Det är ju endast pga sporten man vill ha piratkort... 8)
Det är ju endast pga sporten man vill ha piratkort... 8)
Ja, det är förstås sant... ber om ursäkt till alla olyckliga satar som måste köpa svindyra satellitbredbandsuppkopplingar.Ursprungligen postat av rojac
Själv har jag förstås bredbandsbolagets ethernetuttag i min lägenhet!![]()
Jag förstår precis vad du menar. Jag tänker också så. Sen att man i princip aldrig någonsin tittar på TV, överhuvudtaget faktiskt, är en annan sak... det är ju bara så fräckt att ha alla kanaler!Ursprungligen postat av TouchMan65
Jag vill ha självklart så mycket som sport som möjligt men framförallt ett stort kanalutbud som man kan välja bland särskilt när man är fetbakis o mår dåligt på en trist söndag...typ ovärdligt att ha många kanalar då :lol:
Jag har fått all information jag behöver nu än så länge iaf och tackar alla som tipsat mm - går under isen ett tag och bearbetar det jag fått reda på så länge :twisted:
Självklart finns det ju olika sidor, vissa publika och andra inte... alla forum har ju sin uppgift att fylla :smile:Ursprungligen postat av codehunter
Sen mycket av det som sägs på många av de publica forumen får man ju ta med ett lass salt, många som vill ha 10min på scenen tyvärr... :?
Sen bara för att man är OP, Mod eller dylikt på divers sidor betyder ju inte heller att man inte snackar skit, forum finns det ju hur många som helst av, vissa mer andra mindre seriösa :wink:
//Myhran
Kunskapen på forumet kan ifrågasättas, men vi har åtminstånde några unsers som har gjort filer till olika kort
//S
och det innebär på svenska?Ursprungligen postat av Stimo
det bytder det finns mycket Bullshit här :wink:
unsers -> users = användare det är vad som min lilla hjärna kommer fram till då jag startat upp den lite på tomgång så här på morgonen![]()
ja, men ett forum är till för att lösa problem tillsammans...eller?? Säg att Svenne1 kan allt om kort. Svenne2 kan allt om mottagare, och Svenne3 kan allt om koder och hur man gör filer.
Då kan ju alla Svennisarna "slå sina kloka huven ihop" och göra någonting bra...![]()
En kan inte göra nåt, tillsammans kan vi göra allt