Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Nokia 220s

Nokia 220s

Hej jag har en nokia 220s som jag kör cd på,,,men jag får även in 3,ztv,å lite sånt tjaffs,,,,,,,men ja har inget abb på viaskratt.....å boxen är uppdaterad till de nya systemet,,,,,,kör dom fritt på vissa kanaler eller,,,,,,,ja bara undrar

KGB

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Har du aktiverat den genom att ringa in och ange ditt serienummer på mottagaren?
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    fungerar det där med att ringa in och få trean, ztv osv gratis :?
    Dreambox

Citat Ursprungligen postat av reecord
    fungerar det där med att ringa in och få trean, ztv osv gratis :?
    :lol: :lol: :lol: Läs mitt gamla inlägg längre ner i forumet
    Så blir du ännu en som lurar Vi'''spratt!!!!!!!!!
    Det du inte gör Idag, kan du lika gärna göra Imorgon.

Re: Nokia 220s

Citat Ursprungligen postat av kgb
    Hej jag har en nokia 220s som jag kör cd på,,,men jag får även in 3,ztv,å lite sånt tjaffs,,,,,,,men ja har inget abb på viaskratt.....å boxen är uppdaterad till de nya systemet,,,,,,kör dom fritt på vissa kanaler eller,,,,,,,ja bara undrar

KGB
    Jag kan garantera att Viasat inte kör ut något gratis förutom till nya kunder, för när man är kund och bommar att ha stålar till autogirot så får man en vanlig faktura står inget om påminnelse och det blir svart i rutan dagen efter!!! Det sjuka är att man som kund har 12 månaders uppsägningstid men de själva har bara 10 dagar från utebliven betalning, vi måste hjälpas åt att knäcka dessa översittar fasoner från Via. :twisted:

Jag sökte å hittade en beskrivning på hur man skulle fejka nummer å sånt ,,,sen startade 3án å z å lite sånt ,,,,,,,skummt va ,,,,,eller???

ja har inte lämnat några mer uppgifter,,,men man kankse inte ska göra sånt om man står som ägare på box nummret elle nått,,,,,ja har köpt boxen på nätet,,,privat,,,,,så ,,ja va vet ja ,,,,,så länge de funkar så är jag glad iaf

g-som : Det är inte så, att V*askratt binder upp en på 12 mån (liksom CD). Betalar man inte sedan blir det svart i rutan PLUS att du får pröjsa för återstående av tiden på de 12 mån??
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

@TouchMan65
    Visst är det så som du skriver. Jag tycker man blir behandlad som skit i alla fall.

@kgb
    Man kanske kan tänka sig att den du köpte 220s;en av tog ett ab och kursade lådan direkt? inte så bright i så fall men cash i näven!

Liknande ämnen

1. nokia 220s
    Av reecord i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-01-22, 00:23
  2. Nokia 220s
    Av henkelarsson i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-13, 00:55
  3. Nokia 220s
    Av henkelarsson i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-04-02, 20:38
  4. Nokia 220S
    Av BBfordson i forum Övriga mottagare
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-25, 17:01
  5. Nokia 220S
    Av Pucken i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-24, 15:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss