stopstop
har testat lite fick igång CD men inte viasat. är lite osäker om jag ställt in inställningarna i card_menu rätt. vad är DW för något?
har en mhv med inbyggd conax.
zanzara du måste har minst 3lnbs, Thor, Sirius och Hotbird,Sky Italy ligga på Hotbird och har dom snaste filmer , odubbade och engelsk språk
Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.
hmm, pappa har ett lnb som inte används. men tänkte skaffa motor, bkir asso 3 lnbs plus motor, de borde man komma en bit med va ? kommer jag att komma åt de mesta med det?, tror att skålen är en 80. men vet inte säkert för jag fick den å den var redan uppskruvad. har både sammy EMU å Titan...
Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
Samsung 9500 VIA CI -EMU
MP3.5 Usb firmware 4.2
stab- HH120 usals
skaffa du en motor,då behöver du bara ett universal lnb.
då får de bli en motor.
Samsung 9500 VIA CI -EMU
MP3.5 Usb firmware 4.2
stab- HH120 usals
:smile: lycka till 8)
tjena har varit över till mina svärföräldrar. och dom har en pioneer conax MHW box. tänkte låna ut mitt titanium så dom får testa på viasat innan det läggs ner.
alltså funkar det att köra TMB på pioneer och få både conax och viaaccess.? villka inställingar isåfall? jag undrar oxå över vad DW är?
har testat alla inställnigar på kortet med OS 1.06. sen kunde jag inte göra mer när jag har brännaren hemma för att byta OS m.m
vore taksam om nån har en liten aning om vilka inställingar som krävs både på kortet och vilket OS som kan va lämpligast. så pass att man kan få bild för att senare finjustera så mycket de går om de behövs.
vill testa för att se MHW boxarnas gränser
han har ingen cam alls i den och en via cam är juh totalt värdelöst att köpa nu ändå.
Samsung 9500 VIA CI -EMU
MP3.5 Usb firmware 4.2
stab- HH120 usals
Jag har motor och kommer åt det mesta. (Sammy 9500 AY)
Jag förstår att kombinationen titanium/conaxkort och silver/baiokort ger mindre att titta på än kombinationen titanium/tmb2,2 och silver/?
Alltså vilken fil är bäst att lägga på silverkortet ? Baiofilen kanske inte blir så bra i och med att mycket redan finns på tmb2,2.
Hur optimerar man och vilken fil blir bäst på silverkortet?
någon som fått igång viasat med tmb på en mhw box?