Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 40

Ämne: D-day på onsdag?

Om man tittar på sidor på nätet på omkodningarna har det ju varit så här förut med.. Ibland har det gått 2 veckor imellan omkodningarna för att sen gått över en månad innan nästan omkodning till o med 2 månader för att sen gå tillbaka till tätare omkodningar igen.. Varför skulle det inte kunna vara samma sak nu?? Varför skulle det bli svart för en längre tid just denna gång omkodningen drar ut på tiden? Bara en fundering från en som är ny på detta

för gången det tog lång tid bytte dom nano

Ok, Hur länge var det svart sisst dom bytte NANO då?

Citat Ursprungligen postat av Harlock
    Ok, Hur länge var det svart sisst dom bytte NANO då?
    Har för mig det tog inte fullt två veckor innan tex M2 fungerade igen. Ungefär i alla fall

Canal Digital är NORSKT

Citat Ursprungligen postat av ronnan
    Boxer Freetv eller pynta till Stenbeck eller fransoserna?
    Svenska Canal+ är inte längre franskägt. Dessutom äger inte Canal+ Canal Digital, nä istället är det norrmännen som är i farten. Canal Digital ägs av Telenor.

www.telenor.no

nano byttes ifeb-mars m.v.h.wiggen
    vissa har det andra inte här i lappland har vi det w----från MALÅ

Annat var det för ca 1½ sedan. Vem minns inte maj -03 då de kom med en rejäl (??) uppdatering/byte så vi inte hade något förrän till julen samma år. Vilken julklapp va!? Vem minns inte den tiden?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

den minns jag....ljuuuuva tider...tjoade i hela huset

Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    Annat var det för ca 1½ sedan. Vem minns inte maj -03 då de kom med en rejäl (??) uppdatering/byte så vi inte hade något förrän till julen samma år. Vilken julklapp va!? Vem minns inte den tiden?
    Hej. Det er nog noe liknade som tros henda nu.Om jag inte har fel var det lenge sen kodebyte då også, den 20-5 2003.

Mvh.Taco.
    Dreambox 7000s RUN Hydra atlantis
    Maxtor 160GB 5400 RPM.

Det får man ju inte hoppas....att de tar lika lång tid som då. Då får man ju umgås lite mer utanför TV:n!?

Visst var det längesedan det var kodbyte, men var händer sedan efter de "stora" bytet, som en del förutspår? Det kan man bara sia och gissa om. Himla många månader var det iaf som det var mörkt i rutan 2003.
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

1. Italien matchen imorgon onsdag...
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-09-07, 19:50
  2. på onsdag händer följande!!
    Av Phazer i forum Viasat
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-09-01, 20:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss