Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Ljud Humax

  1. #1

    Ljud Humax

    Någon som vet varför inte canal+ dolby digital funkar??? Har jag för gammal progr vara i eller????
    Det finns ju valigt ljud att ställa in men när man ändrar ljudsår tilll dolby digial blir det inget ljud.
    Har en humax 5350
    O det är inte dolby digital för det ser man i förstärkaren för den slår om själv om det är sån sändning

    Tack

  2. #2
    jag har precis samma problem på min humax 5350. Har haft det uppe på tapeten ett antal gånger i detta forum men det verker inte vara någon som vet hur man fixar detta. Jag gissar på att det beror på att man använder piratkort.

    Fråga: Gunnar!!

    Får du epg:n på din humax att fungera?. För mej så är hela programguiden helt död. När jag trycker på "guide" knappen på fjärren när jag exempelvis står på canal+ får jag bara fram den gamla fattiga inbyggda guiden, inte canaldigital:s.
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  3. #3
    Jag får inte heller deras prog guide o jag tror det beror på mottagaren inte klarar Conaxdelen o att vispratt progr guide finns i den men det funkar nog om man lägger in en gammal programvara o sen uppdaterar en conax progr vara, men har inte provat detta.

Liknande ämnen

  1. AC3-ljud
    Av Muggesand i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-06, 15:02
  2. DM 800 HD PVR Ljud 5.1
    Av PEESV i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-14, 22:19
  3. Ljud
    Av yesbox07 i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-05, 13:58
  4. Ljud??
    Av Thulle i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 19:33
  5. Ljud
    Av Balders-balle i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-27, 16:43

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss