Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: CD+V*asat?

CD+V*asat?

Tjenare!
    Jag har precis köpt en begagnad box till CD som inte är uppdaterad på länge(uppdatering finns). Jag kör nu ett MII kort som funkar kanon. Jag vill även ta in V*asat på den så länge det går, men jag får det inte att funka. Jag använder CA-modul + guldkort som jag har testat på en likadan box. Nu undrar jag om det kan ha något med uppdateringen av boxen att göra eller kan det vara något annat. Vågar jag uppdatera boxen för jag vill ju inte bli av med möjligheten att använda mitt MII kort.
    Tack på förhand!!!

Vad har du köpt för låda då?????
    Vad är det för CAM?
    Vad har du för filer på kortet?
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Det är en Piooner box, Viaaccess CA-modul. Jag har provat de flesta filerna + en egenkomponerad provider

Vad är det för versions nummer på modulen då?
    Alla moduler fungerar inte i en MHW (hyr) box.

Själv är jag dålig på vilka som funkar men det kanske någon annan kan hjälpa till med.
    Har för mig att man kan uppdatera den på hotbird.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Jag har provat modulen i en exakt likadan box å där funkar det kanon. Men det viktigaste är i alla fall att jag inte förlorar möjligheten till att använda mitt MII kort om jag uppdaterar boxen. Det borde väl vara lugnt, eller?

Liknande ämnen

1. V*asat [frågan besvarad]
    Av m4qs i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-09-15, 19:54

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss