Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: problem...

bn
    Gäst

problem...

Jag sitter och provar mig fram med Titaniumloader men jag får det inte att fungera. Försöker få min Phoenix USB brännare att läsa mit Titanium kort, men den står bara och "tuggar" och inget verkar hända. Har kört på identify men inget resultat. Har även provat att försöka degradera till version 1.03 men då stog det att det hade misslyckats. Vad ska jag göra?

problem

Har du börjat med att radera kortet, har du inte det så måste du börja med det
    BOJJE

bn
    Gäst
    Jag har använd Titaniumloader till det med... Men det händer inget då heller... Det står bara Trapping card...

bn
    Gäst
    Kortet ska sitta med "cippet" nedåt eller?

Prova du har inget att förlora!!
    //Jbey

bn
    Gäst
    För att testa allt så gick jag in i multiprogrammer, men programmet säger att jag inte har någon brännare ansluten, men det har jag, lamprna lyser på den och indikerar att den är ansluten, har lyckets bränna guldkort med den, men den strejkar nu med titanium...

@bn
    Har du kunnat progga kortet förut eller är det en test du gör?
    Har du både serie och usbsladden ansluten?
    Har du valt rätt comport?

Edit: Vad är det för progger du har?
    En MP3.5 eller Infinity?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

bn
    Gäst
    Jag har aldrig programerat kortet förut, skulle testa det idag genom att hitta det. Alla sladdar är anslutna, Rätt comport vald.

Infinity progger i phoenix läge...

Blev fundersam när du nämnde multiprogrammer, för med den fungerar det inte.

Sätt proggern i phoenix 3.58 med det program som följer med proggern.

Använd sen nått av dom loader program som finns här http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=8626 tex TJ´s 1.1 loader eller progger_eraser 1.3
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

bn
    Gäst
    Får ett error meddelande när jag ska tömma kortet

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss