Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: dvb-c kort plus card-sharing

  1. #11
    Rattle
    Gäst
    Man behöver inte ha extremt bra programmeringskunskaper och heller inte så värst mycket kunskap om systemet. Servermjukvaran finns sedan länge, endast klient behövs "nytillverkas".

    /Rattle

  2. #12
    mona
    Gäst
    fan

    vad ni är duktig på prata det är bara Bullshit

    Rattle-arkad

  3. #13
    @Mona

    Här håller vi en trevlig samtalston.
    Att säga att någon snackar BS hör inte hemma här, har du en annan uppfattning i den här frågan så motivera då det
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  4. #14
    mona
    Gäst
    Bullshit is Bullshit :wink:

    T-bird

  5. #15
    Det var ju ett intelligent svar :shock:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #16

    @Rattle, Har du fungerade för CH?

    Jag har testat en hel del med olika program.
    Men jag har inte lyckats få det att fungera, det är som Rattle säger - "det finns server program" som fungerar! men att lyckats med en client som klarar CHs orginal boxar har inte jag hittat.


    Kan man få några tips?

    /j

  7. #17
    jag har inga tips men är glad att du försöker

    Det där är modellen som kanske gör att man kan vara 5-6 st på ett abb
    Dreambox 600 C
    Gemini 4.2

  8. #18
    vilket kort skall man köpa då sitter och leker med media center för xp å skall köpa kort med fjärr.... :lol:

  9. #19
    Citat Ursprungligen postat av chefen
    vilket kort skall man köpa då sitter och leker med media center för xp å skall köpa kort med fjärr.... :lol:
    Om du menar DVB-C kort så stöds inte denna standard av Media Center Edition tyvärr.
    D.v.s Windows MCE tillför inget som inte en vanlig Windows XP gör.

    Om du hittar BDA drivrutiner till DVB-C så är det ett steg i rätt riktning åtminstone.

Liknande ämnen

  1. card sharing
    Av patrick1977 i forum Canal Digital
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-12-01, 08:12
  2. Card sharing - typ
    Av ruttnahajen i forum Com Hem
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-01-23, 08:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss