Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Ville göra rätt för mig

Ville göra rätt för mig

Skulle tekna ett abonemang med CH med bredband å hela kittet,för en gångs skuld.
    Å fick inte detta för en betalnings anm.
    Å att de skulle få sina pengar hadde inte vart nått problem över huvedtaget äch jag e så besviken dom skulle kunnat få sina små korv ören som dom gnider för som ungar gör för en klubba dubbelt upp om det vart så.
    Nä frma med pirat kort å hembränings aparatur.

Och som ett tillägg till detta kan jag meddela att du inte behöver att ha en betalningsanmärkning för att bli nekat ett abonnemang. Mina föräldrar skulle teckna ett abonnemang på boxer och blev nekade. Helt sjukt….

Min far nolltaxerade pga förlustavdrag under 2002. ingen inkomst inget abonnemang…
    och min mor är egenföretagare, hon för inte heller teckna något…

varför??

Jo, Med en bindningstid på 12 månader…. Så kan det ju hända om, Jag säger OM det går så dåligt att hon tvingas till konkurs så blir hon löst från kontraktet…. Och det vill ju Kabel/satellit – bolaget att det skall hända… bättre ätt neka än att ta risken…

Jag säger bara upp till kamp mot långa bindningstider…

Tittade in på ComHems sida nyss, nu kör de med skrämmande 24 månaders bindningstid. :shock:

Jag blir så trött på dessa monopol sugna Wallenbergare eller Bonnier.

Och så undrar dom varför man håller på med piratkort.

Det är ju svårare att bli godkänd för att titta på tv än att ta körkort nu för tiden.
    Mottagare: Sagem ITD 4410 till Boxer
    Kort: Guldkort
    Övrigt: Inomhusantenn + förstärkare

går å lösa abb hos comhem om man vill, men man måste slanta för hela bindningstiden preics som hos boxer och viasat, cfd tar 1500 i dep på sina, som den sen drar första fakturorna från till d e noll

Liknande ämnen

1. Har jag gjort rätt?
    Av John_Doe i forum DGStation
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 09:11
  2. DB500+ ville inte flashas
    Av Aneben i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 15:50
  3. på rätt väg!!?
    Av antez i forum Com Hem
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2003-12-10, 10:06
  4. gör jag rätt nu då?
    Av tvniklas i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-08-27, 12:43
  5. har jag gjort rätt?
    Av tvniklas i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-08-27, 10:25

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss