Ursprungligen postat av i18149n
De som har en viaccessmodul kommer det bli svart för. Dem blir INTE kontaktade utav viasat mer än att dem blir uppringda av telefonförsäljar som försöker sälja viasatgodända boxar, väljer dem att inte köpa en viasatbox får dem kontakta kundtjänst för att få pengar tillbaks och abonnemanget sägs upp.
Viasat har aldrig godkänt CA-Moduler, liksom canal digital inte godkänner conax moduler. Visat har aldrig godkänt dem och därmed sagt att dem aldrig kommer garantera sändningar i fortsättningen och därmed blir dem bara uppringda med erbjudande om NDS box, annars är det tack och adjö för dem med viaccessmodul
Tyvärr måste jag göra dig besviken och säga att din kompis får en modul som inte är bra till något alls inom en mycket, mycket snar framtid och om han vill fortsätta betala och se på viasat så är det ny box som gäller, och tro mig, han blir avstängd utan förvarning eftersom han inte har godkänd box.
Edit: För dem som känner någon med en Humax Vaci 5350 som INTE rapporterat att dem har en sådan utan står registrerade genom sin återförsäljare med en 9780 kan enkelt bekräfta detta.
Ps- Anledningen till att jag känner till detta är för att har du ringt till Viasat har du möjligen pratat med mig Ds-

Svara med citat