Hej!
Jag har hört rykten om att Boxers nya system ÄR knäckt men att nya filer ej finns ute än? Någon som kan bekräfta detta?
Och om det är helt fel...kommer det att knäckas inom en någorlunda snar framtid? Har planer på en dekoder =)
/Mattias
Hej!
Jag har hört rykten om att Boxers nya system ÄR knäckt men att nya filer ej finns ute än? Någon som kan bekräfta detta?
Och om det är helt fel...kommer det att knäckas inom en någorlunda snar framtid? Har planer på en dekoder =)
/Mattias
Ryssarna sägs ha knäckt det system som Boxer nu kör på... Dock har de inte fått ut 08 nyckeln än så det är inte alltid man har bild... Men någon lösning på svenska Boxer är inte publik än... Så när det kommer så kommer du kunna läsa om det här till 110%...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Låter som att det kanske kommer att knäckas helt inom kort då..
Det kan ta allt från 1 timme till 1 år om inte mer... Så förvänta er inget...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Nu har jag köpt mig en box....så jag hoppas det går framåt med knäckningen. Får bli ett abb. tills vidare....
Ingen som hört några nyheter om vad som händer på fronten?
/Zandman
Nix... Allt e dött...
Men alltså....har jag missuppfattat att det är knäckt i ryssland? Går det inte att använda sig av den tekniken i så fall?
/Zandman
Ryssarna vet hur via2 systemet fungerar, dom fick sina MK nycklar pga deras operatör updaterade MK's av en underlig anledning, men dom kan ej läsa av MK8 av sina org-kort...
Boxer korten går ej att läsa av, ryssarna har en annan version av korten än vad boxer har.. so we are screwed :P
Så det kommer vara svart i rutan ett bra tag för oss :cry: