Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Z Tv

Re: Z Tv

Citat Ursprungligen postat av skanekrille
    Hej har en nokia 212 och boxer orginalkort 159 kr i månaden men får INTE in ztv har gjort kanalsökning ett antal gånger men nix det går inte finns det någon här som kan hjälpa mig
    Kan du möljigtvis ha samma problem som jag hade. för gammal anten!
    Byt till en nyare med större frekvensområde så löser sig säkert problemet. det gjorde det för mig iaf. Inte en störning eller tappade kanaler.

Iofs inte samma sak men :

Då jag hade satellit-TV funkade bl.a 4:an behjälpligt. Pratade jag i den trådlösa telefonen gick det inte alls att se kanalen! Signalen störde mottagarsignalen rejält tydligen. Nätsladd nära signalkabeln likaså. Kan det vara något liknande via markbundet?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Re: Z Tv

Citat Ursprungligen postat av skanekrille
    Hej har en nokia 212 och boxer orginalkort 159 kr i månaden men får INTE in ztv har gjort kanalsökning ett antal gånger men nix det går inte finns det någon här som kan hjälpa mig
    Om du inte får in ZTV så får du inte heller in Eurosport, Discovery, Animal Planet, MTV, Nickelodeon, VH1 och Star!. Alla dessa kanaler ligger i ett och samma paket (mux) och har du en störning på någon av dessa har du det på alla. Problemet kanske kan vara att du har gjort en favvolista där inte ZTV ligger med? Prova att gå in i menyn, bläddra till "alla tv" på den vägräta menyn och tryck på select... Säg till om det funkar.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss