Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 21

Ämne: vad har hännt med keycard?

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    det gåt ju att köpa m2 här också www.chipcardstore.com
    Dreambox

Det enda som hänt med keycard är att man inte får upp några kort med Sverige som landsval, byt till danmark så är det inga problem, det står också att allt kommer numera att skickas från Danmark.

Så kontentan av allt är att ni får läsa och betala på/med danska men affärerna rullar som vanligt.

Läs gärna domen här www.marknadsdomstolen.se
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Det finns ett företag som heter www.emb.dk, vet ni vad de är för några?
    Finns också ett som heter www.sakerhetskort.com.
    Viasat ringde hem till mig idag och ville hjälpa mig att uppgradera boxen .
    Varför ska jag göra det,jag har inget abb.
    Jo jag ska ha ett 24 mån abb.
    Jag bad honom att ta sig.Jag skulle ringa kundtjänst och prata med dom.
    För annars kunde jag få problem.
    Med vad skulle jag få problem,vill jag ha viasat så uppgraderar jag den dagen om jag vill ha ett abb.
    Jag vet fortfarande inte vad jag ska få för problem.
    Jag har retat både kundtjänst och den här killen.Men vad gör det.

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    bra sider! :smile:
    Dreambox

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    men t-bird man kan väll inte beställa från danska sidan på kycard när ja ska beställa så är danmark redan förinställt och ja vill ju inte att min grejer ska komma till danmark :wink:
    Dreambox

Jag bestälde en gång i mistag från Danmark Mll kort Det tog nogån dag extra tid tils det kåm.
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

:shock: :shock:
    Det enda som hänt är att du inte kan läsa, betala, få levererat från Sverige. Dom levererar vart som helst från Danmark.
    Så jag fattar inte vad som skulle vara problemet
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Precis! Man kan fortfarande köpa kort lungt och stilla utan panik. Svenska myndigheter kliver snart in på lagar som styr frihandel och yttrandefrihet och blir åthutade i någon EU domstol.
    Jag anser det vansinne att en svensk myndighet kan lägga sig i vad som säljs när korten inte är apterade. De KAN avändas för dekoderapplikationer, men det är ändå inget skäl att förbjuda försäljning.
    Det poppar bara upp någon annan som tar över. STOP är en mycket korkad organisation, vi skall vara glada att de tror på den och att de finns.
    Deras styrelse och framförallt ordförande är ett enda stort rundningsmärke, en inneffektiv organisation.
    Se bara hur fri-TV exploderat till en JÄTTEMARKNAD. Resultatet av att bara jaga och stoppa folk på nätet, helt vansinningt, här finns flera än någonsin.

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    okej så då går det att köpa från danmark också då
    Dreambox

Liknande ämnen

1. KeyCard !!!!
    Av Nemo i forum Övrigt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-08-03, 18:17
  2. keycard
    Av droos i forum Canal Digital
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2004-07-25, 07:10
  3. keycard
    Av mrlerif i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-05-04, 09:10
  4. Keycard ???
    Av maxiboy i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-25, 17:13
  5. Keycard?
    Av Micke24 i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-03-28, 21:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss