Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Tjenare long time!

Tjenare long time!

Hej det var länge sedan jag var på forumet och kollade, ligger i lumpen så man har inte så mycket tid till datorn och tv :smile:
    Men nu har vi flyttat och tänkte slänga upp vår gamla parabol igen... så skulle gärna vilja veta hur långt arbetet har kommit med CDs nya system.. då jag slutade skriva här på forumet så hade dom precis lanserat det nya systemet och det verkade som att det inte skulle finnas några koder på en lång stund... samma med viasat...
    om möjligt vilka kort är det man använder nu till CD/viasat??
    tack
    /Smergo

Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    filer finns för tillfället till samtliga kort, men hur länge är ingen som vet, visserligen har det fungerat några veckor nu, ang. viasat så har dom gått över till NDS, så där är det svart i rutan... :cry:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

Vaddå nytt system??????

Menar du nano bytet, det klarades av på 2 veckor typ
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

jag har för mig att CD skulle byta system för 2 månader sedan eller något sådant... var det inte så????

Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2003
    nej, men dom har lagt in ny mjukvara på programkortet om det är det du menar..... :?:
    ~~~~//Mvh. P-son//~~~~

smergo det känner jag igen! (nuke) lumpen låter kul du

Liknande ämnen

1. How long blankscreen
    Av franniex i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-08-04, 12:12
  2. time out
    Av vbgbil i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-12-29, 09:25
  3. [LÖST] Tjenare !
    Av thure i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-11-11, 16:31

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss