Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Fråga?

Execute
    Gäst

Fråga?

Hej på er !

har en liten fråga som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med.
    våran samfäldighets förening har sagt upp sitt avtal med comhem. och våra nya leverantörer är som vi kan välja är anntingen Canal digital eller något som heter SPA http://www.spa.se. spa har jag aldrig hört talas om.

och så till frågan.

vilken skulle ni ha valt.
    till canal digital finns det kort va? (något man skall tänka på modell på box eller liknande)

finns det till SPA med?

tacksam för snabbt svar

// Execute

SPA verkar ju trevligt då man kan beställa kanaler efter eget behov. Fast med grundavgiften på 299:- i månaden så är det kanske dyrt ändå.

SPA är väl helägt av Viasat/MTG = kanalerna kodade med Videoguard :-(
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Alltså inga extraingånger till CAM:s? Försökte hitta info, men är SMATV liknande C*mBort?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Execute
    Gäst
    skall jag välja canal digital då kanske?
    för där kan man få tag på kort till den eller?

Idag så kan du se med alternativkort, hur länge som det kommer att fungera är det ingen som vet, det kanske är slut den dag som dom börjar leverera.

Att välja leverantör efter hur "lätt hackade" dom är nu är nog inte den bästa metoden eftersom vi lever i en snabbt föränderlig värld.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 08:29
  2. Pc-frÅga?
    Av Carina i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-10-14, 17:44
  3. En Fråga...
    Av choowie i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-10-12, 14:27
  4. dum fråga
    Av vukan i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-10-10, 22:52
  5. tja en fråga
    Av xzenon i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-16, 06:14

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss