Nej, åtminstånde inte jag har fått något PM, kan hända att någon anna i Crew har fått de. Som sagt, vi stödjer inte nasare på detta forumet och nedan kommer ett citat ur forumets regler
Även om någon skickar ett PM till Crew med en butik som säljer fungerande kort för 2500 så tror du att någon i Crew skulle gå och köpa ett sådant? Och hur vet du att de funkar? Har du testa själv, nej de hade du ju inte för du hade inte ens Boxer. Och är de en garanti att de funkar bara för att en butik säljer dom? knappast! Och hur vet du då att de funkar? En kompis kompis? eller mosters kusins granne? Du måste ju förstå att ingen tror dig, de kryllar av sånna här nasare över hela nätet.INGEN ANNONSERING/FÖRFRÅGNING AV PIRATKORT och PIRATKORTSFÖRSÄLJARE ÄR TILLÅTET, OMEDELBAR AVSTÄNGNING OM SÅ SKER!
Förstår du nu varför vi låser trådar liknande den här? Om inte så är du välkommen att PM:a mig så ska jag förklara.
Jag personligen ser ditt inlägg som Annonsering för en piratkortsförsäljare. Den dagen du har fungerande filer att dela med dig av så är du välkommen att maila dom till Crew.
Slutsatsen av de hela blir som vanligt, TRÅDEN LÅST!!
//Stimo