Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Vilka kort kan brännas i en smartmousebrännare ??

Vilka kort kan brännas i en smartmousebrännare ??

Var kan jag läsa mer om vad jag kan göra med en s,artmousebrännare . typ vilka kort kan jag bränna osv.

Är det enbart smartmouse?
    Dom brukar oftast klara både smartmouse och phoenix
    Vad har du använt den till tidigare?

Kommer inte på något som är användbart vår branch om den bara tar sm.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Som du kanske förstår T-bird så är jag en super rookie. men jag har ju lyckats bränna mitt första M-II kort i den. Det står smartmouse USB nere i xp fönstret så jag vet inte riktigt vad den kan. den kan köras i Phoinix mode och smartmouse mode köpte den på Keycard. med ett M-II kort till. Men kan jag bränna guldkort, titanium, funcard eller vad kan jag göra. Tittade på ett tips innan jag köpte den att M-II filer kommer snabbast så jag tänkte att en sån måste vara bra ? Men man är Rookie så att. Var läser man om detta förutom här.

Om du proggat ett MII med den vet vi ivf att den klarar phoenix 3.58 :smile:

Då kan du även progga Titanium utan problem

GK och Fun är värre, om dom är proggade redan med rätt sorts filer så kan du progga om eprommet i phoenix där med.

Exempel på filer det fungerar med är Etheral för GK och Slipstream för Fun.
    Om korten är tomma eller innehåller andra filer så måste du få hjälp att progga om dom om du inte har annan programmerare.

Kan rekommendera att läsa på www.duwgati.com där hittar du det mesta
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Kanon. Då vet jag mer. Behöver man någon annan brännare för att komma åt nåt annat kul på de andra satteliterna eller kalarar man sig med titnium kort och m-II kort över hyfsat överskådelig tid ??

Om du har en box där Titanium + TMB fungerar och motor eller 4 LNB så kan du få en välfylld kanallista :lol:

Frågan är väl snarare om mottagaren kan få in alla kanaler där?
    OCH för att inte nämna om alla dessa kanaler är värda att se - beroende på språket. MAn lär ju bara oftast bläddra bort eller ta bort dem från kanallistan?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

1. Vilka DVB-C kort?
    Av torbjornjonsson i forum HTPC
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-06, 16:27
  2. Vilka kort ?
    Av maur i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-09-01, 14:11
  3. vilka typ av kort
    Av kortmann i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-01-04, 22:31
  4. vilka kort?
    Av jiimmy i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-16, 19:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss