Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 25

Ämne: Cardmaster

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Cardmaster

Hej!

Har en gammal programmerare som heter Cardmaster v.1.5. Finns någon mjukvara att ladda ner till denna för att programmera MII-kort? Den är idag användbar för Goldcard, silvercard greeencard och några kort till.

Klarar den phoenix 3.58MHz? Det är det som krävs.
    Ja = :P
    Nej = :cry:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Cardmaster = :cry:

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    cardmaster det har ja inte hört talas om
    Dreambox

Kan denna länk vara av intresse?
    http://www.cardmaster.dk/

Där kan du säkert få mer råd och tips.

Eller http://www.westlandelectronics.co.uk...er_pc_pro.html om det är en liknande brännare?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Hej igen!

Tyvärr går det nog inte att vidareutveckla den. Den klarar absolut inte Phoenix 3.58. Var och kollade på både den danska och engelska sidan, men fick inte fram något direkt matnyttigt. Man kan väl säga att den här Cardmastern har ändå betalat sig med råge. Tackar för tipsen Ni skickade!

Men okej, det är väl ändå inte hela världen. Det finns någon dansk firma som sålde ett paket, med både ett kort och brännare för en dryg tusenlapp. Det kan det väl vara värt! När nu det mesta från Viasat försvunnit får man hitta på något annat. :roll:

Ha´de bra på Er! :smile:

/Satlom

Du KAN ju titta på några av V*as*ts kanaler som fortfarande har det gamla systemet. Dessa nya brännare som MP3.5/3.6 samt Infinity klarar både Phoenix 3.58 samt de flesta kort på marknaden. Lycka till
    MC-buren MV-Coach.

Hej igen!

Jodå, jag har det gamla guldkortet kvar i satellitmottagaren och ser de kanaler som finns kvar i V*a*a* med det gamla systemet. Nu var det ju ganska längesen man behövde göra en omkodning. Jag har f.ö. det s.k. familjepaketet hos CD... och betalar för det!!!!

Men Du vet, det är ju sporten att kunna fixa CD komplett utan abonnemang.... Får man det att funka är det ju alltid en kick!
    Jag lär säkert komma tillbaka till forumet under resans gång!

Mvh Satlom

Men isch då! Hur länge har du familjepaketet kvar då? Skaffa en MP3.6USB för en penning och MII-kort så är detta fixat o du kan se ALLA CD:s kanaler. DÅ får du din kick...varje gång koderna kommer ut, jag lovar!
    MC-buren MV-Coach.

Hej igen!

Nja, det är ju allt några månader. Man får väl stå ut. Grejerna är på gång. :smile:

Satlom

Liknande ämnen

1. Cardmaster ?
    Av andrease i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-06, 10:24
  2. [LÖST] mini-millenium och cardmaster ver 1.2
    Av jojje1 i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-06, 21:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss