Hej är det nånn som vet hur långt det är kommit med p-kort eller är det helt kört då måste man väll skaffa abb.
Hej är det nånn som vet hur långt det är kommit med p-kort eller är det helt kört då måste man väll skaffa abb.
Jo jag vet svaret: Kolla en bit upp!!!!
En kan inte göra nåt, tillsammans kan vi göra allt
*suck*
Lås tråden, tack....
MC-buren MV-Coach.
SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!
skaffa ett abbonemang om du vill titta på comhems kanaler!!
Men om man inte får fråga får man inga svar men du verkar ju ha svar på allt så lycka till.Ursprungligen postat av TouchMan65
Ärligt talat, vad har hänt med det här forumet? Han ställde ju bara en fråga! Han spred inga rykten och han ville inte sälja/göra reklam för kort som inte fungerar.Han har ingen släkting som känner en kompis hund som har ett kort som fungerar....Bara en enkel fråga....jejje folk tror de vet mer än vad de egentligen kan och är därför nonchalanta... Finns i nuläget inga lösningar förutom cardsharing (vilket i sig inte är lösningen på själva problemet). Om det nu skulle komma en lösning så lär du märka det! Peace out
Dreambox, 70cm parabol med fyra LNB. Senaste Hydra med cardsharing Cona* och viaspratt, comhem cardsh* på dm 500, xbox 360 samt 2 xbox och en htpc
Och hur många minuter hade han behövt lägga på att läsa här för att upptäcka det???Ursprungligen postat av a00sambe
Om någon ställer en onödig fråga är det bättre att ignorera den än att klaga en massa.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Ok sorry...menade ju inget illa med det. Bara att söka på forumet via sök-funktionen, så hittar du en hel del om ämnet, Janbro.
Lycka till.
MC-buren MV-Coach.
SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!