen, inte, jag, kan, man, med, måste, nya, något, när, och, sista, som, till, uppdaterat, vad
    • Svar: 13
    • Visningar: 16 333
    Senaste inlägg: 2014-03-14 12:26
    av frasse  Gå till det senaste inlägget
  5. Newnigma v4.0.9 DM 500HD v2

    Startad av ante601, 2014-03-13 17:01
    500hd, att, bild, box, den, det, fungera, fungerar, får, för, har, hej, inge, ingen, ingen bild, jag, kör, men, mg_cfg, newnigma, nya, någon, något, och, sen, som
    • Svar: 2
    • Visningar: 3 887
    Senaste inlägg: 2014-03-13 23:45
    av ante601  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  6. [LÖST] Problem med DTS-ljud och sonos playbar

    Startad av balob, 2014-02-19 18:05
    fel, filer, film, från, fungera, fungerar, får, har, hdmi, hej, hög, inge, inget, kabel, kan, ljud, med, mellan, min, och, optisk, playbar, problem, som, sonos, teve, till, vad
    • Svar: 6
    • Visningar: 11 916
    Senaste inlägg: 2014-02-22 19:10
    av balob  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Maybe all Tuners are occupied?

    Startad av Galloway82, 2014-02-17 14:50
    blackbox, bra, den, det, från, fungera, får, för, http, img, inom, inte, ipad, iphone, jag, jobbet, kan, mina, och, problem, rätt, samma, som, till, tuners, utanför, öppna
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 166
    Senaste inlägg: 2014-02-17 14:50
    av Galloway82  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  8. Mediaportal + mdapisetup + NCSclient ->OScam

    Startad av Piratman, 2014-02-16 07:25
    blir, caid, det, dreambox, fungera, fungerar, har, inge, inget, inte, jag, kortet, mediaportal, min, mot, newcs, nya, något, olika, oscam, plugin, server, som, till, viasat
    • Svar: 0
    • Visningar: 4 058
    Senaste inlägg: 2014-02-16 07:25
    av Piratman  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  9. titta på 3d film, problem med text.

    Startad av mongot, 2014-02-14 15:58
    att, blir, det, duo, film, fungera, har, helt, hit, hitta, inte, jag, kan, man, med, men, någon, något, nån, plugin, problem, som, text, typ, vilken
    • Svar: 1
    • Visningar: 10 316
    Senaste inlägg: 2014-02-14 16:28
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Vu+

  10. [LÖST] picon i openpli4

    Startad av von_skunck, 2014-02-12 21:32
    boxen, det, dreamboxedit, frågor, från, fungera, får, för, har, hdd, hej, hit, hittar, hänger, inge, ingen, inte, jag, kring, måste, något, och, openpli, till, utan
    • Svar: 4
    • Visningar: 6 533
    Senaste inlägg: 2014-02-13 11:33
    av von_skunck  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Lyckas inte få picons att fungera..

    Startad av trozen, 2014-02-09 11:59
    4.0, att, cmore, dm500hd, dreamboxedit, dreamboxen, fungera, för, hej, inte, jag, kan, lägga, med, men, mig, newnigma, newnigma2, någon, picons, set, som, tips, upp, viasat, vill
    • Svar: 12
    • Visningar: 15 292
    Senaste inlägg: 2014-02-12 17:21
    av von_skunck  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  12. [LÖST] TV3 HD har slutat fungera

    Startad av captn_00, 2014-02-11 05:55
    allt, att, boxar, clone, det, dm800, entitlements, fortfarande, fungera, fungerar, har, hd-kanaler, hej, kanaler, kör, med, mgcamd, mot, newcs, och, openpli, pli, slutat, tv3, tv4, utan
    • Svar: 7
    • Visningar: 8 831
    Senaste inlägg: 2014-02-12 05:13
    av captn_00  Gå till det senaste inlägget
  13. TV4 Sport Xtra problem?

    Startad av sm0kie, 2014-02-11 23:24
    allt, bort, den, ecm, emm, entitlements, fungera, får, hej, idag, inte, jag, kanal, kanale, kanalen, konstigt, kort, kortet, med, någon, något, när, och, problem, uppdateras, vad
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 851
    Senaste inlägg: 2014-02-11 23:24
    av sm0kie  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  14. Sunray4 Marksänd (boxer) problem

    Startad av deep007, 2012-06-05 17:09
    allt, att, boxe, boxer, börja, comhem, det, forum, från, fungera, får, har, igång, image, inställningar, inte, jag, kan, marksänd, med, min, nyheter, någon, nät, och, problem, satellites.xml, som, till, tuner, uppdaterat, vilka
    • Svar: 20
    • Visningar: 37 042
    Senaste inlägg: 2014-02-05 22:19
    av Minime  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. openPLI 4 och mgcamd

    Startad av Calzone, 2013-09-09 16:08
    1.5, bör, cccam, csp, den, fungera, har, hur, image, inte, jag, kommer, med, meny, mgcam, mgcamd, mg_cfg, min, mot, mycket, och, openpli, openpli 4, openpli4, oscam, pli, solo, uppdaterat, vilken, vu+, vu+ solo, välja
    • Svar: 19
    • Visningar: 32 146
    Senaste inlägg: 2014-02-05 20:54
    av ljunks  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 3
    • Visningar: 13 380
    Senaste inlägg: 2014-02-05 19:41
    av Storsnusaren  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  16. DM500HD låser sig

    Startad av 2hazard, 2014-02-05 15:20
    4.0, 500hd, att, den, det, dm500hd, efter, ett, flasha, flashat, fungera, fungerande, har, inte, kan, låser, med, mellan, och, pli, samma, sig, som, till
    • Svar: 8
    • Visningar: 7 422
    Senaste inlägg: 2014-02-05 16:01
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 1
    • Visningar: 5 643
    Senaste inlägg: 2014-02-02 10:03
    av murre87  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  17. Boxer EPG i Mediaportal

    Startad av richard_roe, 2012-01-06 09:49
    boxer, bra, det, epg, finns, fungera, fungerande, för, hej, helt, inge, ingen, inte, jag, kanaler, med, mediaportal, och, olika, plugins, svårt att hitta, tag, trots, tv3, utan, vad
    • Svar: 6
    • Visningar: 7 406
    Senaste inlägg: 2014-02-01 10:11
    av rolrn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Boxer

  18. köra enigma2 på virtuell maskin?

    Startad av joakim79a, 2014-01-30 20:56
    att, datorn, det, enigma, enigma2, filer, fungera, fungerande, för, går, har, igång, image, inte, jag, köra, linux, med, när, och, riktig, server, som, vill
    • Svar: 1
    • Visningar: 19 605
    Senaste inlägg: 2014-01-30 22:52
    av MrPotatoHead  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Mjukvara

  19. Syskonkort i Dreamboxen?

    Startad av Bradet, 2014-01-09 13:43
    alla, bör, det, dreamboxar, dreamboxen, ett, fungera, får, för, har, inge, ingen, inget, inte, jag, kan, kort, kortet, med, men, mina, och, pairing, som, tivo
    • Svar: 7
    • Visningar: 6 407
    Senaste inlägg: 2014-01-24 10:16
    av flo-ridah  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

    • Svar: 2
    • Visningar: 12 062
    Senaste inlägg: 2014-01-20 08:59
    av hedztrem  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 2
    • Visningar: 7 047
    Senaste inlägg: 2014-01-15 07:19
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Viasat kort

    Startad av MALMÖ, 2014-01-13 10:34
    att, det, eller, fråga, fungera, funkar, har, igen, jag, kort, kortet, lite, loggar, med, måste, nytt, och, sig, signal, slutat, till, viasat, viasatkort, viasats
    • Svar: 3
    • Visningar: 6 063
    Senaste inlägg: 2014-01-13 18:36
    av _com_bort_  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  21. ffdecsawrapper kontra sasc-ng

    Startad av Erik-NA, 2013-11-15 16:58
    borde, det, ffdecsawrapper, fungera, för, har, http, kolla, kompilera, kontra, kortet, kör, man, med, mot, mythtv, måste, någon, och, org, problem, sasc, sasc-ng, som, till, ubuntu, uppstart, vad
    • Svar: 32
    • Visningar: 38 533
    Senaste inlägg: 2014-01-13 08:04
    av PSGandalf  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

Resultat 176 till 200 av 454
Sidan 8 av 19 FörstaFörsta 5 6 7 8 9 10 11
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss