Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 36

Ämne: Söker folk som kan tänkas vara med på cardsharing med comhem

jag har en burk stående färdig med dvb-c kort som klient.. jag skulle vara väldigt intresserad av o prova om det funkar...

Vad kan du erbjuda för kanaler då?
    ...och vad ligger kostnaden på?

jag har inga kanaler alls.. men skulle gärna vilja prova som klient till en cardsharing server... funkar det bra skulle jag gärna splitta ett abonemang med ett antal personer...

Bra,
    Jag finns på Icq#261-151-689
    vi kan ta och snacka vidare där...

köpa ett kort till datorn för klient är enkelt förmodar jag .. finns det ngn som kan dela ut .. så är jag mkt intresserad

Jag skulle kunna ha en server i min lägenhet, jag har bredbandsbolaget 10mbit och givetvis comhem, problemet är att jag inte har någon erfarenhet och kunskap om varken linux eller cardsharing. Men om någon har detta plus en lämplig burk att ställa i en garderob hemma hos mig så är de väldigt välkommna! Jag bor i eskilstuna.

EN SJÄLV Får anses som en amatör oxå .... vi får väl se om ngn med kunskap kan vara med

OK, då söker VI (jag talar för de som visat intresse) någon med kunskapen!!!

Medlem
    Reg.datum
    Aug 2003
    Tackad
    1 gånger
    Den som ska sitta pa servern _maste_ givetvis vara en som har koll pa vad han sysslar med. Och dessutom garna har UPS osv. For nar CS-servern gar ner mitt under nan fotbollsmatch eller liknande blir nog ganska manga putt. Sa ska jag vara med o dela ska en kompetent person sitta med kortet och linuxservern

om en fotbollsmatch lägger av är la inte så noga ... men fasiken om hockeyn bryts

Liknande ämnen

1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-11-23, 15:51
  2. Söker Cardsharing grupp (comhem)
    Av Dywre i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-10-22, 09:46

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss