Nån som har erfarenhet med Zetacam Gul för free x-tv. Jag har sammy 9500, läste precis att den inte skulle funka ihop med sammy. Nån som vet mer om den Cam'en? är den bra eller dålig?
Nån som har erfarenhet med Zetacam Gul för free x-tv. Jag har sammy 9500, läste precis att den inte skulle funka ihop med sammy. Nån som vet mer om den Cam'en? är den bra eller dålig?
"Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"
här ser du skillnaden mellan olika Cams:
http://www.lefdata.com/satellite/cam/ci.html
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
Mycket intressant sida, tack Toxie![]()
"Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"
Jag försöker uppdatera cam'ens mjukvara men det bara säger "Module is Dowloading, please wait" den har hållit på i 2 timmar nu! Det ska väl inte vara så eller? jag läste lite här och där att det kanske loopar sig hela tiden, nån som vet hur man gör detta.
Zetacam gul och funcard 4 i en sammy 9500
http://www.cam-modul.info/free-x_tv/seiten/seite_5.htm
hade de mer info om det,
men jag fatta inte tyska och altavistas translation är ju som det är
Vill bara berätta för er att kanske vänta med at köpa en Free-x tv modul då man kanske inte kommer att kunna se kanalen i all framtid som man utlovat. Just nu snackas det mycket på internationella forum om att man skamåsta skicka in modulen för at kunna se kanalen i framtiden.
MVH soprano
till Free X TVv finns de ett update kort att köpa för 39 Euro,då får du några extra hop kanaler på köpet.bla:X-Dream-TV und BackRoom
Jag fick modulen för 500spänn, iden var faktiskt inte titta på free x-tv, det var menat att använda för olika krypt system med min 6 i 1 funkort. Men det sket sig, j*velskapet bara håller på och uppdatera. Det funkade innan, men tror den har hamnat i en loop eller nåt, så det blir inget slut. Någon några ideer?
Free x tv camen fungera bara med viaccess och själva Free x tv kanalen,så där finns inget att uppdatera,Free x tv är inbyggt i själva modulen + viaccess.efter den siste Juli behöver du ett uppgrade kort.