Mm tyvärr stämmer det. Så länge prislappen ligger där den ligger. Jag tror nog man förr eller senare kommer överrens, men som det ser ut nu blir det inga direktsända matcher i premiären iaf. Kanske ytterligare någon omgång..Ursprungligen postat av Lafayette1
Lagrell - brinn i helvetet :twisted:




Svara med citat
