får inte det till att funka flytande med brandväggen iallafall =)
får inte det till att funka flytande med brandväggen iallafall =)
En annan bra bittorrent är http://www.raiden.se/torrents.php
"Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"
Kostar inte det pengar? Eller är det bara jag som inte kan hitta rätt? Man blir ju så klkart nyfiken när det dyker upp en nyhet (gför mig i varje fall).Ursprungligen postat av frejac
I övrigt så är Direct connect outstanding av de jag har testat. BitTorrent är mycket bra om man t.ex. följer en TV-serie och tar ner den typ dagen efter den släpps. Svårt att hitta gamla grejer där nämligen.
På tal om hastigheter så körde jag tidigare 512 Kbit/s med DC och det gick aldeles utmärkt, vet dock inte hur dessa hubbar är nu för tiden...
/ElFeo
Näe, men frågan var om emule kostade eller inte. Kazaa är ju helkass.Ursprungligen postat av Megaman
För emule är väl inte kazaa?
/ElFeo
Vad har du för brandvägg? Du måste slussa vidare port 6881 och uppåt. Komme rinte ihåg hur många man kan har, men jag kör 6881-6889 och det fungerar skitbra. Vet att jag körde bara fyra portar förut också vilket gick bra det med.Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
/ElFeo
Den tar första bästa lediga i det portspannet. Du kan även i vissa klienter ställa in vilka portar du vill använda. Den använder sällan mer än 2 portar.
Bittornado är en bra klient med nya torrent protokollet.
Kan även rekommendera Burst! klienten.
www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40
kazaa lite k++ och dc++ tycker ja är bäst ett råd är att ladda ner dc++ som är gratis och sedan från dc ladda ner kazaa lite k++ som kåstar en slant :smile:
Dreambox
ja k-lite är inte så bra till filmer...jag brukar använda det till musikUrsprungligen postat av ElFeo