Sök:

Tagg: node

Sidan 9 av 14 FörstaFörsta 6 7 8 9 10 11 12

Sök: Sökningen tog 0.01 sekunder; genererades för 36 minut(er) sedan.

  1. Infinity USB Phoenix i DM800

    Startad av LKC, 2008-12-09 19:47
    /dev/ttyusb0, andra, boxe, drivrutin, forum, första, newcs 1.67, node, not found, reset, seca, smartmouse, ström, svårt att hitta
    • Svar: 14
    • Visningar: 11 197
    Senaste inlägg: 2009-11-04 17:48
    av hingstin  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  2. JCS +1 till +8 - irdeto kort - problem

    Startad av solojuve, 2009-11-02 16:53
    irdeto, node, reset, seca
    • Svar: 1
    • Visningar: 66 242
    Senaste inlägg: 2009-11-02 19:51
    av solojuve  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Irdeto

  3. Nokia 9780 uppdatering

    Startad av hedberg, 2009-10-24 10:07
    meny, node
    • Svar: 3
    • Visningar: 4 255
    Senaste inlägg: 2009-10-24 13:29
    av Dandyn  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  4. Dom fria kanalerna är HELT gratis...

    Startad av trollhattan, 2006-10-13 17:18
    1.5, alla kanaler, andra, boxe, börja, dansk, digitalbox, dvb textning, extrakort, footprint, forum, frikanaler, gratis, kabel-tv, klienter, mobil, motor, mottagning, node, nrk, nyheter, pace, passande, problem., samtidigt, satelit, spanien, spara, sökning, tredje, tv6, utomlands
    • Svar: 154
    • Visningar: 176 713
    Senaste inlägg: 2009-10-24 09:01
    av hedberg  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  5. 2 satelliter till 4 mottagare

    Startad av MurdinE, 2009-10-02 21:23
    alla kanaler, andra, billigt, boxe, börja, conax, första, huvuden, konfiguration, köper, node, quattro, reset, samtidigt, seca, spaun, tvn, wan
    • Svar: 20
    • Visningar: 14 768
    Senaste inlägg: 2009-10-14 19:09
    av DennisOlof  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Övrigt

  6. Helt plötsligt slutade allt funka.

    Startad av jercha, 2009-09-14 22:13
    andra, boxe, ingen bild, irdeto, node, reset, seca, uppdaterat, wan
    • Svar: 9
    • Visningar: 12 930
    Senaste inlägg: 2009-09-18 05:20
    av matkoh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  7. Viasat lanserar Comedy Central

    Startad av matte, 2009-07-23 14:43
    node
    • Svar: 0
    • Visningar: 3 129
    Senaste inlägg: 2009-07-23 14:43
    av matte  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Viasat

  8. NewCS hänger sig c*mhem

    Startad av stringo, 2009-07-15 18:31
    /dev/ttyusb0, conax, hänger sig, node, reset, seca, strömförsörjning
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 071
    Senaste inlägg: 2009-07-15 20:45
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  9. DM800 + Comhem orginalkort = Ingen Bild/Ljud

    Startad av Dajsman, 2009-07-12 02:26
    bytes, ci-modul, conax, ingen bild, node
    • Svar: 10
    • Visningar: 10 216
    Senaste inlägg: 2009-07-12 16:27
    av Dajsman  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  10. NewCs 1.19 mycket stabil i XP miljö

    Startad av WM, 2009-07-04 14:05
    1.5, alla kanaler, node, reset
    • Svar: 7
    • Visningar: 7 962
    Senaste inlägg: 2009-07-06 18:59
    av WM  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 49
    • Visningar: 100 090
    Senaste inlägg: 2009-06-11 17:54
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  11. Kortet pajat ellet?

    Startad av stealth, 2009-06-09 16:32
    boxe, bytes, conax, mg_cfg, node, reset, uppdaterat
    • Svar: 8
    • Visningar: 6 807
    Senaste inlägg: 2009-06-10 12:18
    av stealth  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Com Hem

  12. Bildfrysningar NewCS 1.65/MGCamd1.31 Comhem

    Startad av droidekas, 2009-03-02 08:36
    1.5, boxe, börja, felsök, kortserver, mg_cfg, node
    • Svar: 1
    • Visningar: 4 057
    Senaste inlägg: 2009-03-02 10:24
    av joxen  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  13. Extern kortläsare

    Startad av spirou011, 2009-02-15 17:44
    • Svar: 18
    • Visningar: 15 381
    Senaste inlägg: 2009-02-16 23:14
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  14. Newcamd eller NewCS

    Startad av BenkeBus, 2009-02-08 09:21
    börja, entitlements, kortserver, node, reset, seca, webläsare
    • Svar: 24
    • Visningar: 15 116
    Senaste inlägg: 2009-02-15 17:09
    av BenkeBus  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  15. Manuell installation av Mgcamd på Dreambox

    Startad av kermith, 2009-01-28 23:04
    boxe, bytes, conax, dead, kortserver, meny, mg_cfg, mottagning, node, restore, samtidigt, signalstyrka, wan, windows xp
    • Svar: 16
    • Visningar: 28 514
    Senaste inlägg: 2009-01-31 16:32
    av kermith  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  16. Problem med mediaportal och Newcs

    Startad av B1200, 2009-01-24 17:05
    1.5, andra, börja, node, samtidigt, seca
    • Svar: 17
    • Visningar: 11 387
    Senaste inlägg: 2009-01-29 16:06
    av B1200  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    HTPC

  17. DM600 + Mp3.5 ?

    Startad av watashiwaonder, 2008-11-27 23:56
    ad-teknik, andra, boxe, cd kort, forum, funkar inte, första, konfiguration, krock, node
    • Svar: 9
    • Visningar: 7 903
    Senaste inlägg: 2008-12-08 22:41
    av gump  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  18. Dreambox 500C

    Startad av Eklundh, 2008-11-29 07:57
    alla kanaler, andra, autoupdate, boxe, börja, card reader, forum, första, ingen bild, klienter, kortserver, node, redigera, reset, seca, sökning, uppdaterat
    • Svar: 22
    • Visningar: 17 745
    Senaste inlägg: 2008-12-08 15:44
    av Eklundh  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  19. Problem DM600PVR

    Startad av EvilGhozt, 2008-10-04 17:31
    • Svar: 17
    • Visningar: 11 353
    Senaste inlägg: 2008-10-07 18:23
    av EvilGhozt  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  20. Dreambox linux server felmeddelande!

    Startad av jeppepeppe, 2008-09-16 20:15
    1.5, bytes, conax, node, reset
    • Svar: 2
    • Visningar: 5 121
    Senaste inlägg: 2008-09-25 19:50
    av jeppepeppe  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  21. Konfigurera 7025 med Viasat

    Startad av Blizzzard, 2008-09-09 20:10
    autoupdate, boxe, dead, dvb-s, mg_cfg, node, redigera, restore, seca, spara, stockholm, sökning, wan
    • Svar: 5
    • Visningar: 6 821
    Senaste inlägg: 2008-09-11 13:21
    av Blizzzard  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

    • Svar: 1
    • Visningar: 4 533
    Senaste inlägg: 2008-05-24 14:01
    av hingstin  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  22. connection to not ready server!

    Startad av jeppepeppe, 2008-05-03 10:34
    börja, irdeto, key =, lampa, node, reset, seca
    • Svar: 6
    • Visningar: 10 495
    Senaste inlägg: 2008-05-04 21:11
    av atomized  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

  23. gallsmet, latexfärs och sandpalt!!

    Startad av oso, 2008-04-14 16:23
    ad-teknik, andra, första, node, reset, samtidigt, seca, wan
    • Svar: 1
    • Visningar: 5 287
    Senaste inlägg: 2008-04-14 23:32
    av gump  Gå till det senaste inlägget

    Forum:
    Dreambox

Resultat 201 till 225 av 343
Sidan 9 av 14 FörstaFörsta 6 7 8 9 10 11 12
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss