Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Leechers .. +

Leechers .. +

Jag har funderat lite till och från hur många här som egentligen försöker att själv hacka det vi vill se på?
    Det verkar mest vara leechers här som på många andra ställen. Finns det något forum som mer går på djupet med dessa frågor?

Rattle
    Gäst
    Skulle vilja påstå att detta forum trots allt håller en hyfsat hög nivå även om det brister på sina håll. Kan du tillföra något kommer du själv att hitta vattenhålen, dom finns men är få. Du får helt enkelt besöka ett stor antal forum och agera dammsugare, kunskapen kommer med tiden och med kunskapen kommer kontakterna. Räkna med 5-10 år om du inte har riktig flyt och ramlar in mitt i smeten

/Rattle
    P.S Är nog fasen en av mina absolut trevligaste inlägg

En såm håller med dej Rattle!
    Jag kollar Finska ock estniska forum åm det skole duka upp någåt?
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Ni är underbara GUBBAR :P :P

Så länge vi håller oss arm i arm så spelar länder ingen roll. :lol:

Rattle
    Gäst
    Vill bara tilläga att dammsugarfilter är ett måste!

/Rattle

Är själv en leecher. Av olika anledningar, men den största är väl förmodligen att jag saknar de rätta förkunskaperna för att kunna hacka.

Vill bara säga att vi som rider på vågen är tacksamma för de arbetstimmar ni lägger ner på att driva Free-TV framåt.

Hehe, för att hålla nere nivån här, vad är en leecher? :lol:

Matte :?:

Enligt engelsk-svensk ordbok står "leech" för blodsugare.
    Hehe

Mvh Rask300

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss