Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 44

Ämne: Börjar bli misstänktsam..

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Det är ju endast pga sporten man vill ha piratkort... 8)

Citat Ursprungligen postat av rojac
    Citat Ursprungligen postat av garton
    Pja... jag vet ingenting,

Tills dess kan man ju skaffa bredband och tanka hem allt man vill se den vägen istället. Funkar betydligt bättre på alla sätt bortsett från direktsänd idrott förstås.
    En till som vet ingenting !!!!!

Hur många tror du det finns i Sverige som fortfarande INTE kan få bredbandsuppkoppling ännu?? Utan tvingas sitta med slöa och tråkiga modem.
    Ja, det är förstås sant... ber om ursäkt till alla olyckliga satar som måste köpa svindyra satellitbredbandsuppkopplingar.

Själv har jag förstås bredbandsbolagets ethernetuttag i min lägenhet!

Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Problemet är nog snarare, att det är en mental bit : Man SKA bara ha ALLA kanaler för leverantören. Eller är det bara jag som tänker så?? Tror INTE det enbart är jag. utan bara man har tillgång till samtliga kanaler så är man nöjd. Men man kollar inte på alla efterhand - bara man har dem. Got it?
    Jag förstår precis vad du menar. Jag tänker också så. Sen att man i princip aldrig någonsin tittar på TV, överhuvudtaget faktiskt, är en annan sak... det är ju bara så fräckt att ha alla kanaler!

Jag vill ha självklart så mycket som sport som möjligt men framförallt ett stort kanalutbud som man kan välja bland särskilt när man är fetbakis o mår dåligt på en trist söndag...typ ovärdligt att ha många kanalar då :lol:

Jag har fått all information jag behöver nu än så länge iaf och tackar alla som tipsat mm - går under isen ett tag och bearbetar det jag fått reda på så länge :twisted:

Re: Börjar bli misstänktsam..

Citat Ursprungligen postat av codehunter
    Inte för att klaga på dom som kan någonting om piratkort här på forumet men jag har bara fått känslan av att dom som verkligen känner till nåt om hur det går med knäckandet av det nya systemet inte håller till här iallafall utan på andra sidor som inte vem som helst kommer åt.

Jag har pratat både med folk som är OP´s på irc-kanaler + att jag har snackat med andra moderatorer på andra forum än detta.

Och en sak är klar eller så snackar folk väldigt många massa skit?!

- Det finns filer för nya comhem bara att det inte funkar för PPV-film o sport.

Detta har 4 av 5 personer berättat och några har sagt att det inte finns kort som funkar, dom som sagt att det finns säger att det fortfarande är i utvecklingstadiet eftersom PPV-film o sport ännu inte tydligen går att få in.
    Och därför kan det bero på att det inte snackas så mycket om det för att inte få folk som inte kan speciellt mycket om piratkort att börja tjata, spekulera samt att fråga massa.

Själv tror jag inte på någon än så länge men man börjar smått misstänka att detta hålls hemligt än så länge pga det jag nämnde tidigare.

Ni som känner till nåt om att detta som jag hört kan vara sant eller har en förklaring på hur fan det EGENTLIGEN ligger till kan PM mig istället för att skicka öppet så alla kan läsa.
    Självklart finns det ju olika sidor, vissa publika och andra inte... alla forum har ju sin uppgift att fylla :smile:

Sen mycket av det som sägs på många av de publica forumen får man ju ta med ett lass salt, många som vill ha 10min på scenen tyvärr... :?

Sen bara för att man är OP, Mod eller dylikt på divers sidor betyder ju inte heller att man inte snackar skit, forum finns det ju hur många som helst av, vissa mer andra mindre seriösa :wink:
    //Myhran

Kunskapen på forumet kan ifrågasättas, men vi har åtminstånde några unsers som har gjort filer till olika kort

//S

Citat Ursprungligen postat av Stimo
    Kunskapen på forumet kan ifrågasättas, men vi har åtminstånde några unsers som har gjort filer till olika kort

//S
    och det innebär på svenska?

mona
    Gäst
    det bytder det finns mycket Bullshit här :wink:

Rattle
    Gäst
    unsers -> users = användare det är vad som min lilla hjärna kommer fram till då jag startat upp den lite på tomgång så här på morgonen

ja, men ett forum är till för att lösa problem tillsammans...eller?? Säg att Svenne1 kan allt om kort. Svenne2 kan allt om mottagare, och Svenne3 kan allt om koder och hur man gör filer.
    Då kan ju alla Svennisarna "slå sina kloka huven ihop" och göra någonting bra...
    En kan inte göra nåt, tillsammans kan vi göra allt

Liknande ämnen

1. Hjärnsläpp börjar jag tro?
    Av Soulja82 i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 09:55
  2. Någon som fått reda på vad 21 börjar med
    Av Evex i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-01, 12:54
  3. [LÖST] Börjar bli orolig....
    Av M.Lind i forum Com Hem
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2004-03-10, 10:59
  4. Nu Börjar det!
    Av trollhattan i forum Boxer
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-01-30, 14:19

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss