Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Nu har jag tröttnat på att "ryska utbudet"

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Nu har jag tröttnat på att "ryska utbudet", d v s 1:an 2:an och 4:an. Jag köpte Viasat Gulds parabolpaket för 299:-/månad i 24 mån med Nokia 220s mottagare. Är jag dum? kunde jag löst det billigare med piratkort och köpt alla delar separat billigare någon annanstans? Hur skulle ni gjort om ni skulle köpa idag?

Jag skulle köpt guldpaketet om de var kanaler som jag titta ofta på. Nu är det väll bara CL-fotbollen som få mig intresserad utav Viasat. CL-fotbollen ska ju gå på ztv, som jag redan kan få in gratis. Hade det inte funnits pirat till CD, så hade jag köpt ett canal + paket där med säsongskort.

"Ryska utbudet"!? Härnere i Skåneland kallar jag det "Landsorts-TV".

På ZTV!!?? Champions League? Hmmm har jag missat något där?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Citat Ursprungligen postat av TouchMan65
    På ZTV!!?? Champions League? Hmmm har jag missat något där?
    Stämmer. Z-tv har köpt rättigheterna för Champions League.
    http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...526911,00.html

Jag tecknade upp mig för 6 månaders Guldpaket på Viasat och de bjöd mig som ny kund (de skulle bara veta) på månad 7,8,9 helt gratis. Efter dessa 6 månader löpte abonnemanget vidare med 1 månads uppsägning och det verkar så här på föhand som ett bra alternativ. Ingen vet ju vad som erbjuds efter Jan -05 med "gratis" kanalerna i boxer etc.

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    där ser man :shock:
    Dreambox

Det är ju det som är det tråkiga....inget vet - förutom V*as*t vad som händer. de som är gratis idag behöver ju inte vara det senare.

Dock tycker jag verkligen att det var oväntat att ZTV köpt upp rättigheterna till CL-fotbollen. De brukar ju inte visa så mycket sport? Undrar just o mdetta betyder att de vill få upp intresset för denna kanal och därmed "köpkraften"?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. Till "comhit crew" eller nån annan "kunnig&qu
    Av simpsons_2002 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 16:37
  3. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss