Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Hörde nåt kul.....

Hörde nåt kul.....

Tjenixen!

Va hos min lokala tv,radiohandlare igår o disskuterade lite viasat samt deras framtid....då ska han ha hört att Viasat har en stor underjordisk bunker nånstans i närheten av Kaknästornet.....*hmm*, dit endast tre personer i Sverige har tillträde, samt att området lär krylla av Securitasfolk...Därinne påstår han att källkoden till NDS ska finnas....nån som hört nåt liknande?.....Grabben jag hörde det ifrån är annars en mkt pålitlig kille, o nu undrar jag bara om nån mer hört samma sak...he he
    Stackars rädda satar på Viafnatt!
    Vi knäcker er tids nog....

MVH// Toyen
    *SAMSUNG 9500A VIA CI*
    *M II*
    *TITANIUM*
    *TMB*
    *THOR, SIRIUS, ASTRA, HOT BIRD*
    *INFINITY USB PHOENIX BRÄNNARE*

Det är NDS som sköter all kryptering, viasat köper in tjänsten av dom. Så det lär väll inte vara någon på viasat som har källkoden eller något liknande till NDS.

Hallå!....nu vet jag ju att NDS är företaget som är grundaren till videoguard...men de flesta kör ju med förkortningen nds när det gäller krypteringen.......iaf här på forumet vad jag sett....
    Då är det väl antagligen företaget nds som har den nämda bunkern då???...Inte vet jag!!....Min fråga var ju bara om nån hört nåt liknande...jag tyckte det lät lite knasigt, men man vet ju aldrig ? :wink:
    Men vad jag förstår så lär väl NDS äga källkoden iaf...?

Toyen
    *SAMSUNG 9500A VIA CI*
    *M II*
    *TITANIUM*
    *TMB*

Det är väl x antal- 1000 medlemmar här inne...om vi alla går samman och bildar en gerilla såkan vi göra en räd på bunkern! Kom igen nu! Ni bangar väl ente!

låter kanon....kom igen nu...ha ha!
    *SAMSUNG 9500A VIA CI*
    *M II*
    *TITANIUM*
    *TMB*

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    låter som killen i affären har tittat på lite för många krigs filmer kanske
    Dreambox

rolig kille den där din radio handlare
    Troligen kommer vi alla att dö innan vi levt färdigt . . .

eller tror han att de den 1.April idag.
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

Jack Bauer hade också hört talas om stället men när han kom fram till bunkern träffade han på agent Mulder som hade precis avslutat sökningen av sin syster, men bunkern var tydligen tom. Men varför var det israeliska säkerhetsmän klädda som securitas vakter där, och vad var det de vaktade egentligen? bunkern var ju tom!
    The truth is out there :wink:
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

Pax för stridsvagnarna!!
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

Liknande ämnen

1. [LÖST] Hörde på radion
    Av Jezz i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-02, 19:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss