Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 25 av 25

Ämne: Boxer nära att knäckas?

Nä, här är vi tacksamt förskonade från vilda spekulationer (som annars riskerar förstöra forum)

När någon har ett fungerande kort i handen är man ju desto mer välkommen att skriva om det. Och det är väl det viktiga? Du behöver inte själv ha knäckt systemet, men det trodde jag var självklart.

Rattle
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Nemo
    När det väl är knäckt så kan det ju inte komma fram här iaf, om det inte är personen själv ifråga som talar om det.
    Alla andra är ju bortskrämda av "proffs" !!! ???
    Om nån knäcker boxer så är ju risken 1000-falt större att han blir bortskrämd av "amatörerna" (sådana som du) på detta forum

Seriöst pirater..Att håppa på varandra och försöka knäcka folk är nått som jag inte tolererar,och hoppas inte moderat...tolererar heller??

NR 1 Om det finns proffs.. så i minna ögon skulle boxer comhem m.m. varit knäckt innan dom ens byte system . då är man proffs.. så lägg ner proffs snacket 8) 8)

NR 2 att skriva om polares polare hör inte hit..Sätter jag på en fin brud så säger min polare till sin polare till polare att jag satte på en snubbe i piiiipp.. så jävla mycket förvrängs på vägen.så då är det inte så konstigt att modera...undanbedds all polara snack...

NR 3 All felstavning är inte mitt fel skyller på dåliga lärare + lokaler med dålig luft i plugget när man va ung och snygg :lol: :lol:
    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/

Den här tråden verkar klar nu :roll:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. DM500HD e nära nu...?
    Av MyB5 i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-20, 23:23
  2. slutet är nära
    Av wiggen-cx i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 20:42
  3. Dreambox DM 7020-S är nära
    Av reecord i forum Övriga mottagare
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-03-09, 18:01
  4. Nu är det nära...
    Av codehunter i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-24, 15:13
  5. Slutet NÄra?
    Av Morbid i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-15, 14:26

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss