Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 32

Ämne: Ikväll kl 22:00 släcks TV3, ZTV och TV8 i Boxers utbud.

  1. #21
    enligt boxers kundtjänst så är tv3, ztv och tv8 fortfarande gratis, du behöver "bara" betala administrationskostnaden395kr för kortet. kortet fungerar till januari-05, sen vet de inte vad som händer... som sagt, sluga jävlar.

  2. #22
    @mami

    Jag hade också fel, kanalerna ligger utanför baspaketet men lik förbannat är dom kodade
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #23
    :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
    Nog kunde man förstå att dom j...... Grisarna skulle göra så här också :!:
    Framtidens datorer kommer knappast att väga mer än ett och ett halvt ton. -- Popular Mechanics, 1949

  4. #24
    tv3 mfl fungar fortfarande hos mig hur var det det var nu 22.00 eller

  5. #25

    boxer

    Ja enligt boxer.se så skulle det vara nu 22.00.
    Men här fungerar det fortf. Förmodligen en aningen lös tidsangivelse.

    Antingen var det här eller 'där' jag läste att om man betalade 395 kr för ett boxerkort (startavgiften) så skulle tv3 ändå bara fungera til jan-05. Någon annan som har någon annan info?

  6. #26
    CD kontrar med att erbjuda gratis Viaccess modul till dom som har eller skaffar comboboxen
    Canal Digitals ComboBox och kodade kanaler i det digitala marknätet



    Canal Digital har alltid arbetat med öppna standarder och vår nya ComboBox är ett bra exempel på detta. ComboBoxen har inbyggd digital satellit- och markmottagare. Den klarar av att visa TV-utbud på båda plattformar oavsett om det är kodat eller ej.

    MTG har idag meddelat att man kodar TV3, ZTV och TV 8 i det digitala marknätet. Eftersom ComboBoxen är öppen för flera kodningssystem så kan man använda ComboBoxen även med de kodade kanalerna i marknätet. Det enda som man behöver komplettera med är en CA-modul för Viaccess och ett kort från Boxer. En CA-modul kommer kostnadsfritt att levereras till Canal Digitals nya och befintliga ComboBox kunder. Vad kortet från Boxer kostar är i skrivande stund inte klart, då MTG och Boxer lämnar olika information.

    Vi beklagar att vår konkurrent försvårar för våra kunder och alla andra TV-tittare i Sverige att få ett komplett TV-utbud.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  7. #27
    Funkar fortfarande för mig.
    såg precis på "now and again" på trean och det var inga problem.
    Dock var det lite problem tidigare på kvällen med "shasta" och charlies änglar, det var ingen bild/ljud på shasta och charlies änglar fungerade bara när jag ändrade till och från kanalen.
    Men "now and again" funkade fint!
    Får se hur det blir imorrn.

  8. #28
    Citat Ursprungligen postat av Niklas_101
    Funkar fortfarande för mig.
    såg precis på "now and again" på trean och det var inga problem.
    Dock var det lite problem tidigare på kvällen med "shasta" och charlies änglar, det var ingen bild/ljud på shasta och charlies änglar fungerade bara när jag ändrade till och från kanalen.
    Men "now and again" funkade fint!
    Får se hur det blir imorrn.
    Nu är det svart i rutan för MTG's kanaler. Så kan det gå. :evil:
    Var tvungen att fixa ett tolvmånadersabonnemang igår. Passade på att köpa en Sagem ITD 64 för 199:- på Siba när man ändå var igång...

  9. #29
    Jävla skit.. hade precis IDAG råkat bläddra i dustinkatalogen för första gången på nått år å såg att de finns digitaltv mottagare till datorn, men de är ju inte lönt förrän kodningen är knäckt nu då.... =(

  10. #30
    ringde precis till boxer kund och skulle beställa ett programkort 395
    tjeje i telefonen sa att det inte behövdes det var går att se 3an ztv 8
    1 2 4 ändå
    kan ej kolla just nu är på jobbet
    steven76

Liknande ämnen

  1. När det analoga nätet släcks...
    Av electrified i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-06-05, 15:41
  2. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-09-08, 22:14
  3. conax släcks eller?
    Av rottweiler i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-02-18, 06:58
  4. [LÖST] 20 november....Nu släcks sytemet hos ComHem:(
    Av K-BoB i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-11-19, 19:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss