Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: M II till 9902 fugerar ej?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

CA-modul

Hej!

Hur fasen ser man vad det är för version på CA-modulen? :eh: Jag köpte den tillsammans med mottagaren (9902) för ett par tre år sedan.

Vad jag kan se här i inläggen så har en del svårt att få Mll-korten att fungera tillsammans med CA-modulen. Har blivit lovad leverans av kort och brännare i nästa vecka. (Mll+InfinityUSB Phoenix). I så fall får man väl köpa en annan modul! Men jag ska prova och se hur jag lyckas. Ser fram emot det med spänning!!! :smile:

Mvh Satlom!

Har ni prövat Norsk reset? ( göra motagaren strömlös några sekonder)
    Infinity USB Phoenix Mll Titaniom OS1,06 Gold Foncard 70cm Thor Sirios Hortibirt Astra
    Humax VACI-5350 Dreambox DM 7000s

Den cam som jag beskriver är en conax version 1,0 såm cd har sickat för 2 år sedan.Den konstiga är att hemma nos mig fungerar den i Thomson men hos kommpisen som har nokian fungerar ej samma cam.

Ja ha kanke något fel på cam utaget i boxen eller så har det blivet någon borttagning av kortläsare

Liknande ämnen

1. Nokia 9902
    Av cras i forum Övriga mottagare
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-13, 13:22
  2. reset av 9902
    Av rottweiler i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-11-26, 09:16
  3. 9902
    Av crinet i forum Övriga mottagare
    Senaste inlägg: 2004-07-30, 13:33
  4. 9902
    Av toini i forum Övriga mottagare
    Senaste inlägg: 2003-10-29, 06:23
  5. [LÖST] Comhem Fugerar Ej
    Av HUGU i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-08-19, 18:00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss