-
Medlem
Ogillar verkligen dom som tjänar pengar på korten/koderna (på ett eller annat sätt). Det är snuskigt. Samtidigt ogillar jag minst lika mycket dessa företag som tror folk är så korkade att dom vill betala stora, stora summor för deras skräputbud, medan dom har monopol på exempelvis fotboll.
Felet är att hade det inte varit pengar inblandade, hade det inte heller kommit ut koder till oss "hederliga" 8) tittare.
Det är reklamen dom tjänar pengar på, och aldrig, aldrig, aldrig kommer jag att betala pengar för reklamkanaler som tex TV3, Kanal 5, ZTV m fl. Hellre att dom slänger in reklam mellan matcherna/programmen då, och låter det betala för kostnaderna, vi är väl ändå så vana att zappa/ignonera reklam?
Mitt samvete är rent, då man genom att titta på t ex TV3/Kanal 5 ger bolagen intäckter.
Dom får inse att dom måste göra marknaden mer flexibel, tex att man kan välja bara fotbollsmatcherna, och betala en lite summa för det.
Jag hoppas någon från Canal Digital/Viaspratt läser detta, annars var dettainlägget fullständigt onödigt, och bara bortslösad tid. :-(
Tack för mig.
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler