Fick ivarje fall mitt kort på 4 dagar det var ett tit
Fick ivarje fall mitt kort på 4 dagar det var ett tit
BOJJE
När jag handlade därifrån försökte jag maila frågor, men fick inga svar, då använde jag knappen "kontakta os" på deras sida och skrev mina frågor där, med mitt namn och mailadress, då fick jag snabba svar och det va inga problem med mina inköp.![]()
Ursprungligen postat av T-bird
Jag hoppas Du har rätt T-bird, med Ditt inlägg lever hoppetray:
Jag beställde också från Sakerhetskort, det har inte kommit efter 9 dagar så jag mailade och frågade varför, då sa dom att dom hade problem med sina leverantörer, då avbeställde jag kortet och det godtog dom på en gång, så jag beställer från ett anat företag.
Säkerhetskort verkar ju seriösa utefter vad folk säger. Och jämför med VDG...tråkigt att de inte meddelar folk vad som händer. Tolkar själv detta som högst oseriöst!
MC-buren MV-Coach.
SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!
Jag beställde ett M2 på sakerhetskort men fick inget på 5 dagar så jag mailade och frågade varför, fick svar innom några timmar att dom skulle få leverans nästa dag. Och vipps 2 dagar senare så låg en postförskotts lapp i brevlådan.
Det är väl bara att vänta på korten och hoppas man inte är bland dom första som blir blåsta av VDGops:
ops:
kruxet är att de inte är posten.se som levererar saker från danmark.vilket skulle vara bättre. utan http://www.pannordic.com/pub/,en där kan ni även kolla vart paketet ligger nånstans, jag hade oturen att mitt paket låg under en lastpall. så lastbilschaffisen slarvade faktiskt bort mina kort. men jag ringde å tjata på pannordic. tills dom tillslut hittade korten. chaffisen kunde inte heller fatta att dom inte skickade sådanna små paket i vanlig bil istället. man får ett pakke ID från VDG de kan man söka med på pan nordic sidan. då ser man vart i sverige det är. finns en dansk post sida jag inte kan i huvet. men från den sidan kan ni se om paketet lämnat danmark å kommit över till sverige iaf. ligger det hemma där ni bor på någon central men ändå inte fått under 1 till 2 dar är det dax att ringa pan nordic. de funkade för mig
edit: hittade danska sidan http://www.postdanmark.dk/index.jsp
Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
Samsung 9500 VIA CI -EMU
MP3.5 Usb firmware 4.2
stab- HH120 usals
Jag mailade till VDG och fick svar inom en timme där de ursäktade den sena leveransen paketet skulle ha kommit till sverige 4:04 i morse stod det,, så än finns det hopp :!:
detta hittade jag när jag sökte på danska posten
Pakkenummer: cc363804594dk
Forespørgsel udført 26. august 2004 kl. 16:20
Dato Kl. Registrering
25. august 2004 10:14 Modtaget til videresendelse til SVERIGE
26. august 2004 04:04 Afsendt til SVERIGE
Nu kan jag även hitta paketet på svenska posten så det kommer säkert något iallafall... :lol:
ja om dom inte bytt leverans till posten, annars pan logistic sidan som jag snackar om ovan, där kan du söka.
Dreambox 800HD PVR flash: - LT5 SP6 - USB barry allen: n/a
Dreambox 7020Si PLi® Jade Final
Dreambox 500-S PLi® Jade MaxVAR
Samsung 9500 VIA CI -EMU
MP3.5 Usb firmware 4.2
stab- HH120 usals