Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 25

Ämne: Cardmaster

Hej igen!

Blev problem med förra beställningen av grejerna. Ska göra ett nytt försök, på en annan firma, dock ska jag personligen åka dit. Åker till Malmö.Finns ju en bekant firma där som säljer bl. a. satellitmottagare. Men det är ju inte det jag ska ha. Är det någon som vet om de har alla övriga prylarna man behöver?

Mvh Satlom!

Vilka prylar pratar du om? Ring och hör med dem för säkerhets skull.
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Kontakt med CD!

Hej igen!

Kicken har kommit! Med hjälp av Er på forumet har jag numera ett komplett CD-utbud.

Notera, jag har inte behövt ställa en enda fråga ang. programmering och installation. Jag har nyttjat det som många refererar till, "använd sökfunktionen". Det har fungerat klockrent. Gjorde det jag skulle, satte i kortet och allt fungerade. Tills vidare ialla fall!

Tack alla Ni som bidragit med infon! När jag blir mera påläst hoppas jag komma med några bidrag också!

Mvh Satlom!

Tjena. Här sitter jag med 1 st smartmouse från A*ms*t och ett tomt kort. Jag har letat med sökfunktionen men inte hittat nåt användbart om programmering. Eller så fattar jag inte hur man gör. Ska jag vara ärlig så har jag aldrig sett en sån här manick förut. Nån snäll som kan referera till nån sida med programmering för "dummies"?
    MVH Hogga

Dom brukar normalt ställas in med byglar, men default brukar vara phoenix 3.58

Lägg bara på ström så ska en lampa tändas på den, då är den aktiv
    Vad du ska göra sen beror på vilket kort du ska programmera

MII= kör spöket
    titanium = Kör Titaniumloader
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Jag har ett m2-kort som jag skulle vilja få att passa i min box!
    Alltså, jag sätter i usb:n i datorn och den andra i brännaren?
    Behöver jag nån mjukvara?

Ja då har jag med hjälp av a*-tekniks hjälp lyckats installera drivrutinerna! Nästa potatis?

Nu fattar jag vad "bananen" är som man läst om på forumet!!!

Hogga

Är det Ad-tekniks lilla röda som du köpt?

Det följer väl med nått som heter config-nått, ställ den bara i phoenix 3.58 och kör spöket (MII.exe)
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Liknande ämnen

1. Cardmaster ?
    Av andrease i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-06, 11:24
  2. [LÖST] mini-millenium och cardmaster ver 1.2
    Av jojje1 i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-06, 22:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss